miesystävä kävi käsiksi viime yönä...
10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:17"]Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap
[/quote]
Kai ymmärrät, että kynnys lyödä uudelleen on nyt madaltunut. Serkkuni on samanlainen. Hurmaava, romanttinen ja hyvä tyyppi. Humalassa väkivaltainen eikä muka muista siitä koskaan mitään. Vaimonsa ei halua erota vaan usein ryömii hakattuna meille piiloon. Sinulla on vielä mahdollisuus päättää, että kukaan ei lyö sinua kahdesti. Mieti nainen, mieti.
Nuo tyypit kyllä pahoittelee aina jälkeenpäin tai sitten ei. Mutta voin kyllä sanoa kokemuksesta, että noo tyypit pyysi anteeksi tai ei niin ne tekee sen kyllä uudestaankin.
Ap kiittää ja kumartaa. Olen yksin kotona. En tiedä mitä teen. t.ap
et sinä mitään rikosilmotusta tuosta "retuuttamisesta" ees voi tehä koska ainoa pehoinpitely oli kuhmu otsaasi. Ei kuulosta edes pahoinpitelyltä. Ehkä lievän tunnusmerkit täyttää jos kuhmu oikeesti näkyy, epäilen. Liioittelet koko juttuasi.Vai että oikein sängylle heitti sinut. Mikä aihe oli että riitelitte? Todennäköisesti viinasta tai pettämisestä? Ihan turhia juttuja nää et soita poliisille! HAH HAH! Rakastavaisten kinastelua, ei poliisi jokaista riitaa jaksa selvittää hoida itse oma elämäsi, jo pienemmistäkin merkeistä voi tulkita millainen mies on. onko uhkaileva selvinpäin,jne.Jos se olisi pahoinpidellyt sinut, sinulla olisi MERKKEJÄ ja JÄLKIÄ ruumiisssasi oikeasti! Hammas katki,silmä musta, vaatteet rikki, mustelmia, luita poikki.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:13"]et sinä mitään rikosilmotusta tuosta "retuuttamisesta" ees voi tehä koska ainoa pehoinpitely oli kuhmu otsaasi. Ei kuulosta edes pahoinpitelyltä. Ehkä lievän tunnusmerkit täyttää jos kuhmu oikeesti näkyy, epäilen. Liioittelet koko juttuasi.Vai että oikein sängylle heitti sinut. Mikä aihe oli että riitelitte? Todennäköisesti viinasta tai pettämisestä? Ihan turhia juttuja nää et soita poliisille! HAH HAH! Rakastavaisten kinastelua, ei poliisi jokaista riitaa jaksa selvittää hoida itse oma elämäsi, jo pienemmistäkin merkeistä voi tulkita millainen mies on. onko uhkaileva selvinpäin,jne.Jos se olisi pahoinpidellyt sinut, sinulla olisi MERKKEJÄ ja JÄLKIÄ ruumiisssasi oikeasti! Hammas katki,silmä musta, vaatteet rikki, mustelmia, luita poikki.
[/quote] On taas niin paskoja vinkkejä viimesen päälle. Toiseen ihmiseen ei saa fyysisesti käydä käsiksi, eikä myöskään tarvitse olla aina niitä merkkejäkään. Ja jos tuolla miehellä on jo aikaisempi rikos historia, niin se tukee kyllä sitä, että henkilö voi käyttäytyä väkivaltaisesti. Ei muhunkaan mitään jälkiä ole jäänyt, suullinen näyttö siinä vaiheessa. Eiköhän se läpi mene, jos kertoo tapahtuman kulun. Ja ap, ilmoita poliisille nyt tuosta jutusta.
Ap kyllä erottaa näistä viesteistä jyvät akanoista. Lämmin kiitos kaikille ihanille! Olen kuitenkin jo yli 40-vuotias nainen. Paljosta saan itseäni syyttää myös. t.ap
Itellä samankaltainen tilanne oltu tosin kauemmIn yhdessä. Tollasta samanlaista retuuttamista, kurkku suoralla huutamista korvaan, sylkemistä päin, nimittelyä, tavaroiden rikkomista..aina pyytää anteeksi ja katuu tekojaan, itkee myös. Osaa myös kääntää asiat niin että mä olen syyllinen siihen että käyttäytyy noin. Sitten ku kysyy että mitä mä sitten tein niin ei osaa kertoa, käskee pitää pään kiinni. Usein mietin eroa mut sitten kun ois ns tilaisuus erota en osaa tai haluakaan lähteä, tulee mieleen vaan ne hyvät hetket. ja täkin myös aina vannoo että ei tapahdu enää, eikä niin usein enää saakaan tommosia raivokohtauksia mutta ei ne kokonaankaaan loppunu oo. Aina raivokohtaukse sattuessa koko ihmine muuttuu, silmät täynnä vihaa.
Että tsemppiä vaan ap:lle, eroa vielä kun voit tai oo sitten valmis kattelemaan tollasta käytöstä.
Hyvä apa, paras neuvoni sinulle on se, että jätät tämän väkivaltaisen miehen tapailun. Olet vielä jotenkin hänen pauloissaan, koska on osittanut sinulle huomiota enemmän kuin kukaan mies koskaan. Väkivalta ja alistamanen tulisi kuitenkin olemaan sen hinta, jonka joutuisit maksamaan siitä huomiosta. Kuitenkin jatkossa ne hyvät kaudet vähenisivät ja huonot lisääntyisivät.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:20"]otti kännyn, koska ehdin soittaa hätäkeskukseen. Pakotti soittamaan takaisin, että mitään hätää ei ole. Pelästyi itsekin reaktiotaan ja itki sitä sitten, kun tilanne rauhoittui. t.ap [/quote] Tuo on toisen hallinta[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:17"]Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap [/quote] Huonot merkit on ilmassa. Kannattaa suhtautua nyt vakavasti näihin mitä tänne on kirjoitettu. Voin varmana sanoa, että jalat jyrisee nyt jo vielä viikonkin päästä, ja tuo asia tulee pyörimään mielessä. Miestä ei kannata päästää lähelle, ja tarvit aikaa käsitellä jo nyt paljon eri tuntemuksia. Poliisi selvittää nuo ongelmatilanteet ensinnäkin. Ja suosittelen, että kerrot, että sua on myös estetty soittamasta itselle apua. Itkulla voidaan manipuloida toista ihmistä ymmärtämään ja saadaan sääliä jopa, että saadaan anteeksi. Ei oo mitään tilannetta, ei edes huutaminen oikeita käymään käsiksi. Oot fyysisesti heikompi osapuoli, js kyllä ne miehet tietää tämän, jotka syyllistyy pahoinpitelyyn. Osa jopa nauttii siitä vallantunteesta mikä tulee, kun voi hallita ja loukata toisen fyysistä koskemattomuutta. Ja sillä jätkällä on paljon ongelmia, mutta sun ei kuulu niitä selvittää, eikä myöskään nyt ymmärtää.
[/quote]
Olen erikirjoittaja mutta lisäisin tuosta itkemisestä että kaikki ihmiset ei itke vain katumuksesta , surusta, häpeästä. Minä esim itken raivosta ja vihasta useimmin. Itku voi siis tarkoittaa että mies on raivona. Itkeminen ei ole myöskään manipulointia tai show, kellekkään ihmiselle, paitsi ehkä narsistille.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:36"]
Älkää juoko enää yhtään
[/quote]
Ei tule onnistumaan mieheltä joko on ilmeisesti jo kotona opetettu että kännillä saa kaiken anteeksi ja opetettu panttaamaan vihaa suttumusta ja tuskaa siihen että pääsee viinapäisään tuulettamaan. Opetelkaa puhumaan ja tuntemaan pää selvänä, suosittelen. Tulette huomaamaan kuinka helppoa se on ja mukvaa kun ei tarvi tunteita tukahduttaa ja ajatuksiaan niellä siihen asti että päihteistä saa alibin. Ja ap. jätä se sika. Sä et sitä muuttumaan saa ellei se itse tosissaan halua ja tee töitä sen eteen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:48"]Kiitos vastauksista. Olimme vähän kinastelleet/riidelleet koko päivän ja hän menetti malttinsa, kun ilmoitin klo 1 yöllä, että en katso hänen suunsoittoaan ja aggressiivisuuttaan. Puin vaatteet päälle ja olin eteisessä lähdössä pois asunnostani, josta pimahti. Repi kengät jalastani; heitti ne vessaan; otti avaimet ja kännyn ja retuutti ympäriinsä. Huusin kyllä "apua", josta meni pahemmaksi. t.ap [/quote] Olisiko sinun ollut mahdollista lopettaa kiukuttelu ja riidanhakuisuus aikaisemmin sen sijaan että etsit rajoja?
[/quote]
t. väkivaltainen mies
[/quote]
Eikö sinua ole opetettu, että oli mitä oli tuli mitä tuli niin toisiin ei käydä koskaan käsiksi?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:17"]
Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap
[/quote]
Ne rakkaudentunnustukset ja lahjat ovat sitä varten, että katsot tuollaisen käytöksen sormien läpi. Kun se on selvin päin niiiiiin ihana ja antaa paljon lahjojaki!!!
[/quote]
Rakkauden tunnustukset ja lahjat ovat osa ap;n miehen väkivaltaa, kutsuvat sitä manipulaatioksi ja alistamiseksi jossain muualla.
Sovitte asian ja jatkatte yhdessä. Mies sai "raivarin", ei oo vakavaa. Muuttuu kyllä jos niin lupaa. Jos et kestä miestäsi kun hän on pahimmillaan, et ansaitse häntä kun hän on parhaimmillaan.
Mies on sairas. Jos sä oot terve niin lähdet kävelemään suhteesta välittömästi!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:17"]
Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap
[/quote]
Ne rakkaudentunnustukset ja lahjat ovat sitä varten, että katsot tuollaisen käytöksen sormien läpi. Kun se on selvin päin niiiiiin ihana ja antaa paljon lahjojaki!!!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:48"]Kiitos vastauksista. Olimme vähän kinastelleet/riidelleet koko päivän ja hän menetti malttinsa, kun ilmoitin klo 1 yöllä, että en katso hänen suunsoittoaan ja aggressiivisuuttaan. Puin vaatteet päälle ja olin eteisessä lähdössä pois asunnostani, josta pimahti. Repi kengät jalastani; heitti ne vessaan; otti avaimet ja kännyn ja retuutti ympäriinsä. Huusin kyllä "apua", josta meni pahemmaksi. t.ap [/quote] Olisiko sinun ollut mahdollista lopettaa kiukuttelu ja riidanhakuisuus aikaisemmin sen sijaan että etsit rajoja?
[/quote]
t. väkivaltainen mies
[/quote]
Niin, koska se on mies joka päättää rajat ja sen milloin nainen saa poistua ulos naisen omasta asunnosta.
Kyllä kunnon isämmaallinen mies näyttää naiselle rajat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:32"]
Kyllä kunnon isämmaallinen mies näyttää naiselle rajat.
[/quote]
No niiMpä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:16"]Olen tietoinen kyllä, että hänellä on rikosrekisteri ja rankka väkivaltatausta. Ja siksi kynnys soittaa poliisit on korkea. Toivon, että ei tuomitsevia kommentteja tästä. t.ap [/quote] Sitä saa mitä tilaa [/quote] Anteeksi nyt vaan, ei oo mitään tilannetta mikä oikeuttaa väkivallan. Ja monet niistä kusipäistä osaa niin hyvin esittää, erityisesti ne joilla on psykopaattisia luonteenpiirteitä, ja ihminen on erehtyväinrn. Ei tulis mieleenkään syyllistää ketään kehen on käyty käsiksi.
[/quote]
Luuletko että sellainen jolla on rankka väkivaltatausta ja rikosrekisteri, tarvitsee tai miettii oikeutusta tuollaiseen? Tyhmä akka sai mitä halusi. Olikohan omasta mielestään odottanut jo liian kauan?