Mies ei tullut kotiin yöksi!
Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:14"]
Päivittelen sitten kun on jotain kerrottavaa. Yritän nyt leikkiä lasten kanssa, koska hekin on yhtä ymmäälään kuin minäkin.
[/quote]
*ymmällään
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]
Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.
T: Mies
[/quote]
Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.
[/quote]
Ja hoitokohde ollut joku samankaltainen hampaaton tipparipil lu. Pro molemmat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo .. Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin. Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki. Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään .. Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina) [/quote] Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin. Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää?? Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä. [/quote] Mikä siinä on vaikeata ymmärtää? Jos sanoisin rajalliset resurssit, niin eikö se toisi mitään mieleen? [/quote] Ei tuo , väännä rautalangasta. Miksi nähdä sitä arjen vaivaa ihmisen kanssa josta ei välitä?
[/quote]
Itse olet olkinukkesi keksinyt. Et sinä voi määritellä välittämisen rajoja omista näkökohdistasi ja pitää niitä ainoina oikeina.
[/quote]
Taas sinä helvetin olkinukkeidiootti. Sut saatiin jo ulos Kaksplussalta, lähde kiitos täältäkin.
Ap, soititko sairaalaan ja poliisiasemalle? Soita!!
Kyllä nyt jo pitää olla kotiutunut, ellei niin yhteys jonnekkin. Saa jo olla onnellinen kun kotituu, jos siis ensimmäinen tämän katoamistemppu on
Voi olla että nukkuu vaan krapulaa pois. Omakin mies nukkuu vielä olojaan tuossa vieressä.
Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
AP, onko miehesi jo tullut kotiin? Toivottavasti on.
Toivottavasti ei ole käynyt mitään vakavaa :/ Alkaa itseäkin jo huolestuttaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]
Mistäköhän? Naisen ensireaktio, kun käy jotain tällaista... Ikinä en ole naistani pettänyt, mutta olen sammunut kaverin sohvalle, "pakotettu" kaverin sohvalle nukkumaan, kun ei siinä kunnossa uskallettu laittaa edes taksiin, olen viettänyt yöni putkassa baaritappelun jälkeen... Tiedän, että olen käyttäytynyt typerästi ja vetänyt övereitä ja enää en sellaista tee, mutta JOKA KERTA on oltu ihan varmoja, että olen pettänyt!? Minulla myös paljon kavereita, joista tiedän ettei ihan varmasti petä, mutta on käynyt samoin kuin mulle.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]
Mistäköhän? Naisen ensireaktio, kun käy jotain tällaista... Ikinä en ole naistani pettänyt, mutta olen sammunut kaverin sohvalle, "pakotettu" kaverin sohvalle nukkumaan, kun ei siinä kunnossa uskallettu laittaa edes taksiin, olen viettänyt yöni putkassa baaritappelun jälkeen... Tiedän, että olen käyttäytynyt typerästi ja vetänyt övereitä ja enää en sellaista tee, mutta JOKA KERTA on oltu ihan varmoja, että olen pettänyt!? Minulla myös paljon kavereita, joista tiedän ettei ihan varmasti petä, mutta on käynyt samoin kuin mulle.
[/quote]Mitä tekisit itse jos vaimosi/ naisystäväsi ei tulisikaan kotiin baari-illan jälkeen eikä häntä saisi kiinni edes kaverin kautta?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]
[/quote]Mitä tekisit itse jos vaimosi/ naisystäväsi ei tulisikaan kotiin baari-illan jälkeen eikä häntä saisi kiinni edes kaverin kautta?
[/quote]
Olisin tietysti huolissani ja vihainen. Kuitenkaan ekana ei olisi ehkä pettäminen mielessä. Selvittäisin asian ennen syyttelyä. Itse, kun vastaavassa tilanteessa oltiin ihan varmoja, että pettämässä olin eikä muita vaihtoehtoja ollut olemassakaan...
Jatkan vielä, että missään vaiheessa en ole puolustellut tekojani ja tiedän että se on typerää ja väärin! Mutta tolkuttomassa humalassa niin vaan on käynyt...
Päivittelen sitten kun on jotain kerrottavaa. Yritän nyt leikkiä lasten kanssa, koska hekin on yhtä ymmäälään kuin minäkin.