Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesystävä kävi käsiksi viime yönä...

Vierailija
16.08.2015 |

10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 51 ja 52. Lämmittää mieltä. En asu todellakaan hänen kanssaan... Olen eronnut lasteni isästä vuosia sitten. Eli olen äiti myös; enkä nuorikaan. Minulla on voimakkaita tunteita tätä miestä kohtaan, mutta järjen ääntä kuunneltava. Hän on uhkaillut kaikenlaisella(ei tosin väkivallalla), jos lopetan. Esim.laittaa alastonkuviani nettiin tms. Että tällainen. t.ap

Vierailija
62/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:33"]Ap ei ole vieläkään onnistunut kertomaan, että mistä tuo tilanne sai alkunsa ja miksi meni noin pahaksi?
[/quote]
Mikä merkitystä sillä on? Kukaan ei saa toiseen käydä käsiksi, vaikka sanoisi mitä. Nostaisin välittömästi pahoinpitelysyytteen ja ilmoittaisin miehen varastaneen omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin poliisit kun mies kävi käsiksi, vei puhelimen väkisin kädestä mutta häke kuuli taistelun äänet. Naapuri soitti myös poliisit koska huusin niin kovaa apua. Pääsin karkuun ja mies oli kaksi yötä putkassa.

Vierailija
64/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:27"]Kiitos nro 51 ja 52. Lämmittää mieltä. En asu todellakaan hänen kanssaan... Olen eronnut lasteni isästä vuosia sitten. Eli olen äiti myös; enkä nuorikaan. Minulla on voimakkaita tunteita tätä miestä kohtaan, mutta järjen ääntä kuunneltava. Hän on uhkaillut kaikenlaisella(ei tosin väkivallalla), jos lopetan. Esim.laittaa alastonkuviani nettiin tms. Että tällainen. t.ap
[/quote] Tuo on kiristämistä, tuosta myös voi ilmoittaa poliisille, itse asiassa tiedän yhden toisen miehen, joka kiristi omaa naistansa myös. No tärkeintä on tässä lähinnä se, että tuleeko se käyttämään sitä väkivaltaa sua kohtaan jos kaltaiset tuon suhteen kokonaan, ja miten toimit nyt jatkossa, että se ei vahingoita sinua, väkivalta voi päättyä pahimmassa tapauksessa hengenlähtöön. Itse suunnittelisin näin, muutraisisin salaattiin osoitteeseen, kaikki osoitetiedot salaisiksi. Elämä avautuu sinulle vasta sitten oikein kun uskallat ottaa askeleen,että pääset tästä miehestä eroon.Eli katkaiset kokonaan tuon suhteen. Ja teet itselle turvallisen ympäristön elää. Kaikki kysymykset aukeaa sinulle, kun otat askeleen eteenpäin. Kannattaa ajatella, että onko ne tunteet aitoja, ja voiko ne ollaaitoja jos suhun on kohdistettu jo nyt väkivaltaa. Oma eheys on tärkeämpää ja onnellisuus, kuin väkivaltainen suhde mieheen johon on voimakkaita tunteita. Tämä on paljon ihanampaa tämä oikea elämä, voit tavata ihmisen ja löytää rinnalle sellaisen joka osoittaa oikeanlaista rakkautta sulle. Rikkinäinen rakkaus tuottaa surua.

Vierailija
65/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:27"]

Kiitos nro 51 ja 52. Lämmittää mieltä. En asu todellakaan hänen kanssaan... Olen eronnut lasteni isästä vuosia sitten. Eli olen äiti myös; enkä nuorikaan. Minulla on voimakkaita tunteita tätä miestä kohtaan, mutta järjen ääntä kuunneltava. Hän on uhkaillut kaikenlaisella(ei tosin väkivallalla), jos lopetan. Esim.laittaa alastonkuviani nettiin tms. Että tällainen. t.ap

[/quote]

Aina jaksan yllättyä, miten sinisilmäisiä ihmisiä maa päällä kantaa. Älkää antako mitään hiton alastonkuvia kenellekään... IKINÄ

Vierailija
66/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies kyllä osaa oikein rakastaa, ja elämä kantaa itsestään kun on palaset oikeissa paikoissa. Muista arvostaa omaa itseä naisena, ansaitset samanlaista arvostusta takaisin.

Vierailija
67/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tapaillut miestä 10 kuukautta ja tapailette parin viikon välein. Jos näillä spekseillä on aihetta riitelyyn ja tilanne on jo kärjistynyt väkivaltaiseksi niin voin sanoa, että esim. tiheämpi tapailutahti tarkoittaa kohdallasi hengenlähtöä. 

Kun mies on katuvainen, niin onko halukas hakemaan apua aggressiivisuuteensa, esim. menemään johokin terapiaan? Muussa tapauksessa kannattaa lopettaa kaikenlainen yhteydenpito heti.

Vierailija
68/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:16"]Mistä tuo homma oikein sai alkunsa, jos tilanne äityi noin pahaksi? Tuosta olisi syytä teidän vakavasti keskustella, että miksi noin tapahtui. [/quote] Ei todellakaan tarvi keskustella, poliisin kautta kyllä. Haloo tuon naisen kimppuun on käyty. Jos joku lyö sua, niin jäätkö neuvottelemaan asiasta? Se on aina sen lyöjän oma moka, lyöjä kuuluu hoitoon ja poliisille putkaan. Ei siinä mitään anteeksipyyntöä keskustella. Se on apn päätös jos haluaa myöhemmin antaa anteeksi. Kellään normaali ihmisellä ei kilaha päässä, jos kieltäytyy kuuntelemasta ja haluaa poistua paikalta, jokaisella on vapaus lähteä tilanteesta kuin tilanteesta, eikä se oikeuta IKINÄ käymään käsiksi.

[/quote]

Nimenomaan tarvitsee keskustella. Rauhoittuneena ja selvinpäin tuo tapahtuma, joka oli molempien näkökulmasta ilmeisen järkyttävä. Poliisille voi tietysti ilmoittaa, mutta ainoa mitä he voivat asialle tehdä on kirjata rikosilmoituksen, jonka seurauksena miehelle järjestyy vaikeuksia, saatat saada ehkä satasen vahingonkorvausta ja molempien riesaksi tulee oikeudenkäynti kalliine kuluineen ja paperitöineen. Jos se on se mihin pyrit, niin tämä tietysti voi olla paikallaan, mutta mihinkään varsinaiseen ratkaisuun se ei tässä teidän tilanteessa tule johtamaan.

Vierailija
69/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:17"]

Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap

[/quote]

vitun ääliö.

vaihdetaan hyvä liitto maailmoja lupaavaan hakkaajanarsistiin.

Vierailija
70/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 61 ei tiedä mistä puhuu. 12 vuoden liittoni ei ollut hyvä millään asteella. t.ap

Vierailija
71/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt teet ap. tietenkin niin, että vuodatat täällä AV:lla pahan olosi pois. Mies siitä humalastaan selviää ja alkaa ylitsevuotava anteeksipyytely, hellittely ja lahjoja sataa. Menet lankaan, kun se kuitenkin on niiiiiin ihana mies, jäät suhteeseen ja pääset seuraavalla kerralla sairaalaan... Jos et jopa hengestäsi.

Minua ei ole kukaan mies lyönyt tai retuuttanut. Olen hyvissä ajoin ilmoittanut, että jos sellaista tapahtuisi, soitan koko suvun ja työpaikan läpi ja kerron asiasta. En tee niinkuin aikoinaan paras ystäväni, joka salasi miesystävänsä väkivallan siihen asti, kunnes sai puukosta...

Vierailija
72/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä mies on nyt? Teitkö rikosilmoituksen?

Vierailija
73/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säälitä, naurattaa vaan. AP joutuu paskasta paskaan ja aina muitten syy. Katsoppa itse peiliin ja mieti tekemiäsi valintoja.

Vierailija
74/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä aijot ap nyt tehdä? Älä välitä näistä tärkeistä kommenteista täällä, osalla ihmisistä ei oo minkäänlaista käsitystä asioista mistä ne puhuu, siis nämä jotka pilkalliseen sävyyn kirjoittaa.

Vierailija
75/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:58"]No nyt teet ap. tietenkin niin, että vuodatat täällä AV:lla pahan olosi pois. Mies siitä humalastaan selviää ja alkaa ylitsevuotava anteeksipyytely, hellittely ja lahjoja sataa. Menet lankaan, kun se kuitenkin on niiiiiin ihana mies, jäät suhteeseen ja pääset seuraavalla kerralla sairaalaan... Jos et jopa hengestäsi.

Minua ei ole kukaan mies lyönyt tai retuuttanut. Olen hyvissä ajoin ilmoittanut, että jos sellaista tapahtuisi, soitan koko suvun ja työpaikan läpi ja kerron asiasta. En tee niinkuin aikoinaan paras ystäväni, joka salasi miesystävänsä väkivallan siihen asti, kunnes sai puukosta...
[/quote]

Passiivisagressiivinen kiristäjä olet. Eli kun miehesi läppäisee sua niin samalla rahalla voi mukiloida kunnolla teholle koska maine menee kuitenkin.

Vierailija
76/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ollut vastasvassa tilanteessa, ja niillä taustoilla mitkä miehellä on, niin kaikki kertoo siitä, että sen ona käytös on niin epävakaata, että selviät tuosta tekemällä sen rikosilmoituksen ja muuttamalla siitä niin kauas kuin vaan pääset, osoitetiedot salaisiksi, ja hakeudu terapiaan missä tuo kuvio alkaa selviytymään mikä on tervettä ja mikä ei. Toinen vaihtoehto on olla ilmoittamatta poliisille, mutta tehdä silti nuo samat edellä mainitut ratkaisut. Jos teillä on yhteisiä lapsia niin poliisilla pitää olla rekisteri miehen kohdistamasta väkivallasta ja mahdollisesta uhasta sua kohtaan ja lapsia jos teillä niitä on. Ja lähestymiskielto kannattaa hommata. Kannattaa tehdä ratkaisuja, mutta sen kaverin kanssa ei tarvi neuvotella. Oon elämässä paikallaan toisen ihmisen ongelmien vuoksi, ja se elämä pysyy psikalkaan niin pitkään kun sallit väärinkohtelun. Ei kannata menettää omasta elämästä värejä. Ja soita auttamaan puhelimeen, tai turvakotiin kysyäkseni hyviä neuvoja. Myös poliisilta voit kysyä.

Vierailija
77/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:58"]No nyt teet ap. tietenkin niin, että vuodatat täällä AV:lla pahan olosi pois. Mies siitä humalastaan selviää ja alkaa ylitsevuotava anteeksipyytely, hellittely ja lahjoja sataa. Menet lankaan, kun se kuitenkin on niiiiiin ihana mies, jäät suhteeseen ja pääset seuraavalla kerralla sairaalaan... Jos et jopa hengestäsi. Minua ei ole kukaan mies lyönyt tai retuuttanut. Olen hyvissä ajoin ilmoittanut, että jos sellaista tapahtuisi, soitan koko suvun ja työpaikan läpi ja kerron asiasta. En tee niinkuin aikoinaan paras ystäväni, joka salasi miesystävänsä väkivallan siihen asti, kunnes sai puukosta... [/quote] Passiivisagressiivinen kiristäjä olet. Eli kun miehesi läppäisee sua niin samalla rahalla voi mukiloida kunnolla teholle koska maine menee kuitenkin.

[/quote]

Juu, mutta olen välttänyt tehokkaasti välttänyt turpaansaannit. Läpsiminenkään ei kuulu normaaliin parisuhteeseen, jos et sitä tiennyt.

Vierailija
78/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap"

Hälytyskellojen pitäisi soida jo siinä vaiheesa, jos suhde tuntuu niin hyvältä, ettei se voi olla edes totta, niin kuin toiseessa lauseessa kirjoitat.

Vierailija
79/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En saanut muita vammoja kuin ison mustelman otsaani, kun täräytti kyynärpäällään siihen täydellä voimalla. Kiitos asiallisista vastauksista. t.ap"

Mene lääkäriin ja kerro mistä mustelma tuli. Lääkäri hoitaa puolestasi rikosilmoituksen poliisille ja asia etenee eteenpäin ja syyttäjä päättää puolestasi viedäänkö se tuomioistuimen ratkaistavaksi.

Väkivalta on aina rikos, eikä se ole missään olosuhteissa hyväksyttävää, oli tapahtunut sitä ennen mitä tahansa. Jos käyt lääkärissä näyttämässä mustelman (rikosilmoitus) voit mahdollisesti pelastaa jo oman tai toisen hengen, sillä ne jotka lyövät sen ensimmäisen iskun, lyövät lähes 100% myös seuraavan, joka voi olla mahdollisesti kuolettava.

Toimi, jos et itsesi vuoksi, niin tee se muiden vuoksi.

Vierailija
80/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:08"]

10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.

[/quote]

Uuuh, ihana jännämies! Oliko isot tatuoinnit myös? Pari nyrkiniskua silloin tällöin ei ole paha, jos miehellä on tosi isot tatuoinnit. Mielellään sellaiset olkapäästä ranteeseen ulottuvat, uuuuh! 
[/quote]
Jos mielestäsi tatskoilla saa pillua, niin mene toki tatuoimaan itsesi. Mikä estää?