miesystävä kävi käsiksi viime yönä...
10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.
Kommentit (106)
Mies taikka nainen, kun kirjoittelette jostain 10 vuoden avioliittohelvetistä yms. niin menkää peilin eteen, miksi olette olleet sen ajan edes yhdessä. normaali ihminen ei pysy sellaisessa.
Jos ulkona on kylmä ja pakkasta,ei siellä istuta 12 vuotta,vaan mennään lämpimään.
Tässäpä varsinainen besserwisser. Onko sun maailmasi noin mustavalkoinen, vai oletko teini?
onko miehellä asuntosi avainta? tai onko hänellä ollut mahdollisuus teetättää sellainen? Jos on pieninkin mahdollisuus, niin kerää tärkeimmät tavarat kassiin ja poistu muualle (vanhemmillesi / ystävällesi / turvakotiin). Tilaa lukon uudelleen sarjoitus, älä ole ennen sitä yksin kotona.
Jos kaikki kirjoittamasi on totta (eikä tämä ole vain typerä provo), niin henkesi / terveytesi on todellakin vaarassa.
Onnea vaan, kun otit sen exäni. Mähän varoitin sua, et tollanen se on sullekin ennen pitkää. Et varmaan uskonut, nauroit vaan. Miks se sua haluaa nähdä vain kaksi kertaa kuussa? Käy tyydyttämässä vaan tarpeensa - niimpä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:58"]Itellä samankaltainen tilanne oltu tosin kauemmIn yhdessä. Tollasta samanlaista retuuttamista, kurkku suoralla huutamista korvaan, sylkemistä päin, nimittelyä, tavaroiden rikkomista..aina pyytää anteeksi ja katuu tekojaan, itkee myös. Osaa myös kääntää asiat niin että mä olen syyllinen siihen että käyttäytyy noin. Sitten ku kysyy että mitä mä sitten tein niin ei osaa kertoa, käskee pitää pään kiinni. Usein mietin eroa mut sitten kun ois ns tilaisuus erota en osaa tai haluakaan lähteä, tulee mieleen vaan ne hyvät hetket. ja täkin myös aina vannoo että ei tapahdu enää, eikä niin usein enää saakaan tommosia raivokohtauksia mutta ei ne kokonaankaaan loppunu oo. Aina raivokohtaukse sattuessa koko ihmine muuttuu, silmät täynnä vihaa.
Että tsemppiä vaan ap:lle, eroa vielä kun voit tai oo sitten valmis kattelemaan tollasta käytöstä.
[/quote]
Kirjoitit suoraan kuin minun elämästäni!!
Älkää juoko enää yhtään