Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut kotiin yöksi!

Vierailija
16.08.2015 |

Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelen sitten kun on jotain kerrottavaa. Yritän nyt leikkiä lasten kanssa, koska hekin on yhtä ymmäälään kuin minäkin.

Vierailija
62/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:14"]

Päivittelen sitten kun on jotain kerrottavaa. Yritän nyt leikkiä lasten kanssa, koska hekin on yhtä ymmäälään kuin minäkin.

[/quote]

*ymmällään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]

Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.

T: Mies

[/quote]

Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.

[/quote]

Ja hoitokohde ollut joku samankaltainen hampaaton tipparipil lu. Pro molemmat.

Vierailija
64/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo ..  Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin. Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki. Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään .. Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)   [/quote] Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin. Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää?? Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä. [/quote] Mikä siinä on vaikeata ymmärtää? Jos sanoisin rajalliset resurssit, niin eikö se toisi mitään mieleen?   [/quote] Ei tuo , väännä rautalangasta. Miksi nähdä sitä arjen vaivaa ihmisen kanssa josta ei välitä?

[/quote]

Itse olet olkinukkesi keksinyt. Et sinä voi määritellä välittämisen rajoja omista näkökohdistasi ja pitää niitä ainoina oikeina. 
[/quote]

Taas sinä helvetin olkinukkeidiootti. Sut saatiin jo ulos Kaksplussalta, lähde kiitos täältäkin.

Vierailija
65/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain uutta?

Vierailija
66/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta täällä?

Vierailija
67/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, soititko sairaalaan ja poliisiasemalle? Soita!!

Vierailija
68/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jo pitää olla kotiutunut, ellei niin yhteys jonnekkin. Saa jo olla onnellinen kun kotituu, jos siis ensimmäinen tämän katoamistemppu on

Vierailija
70/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että nukkuu vaan krapulaa pois. Omakin mies nukkuu vielä olojaan tuossa vieressä.

Vierailija
71/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään mitään?

Vierailija
72/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuu päivittämään!

Vierailija
73/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?

Vierailija
74/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko miehesi jo tullut kotiin? Toivottavasti on.

Vierailija
75/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole käynyt mitään vakavaa :/ Alkaa itseäkin jo huolestuttaa.

Vierailija
76/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]

Mistäköhän? Naisen ensireaktio, kun käy jotain tällaista... Ikinä en ole naistani pettänyt, mutta olen sammunut kaverin sohvalle, "pakotettu" kaverin sohvalle nukkumaan, kun ei siinä kunnossa uskallettu laittaa edes taksiin, olen viettänyt yöni putkassa baaritappelun jälkeen... Tiedän, että olen käyttäytynyt typerästi ja vetänyt övereitä ja enää en sellaista tee, mutta JOKA KERTA on oltu ihan varmoja, että olen pettänyt!? Minulla myös paljon kavereita, joista tiedän ettei ihan varmasti petä, mutta on käynyt samoin kuin mulle.

Vierailija
77/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]

Mistäköhän? Naisen ensireaktio, kun käy jotain tällaista... Ikinä en ole naistani pettänyt, mutta olen sammunut kaverin sohvalle, "pakotettu" kaverin sohvalle nukkumaan, kun ei siinä kunnossa uskallettu laittaa edes taksiin, olen viettänyt yöni putkassa baaritappelun jälkeen... Tiedän, että olen käyttäytynyt typerästi ja vetänyt övereitä ja enää en sellaista tee, mutta JOKA KERTA on oltu ihan varmoja, että olen pettänyt!? Minulla myös paljon kavereita, joista tiedän ettei ihan varmasti petä, mutta on käynyt samoin kuin mulle.
[/quote]Mitä tekisit itse jos vaimosi/ naisystäväsi ei tulisikaan kotiin baari-illan jälkeen eikä häntä saisi kiinni edes kaverin kautta?

Vierailija
78/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:42"]Aloitusviestistä sai kuvan, että olisit 100% varma että mies on pettänyt? Mistä päättelet näin?
[/quote]

[/quote]Mitä tekisit itse jos vaimosi/ naisystäväsi ei tulisikaan kotiin baari-illan jälkeen eikä häntä saisi kiinni edes kaverin kautta?
[/quote]

Olisin tietysti huolissani ja vihainen. Kuitenkaan ekana ei olisi ehkä pettäminen mielessä. Selvittäisin asian ennen syyttelyä. Itse, kun vastaavassa tilanteessa oltiin ihan varmoja, että pettämässä olin eikä muita vaihtoehtoja ollut olemassakaan...

Vierailija
79/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että missään vaiheessa en ole puolustellut tekojani ja tiedän että se on typerää ja väärin! Mutta tolkuttomassa humalassa niin vaan on käynyt...

Vierailija
80/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan