Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut kotiin yöksi!

Vierailija
16.08.2015 |

Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa saa aina lisää.
terveyttä ei välttämättä. hyvä, että löytyi ihmisten kirjoista.

-m35

Vierailija
22/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:39"]

rahaa saa aina lisää.
terveyttä ei välttämättä. hyvä, että löytyi ihmisten kirjoista.

-m35

Kun sain kaverin kiinni ja hän kertoi mitä oli tapahtunut. Toivoin vaan että löytyy edes hengissä. Kaveri epäili heti että on laitettu juomiin jotain mömmöö. Joo rahaa saa aina lisää. Olisi voinut käydä todella huonosti.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamisia

-m35

Vierailija
24/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia. Päivitäthän tilannetta sitten, kun mies on kunnossa ja tullut takaisin kotiin?

Vierailija
25/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Onneksi on hengissä. Toivottavasti palautuu vähitellen tolkkuihinsa.

Koskaan ei saisi jättää nähtävästi drinkkejä valvomatta.

Vierailija
26/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä joutuu ottamaan aamulla kaverin kanssa muutaman tasoittavan eli kotiin ehtii vasta iltapäivällä. Ihan normitoimintaa eikä tosiaan minkään katoamisilmoituksen paikka. Olen ollut yön poissa vaikka kuinka monta kertaa enkä koskaan ole pettänyt muijaani. Vähän siemailtu vaan hyvässä seurassa.

Vierailija
27/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Tsemppiä tosi paljon!! Onneksi hengissä..

Vierailija
28/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]

Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.

T: Mies

[/quote]

Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.
[/quote]

Ei riitä viikot. Vuosia siihen tarvitaan

Vierailija
29/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu?

Vierailija
30/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran käynyt niin, ettei mies tullut matkalta kotiin kun piti ja pyörin punkassa huolissani ympyrää. Kuudelta aamulla soi ovikello, ja poliisipartio oven takana.

Kisat oli menneet hyvin, ja paluumatkalla oli otettu voitonpaukkuja. Mies oli nuukaillut taksin ottamisessa ja yömyöhällä asemalta kävellessään tullut kännissä ryöstetyksi ja hakatuksi. (Valitettavasti sen verran pahasti, että sillä meni myös muisti, eikä muistanut juuri mitään tekijöistä, paitsi että niitä oli kolme. Ei siis saatu kiinni. Pitkään sairaslomalla kun murtui myös luita.) Joku ohikulkija oli löytänyt verissään ja soittanut partion ja ambulanssin. Hyvä että on niitä, jotka pitävät kaverista huolta, mutta ilmoittakaa myös niille tyttöystäville ja vaimoille, että missä se sankari on. Tai missä itse olette.

(Sen koommin se ei ole kyllä enää juonut tai nuukaillut, jos pitää tulla yksin kotiin.) Sanon vaan sekä miehille että naisille, että oman kodin ulkopuolella ei kannata vetää ns. perseitä olalle ja kuvitella että kyllähän mä pärjään.

Vierailija
31/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
32/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:05"]Naiset omistavat miehen ja hänen sielunsa. Eihän sitä kukaan selvinpäin kestä.
[/quote]

Niin. Voi miesraukkoja. He eivät näissä tilanteissa osaa muuta tehdä kuin vetää kännit ja kadota. Keskustelu, anyone? Tää sielun omistaminen on niin vätysten paskapuhetta.

Onneksi mulla on talossa mies on hallussa sekä sana että nainen. Ei tarvitse tuollaisia luikkeja katsella.

Säälittävintä on, että tuollaisita poloisista tulee rapajuoppoja, kun se 'mamma' heittää pihalle. Ketähän siitäkin syyttäis? Ehkä julmaa kohtaloa..

Vierailija
33/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:05"]Naiset omistavat miehen ja hänen sielunsa. Eihän sitä kukaan selvinpäin kestä.
[/quote]

Niin. Voi miesraukkoja. He eivät näissä tilanteissa osaa muuta tehdä kuin vetää kännit ja kadota. Keskustelu, anyone? Tää sielun omistaminen on niin vätysten paskapuhetta.

Onneksi mulla on talossa mies on hallussa sekä sana että nainen. Ei tarvitse tuollaisia luikkeja katsella.

Säälittävintä on, että tuollaisita poloisista tulee rapajuoppoja, kun se 'mamma' heittää pihalle. Ketähän siitäkin syyttäis? Ehkä julmaa kohtaloa..
[/quote]

Mulla siis talossa mies, JOLLA on hallussa ssna ja nainen.

Vierailija
34/202 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti perjantaina eikä oo tullut viäkään. Itseäni asia ei kiinnosta kunhan ei tuo tautia mukanaan.

Vierailija
35/202 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jo kotiutunut?

Vierailija
36/202 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:45"]toki voi pettääkkin, mutta jos on kaverin kans liikenteessä, ei ole kovin tavatonta että kaveri nappaa viittävaille sammuneen kämpillensä yöksi. se se idea vähän onkin. jokainen katselee toistensa perään sen verran minkä tajuaa,

ainakin itse teen näin. tutulla oli tapana vetää aivan järkyttäviä rännejä, ja muutaman kerran mun on pitänyt kaapata sälli sohvalle selviämään. ei siitä kotimatkasta olis muuten mitään tullu, varsinkin kun oli talvi.

-m35 [/quote] Tuleeko teille hyville kavereille koskaan mieleen ilmotella sille vaimolle et ootte vieny miehen muualle nukkumaan päätään selväksi?

[/quote]

ei tule. mä olen osani tehnyt. mies ei jäätynyt kuoliaaksi ja vippasin bussirahat. mutta se mitä se teki oli se, että joi kuin halvatun tampio. siitä aiheutuu tiettyjä seurauksia jos on suhteessa. uskon yksilövastuuseen monessa asiassa. tässäkin. jokainen kärsii omien tekojensa seuraukset itse, ja itse se päätti silloin pyyhkiä tolkulla ahterinsa.

sillä se oppikin. sen primitiivinen pää ymmärsi, että jos typeröinnistä tulee sanomista, kannattaa olla vähemmän tahvo.

-m35

Vierailija
37/202 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli kans erään yön pois kotoa. No en viitsinyt perään soitella vaikka mielessä kävi vaikka mitä juttuja. Lähdin sitte aamulla aikasin töihin ja hyppäsin bussiin. Perille saavuttua ku hyppäsin bussista ulos niin siinä se nukku bussi pysäkin penkillä :D herätin ja kysyin et mikä meno. Paistatteli kuulemma aurinkoa ja krapulaa :D oli siis lauantai aamu. Töistä tultuani sain hiton hyvää just sitä. :)

Vierailija
38/202 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoisi, että on laitettu tyrmäystippoja, kukaan ei edes epäilisi tätä. Mutta mies on automaattisesti pettänyt, kusipää ja hirveä valehtelija. Sellaista voi sattua miehellekin.

Ja älä missään nimessä saarnaa, tuo on varmaan tarpeeksi raskasta miehellekin. Tsemppiä!

Vierailija
39/202 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:44"] Tee vessapaperi testi heti ku tulee kotii ni selvii onko käyny vieraissa... [/quote] En sitten tule tänään.   [/quote] Mikä vessapaperitesti??

[/quote]

pari palaa vessapaperia ja mulkun ympärille. Mukavasti jää kii jos on polettu jotain. Ellei oo kalua käyny pesee kunnolla ennen kotii tuloa...

[/quote]

Tätä täytyy kokeilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme