Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä kävi käsiksi viime yönä...

Vierailija
16.08.2015 |

10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks tuttu mies, tosi kiltin oloinen ja tapailinkin sitä hetken, niin sain joku aika sitten Facebook kin viestin, jossa hänen jo nyt ex tyttöystävä kertoi, että mies on saamassa pahoinpitelysyytteen ja on kuulemma oikein lähestymiskielto sitä edeltävään tyttöystävään ja sain niin kiltin kuvan tuosta miehestä itse, no kuva on murtunut!

Vierailija
42/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen kyllä, että hänellä on rikosrekisteri ja rankka väkivaltatausta. Ja siksi kynnys soittaa poliisit on korkea. Toivon, että ei tuomitsevia kommentteja tästä. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:16"]Olen tietoinen kyllä, että hänellä on rikosrekisteri ja rankka väkivaltatausta. Ja siksi kynnys soittaa poliisit on korkea. Toivon, että ei tuomitsevia kommentteja tästä. t.ap
[/quote]

No eiköhän se sit ollut siinä teidän yhteinen taival.

Vierailija
44/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:16"]Olen tietoinen kyllä, että hänellä on rikosrekisteri ja rankka väkivaltatausta. Ja siksi kynnys soittaa poliisit on korkea. Toivon, että ei tuomitsevia kommentteja tästä. t.ap
[/quote] Ok, tuota sillä mun eksällä oli kans. Sun ei kuulu ymmärtää juuri tuossa tilanteessa sitä onko sillä vaiko eikö sillä oo aikaisempaa taustaa. Yleensä nämä kellä on aikaisempi rikoshistoria, niin aika monet niistä on persponallisuushäiriöisiä, ongelmia omien impyllien kanssa jne, ja monet on valitettavasti niitä sosiopaattejakin, ja ei ole vitsi. Sua taitaa pelottaa tuo, se että sillä toisella on jo valmista väkivalta historiaa niin sekin voi saada taas sua toimimaan järjenvastaisesti...tilanne saadaan sillä katkaistua, että soitat poliisit silti paikalle. Se onko sillä mahdollisia tulevia tuomioita tai jopa mahdollinen meno takaisin "istumaan" , niin et oo näistä vastuussa, vaan se mies itse. Eli paras on, että ilmoitat poliisille, se asettaa samalla sille miehelle rajan minkä yli ei kävellä. Ja tuossa sua käytetään just nyt hyväksi. Älä sopeudu tuolle asialle, että sun pitäis toimia tässä tilanteessa jotenkin sen miehen hyväksi. Sun kuuluu suojella omaa itseä, kyllä se on tiennyt mitä se tekee. Voiko se lähteä sun perään? Onko siitä pelkoa, jos soitat ne poliisit paikalle? Tai ahdistella asian tiimoilta?

Vierailija
45/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:33"]Ap ei ole vieläkään onnistunut kertomaan, että mistä tuo tilanne sai alkunsa ja miksi meni noin pahaksi?
[/quote]

Sillä ei ole väliä. Mikään ei oikeuta käymään käsiksi
Nyt vaan lähdet

Vierailija
46/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
47/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö se jotain muutakin kuin pelkkää aloja? Ei tarvi vastata, mutta jos käyttää mahdollisesti, niin kaikki alkoholi, lääkkeet yms lisää riskiä väkivaltaan, ja nuo ongelmat on niin syvällä jo näillä pitkänlinjan "rikollisilla" että se väkivalta ei poistu, kun se on niin syvälle juurtunut. Mieli on täynnä väkivaltaa,ja se puretaan toiseen ihmiseen. Tein itse rikosilmoituksen siitä omasta eksästä, pelkäsin todella paljon sitä, ja pelkään edelleen, vaikka asiasta on jo yli vuosi kohta. Se kävi mua stalkkailemassa jonkun aikaa, ja jätti mut sitten lopuksi rauhaan.

Vierailija
48/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:16"]Olen tietoinen kyllä, että hänellä on rikosrekisteri ja rankka väkivaltatausta. Ja siksi kynnys soittaa poliisit on korkea. Toivon, että ei tuomitsevia kommentteja tästä. t.ap
[/quote]

Sitä saa mitä tilaa
[/quote] Anteeksi nyt vaan, ei oo mitään tilannetta mikä oikeuttaa väkivallan. Ja monet niistä kusipäistä osaa niin hyvin esittää, erityisesti ne joilla on psykopaattisia luonteenpiirteitä, ja ihminen on erehtyväinrn. Ei tulis mieleenkään syyllistää ketään kehen on käyty käsiksi.

Vierailija
49/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eronnut väkivaltaisesta miehestä vuosi sitten. Ei hänestä kukaan uskoisi mihin on kykenevä. Iloinen sosiaalinen tyyppi joka tuntee n. Puoli kaupunkia.

Käräjille mennään parin kuukauden päästä syyte miehelle tapon yrityksestä.

Tämä on ollut helvetin raskasta. En oo päässyt elämässäni eteenpäin kun odotellut vain käräjiä ja katsellut ympärilleni yrittääkö vielä jotain.

Eroa heti kun saat miehen ulos asunnostasi. Nut on turha puhua hänelle saattaa uusia tekonsa. Minä en ehkä soittaisi poliiseja koska en jaksaisi tätä rumbaa enää mutta jos sinulla on voimavaroja niin soita ihmeessä!

Lähde nut johonki turvaan ja sitten pyydät miehen häipymään elämästäsi lopullisesti/soitat poliisit paikalle jostain turhasta. Mene vaikka ulos ettei käy käsiksi uudestaan.

Vierailija
50/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy äkkiä. Ei tule ikinä muuttumaan. Mene lekuriin näyttämään otsaasi, älä puolustele. Vaikka soiti suutasi takaisin käsiksi ei saa käydä.
Mun exäni kilahti vain kerran...istuu tuomiotaan tällä hetkellö. Enkä kadu että ilmoitin.

Vierailija
51/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:08"]

10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.

[/quote]

Uuuh, ihana jännämies! Oliko isot tatuoinnit myös? Pari nyrkiniskua silloin tällöin ei ole paha, jos miehellä on tosi isot tatuoinnit. Mielellään sellaiset olkapäästä ranteeseen ulottuvat, uuuuh! 

Vierailija
52/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:48"]Kiitos vastauksista. Olimme vähän kinastelleet/riidelleet koko päivän ja hän menetti malttinsa, kun ilmoitin klo 1 yöllä, että en katso hänen suunsoittoaan ja aggressiivisuuttaan. Puin vaatteet päälle ja olin eteisessä lähdössä pois asunnostani, josta pimahti. Repi kengät jalastani; heitti ne vessaan; otti avaimet ja kännyn ja retuutti ympäriinsä. Huusin kyllä "apua", josta meni pahemmaksi. t.ap
[/quote]

Teki sulle konkreettisesti selväksi, että häntä ei jätetä. Mitä ajattelit tehdä asialle? Painaa villasella ja jäädä odottelemaan seuraavaa purkausta? Erota...? Vai?

Vierailija
53/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te rakkaat naiset näin ihania miehiä löydätte...? Aika usein on täällä vastaavia aloituksia. Kaljakuppiloista ei miestä kannata itselleen ottaa.

Vierailija
54/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:50"]Itse eronnut väkivaltaisesta miehestä vuosi sitten. Ei hänestä kukaan uskoisi mihin on kykenevä. Iloinen sosiaalinen tyyppi joka tuntee n. Puoli kaupunkia.

Tämä on ollut helvetin raskasta. En oo päässyt elämässäni eteenpäin kun odotellut vain käräjiä ja katsellut ympärilleni yrittääkö vielä jotain.

Eroa heti kun saat miehen ulos asunnostasi. Nut on turha puhua hänelle saattaa uusia tekonsa. Minä en ehkä soittaisi poliiseja koska en jaksaisi tätä rumbaa enää mutta jos sinulla on voimavaroja niin soita ihmeessä!

Lähde nut johonki turvaan ja sitten pyydät miehen häipymään elämästäsi lopullisesti/soitat poliisit paikalle jostain turhasta. Mene vaikka ulos ettei käy käsiksi uudestaan.
[/quote] Sama ajatus, turvalliseen paikkaan ja siten, että ei pääse enään fyysisesti sun lähelle. Ja nämä neuvot kannattaa pitää mielessä. 1. Et avaa enää ovea, vaikka kuinka olisi kiltti ja pahoillaan, jos avaat jos tulee oven taakse saat luultavasti siltä jotain uhkailuja, tai pelottelua tai pahimmassa tapauksessa väkivaltaa. Et avaa! Pidin itse tuosta kiinn, mut oli niin pahasti manipuloitu ja peloteltu. Poliisille joka kerta soitto, jos tulee edes ovelle. Ymmärrän tätä kirjoittajaa hyvin, tuli itsellä vilkuiltua varmaan puolivuotta koko ajan ympärille, että tuleeko se hullu jostain taas ahdistelemaan, ihan helvetin raskasta mielelle ja samaan aikaan paha postraumaattinen stressi päällä, jatkuvia painajaisia ja pelko päällä ja ulkona liikkuminen ei ollut vapaata, vaan sitä, että tuleeko se psykopaatti ja mitä se tekee, ja aikooko se tappaa mut. No nyt oon tässä elämänvaiheessa, ja pää ei oo enään niin selasin, ja oon voinut vähän alkaa jo nauttimaan elämästä. Pidin tarkkaan kiinni omista unirytmeistä, ja siitä, että liikuin ja olin todella hukassa henkisesti, niin rankkoja nuo kokemukset voi olla. Ja se pelko tuleeko se kostamaan. Ja nuissa tilanteissa ihminen ei toimi järjellä aluksi, vaan elimistö on ihan sekaisin, itse olin monta kuukautta sumussa ja adrenaliinia pumppaa mitä mienimmissäkin tilanteissa ja säikäshtelin kaikkea. Jopa ohikulkevia pyöriä tilanteen sä tuttua. Että ne, jotka täällä vähättelee ja syyllistää "uhria" niin en esim minä, ei mulla oo mitään rikollista historiaa ei huumeiden käyttöä, ei mitään taustalla, vain henkilö joka osasi eli tämä mies esittää jotain muuta. Ja kaikki tuli yllättäen. Ja nuo osaa manipuloida, pelotella , saada ihmisen todella epävarmaksi. Jep tämmöstä tekstiä multa :)

Vierailija
55/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:08"]

[/quote]

Uuuh, ihana jännämies! Oliko isot tatuoinnit myös? Pari nyrkiniskua silloin tällöin ei ole paha, jos miehellä on tosi isot tatuoinnit. Mielellään sellaiset olkapäästä ranteeseen ulottuvat, uuuuh! 

[/quote]

Oooh, ihana! Ja vielä jos on kokonaan kalju, niin aaaaah! Ihana tatskattu ja kalju jännämies! <3

Vierailija
56/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vielä kun voit. Äläkä katso taakse.

Vierailija
57/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:08"]

[/quote]

[/quote] Odota kun sulle tulee turpaan, niin täytyy kyykyttää sut täysin :) Mieti mitä kirjotat. Ja käy ottamassa ne aamulääkkeet.

Vierailija
58/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:50"]Itse eronnut väkivaltaisesta miehestä vuosi sitten. Ei hänestä kukaan uskoisi mihin on kykenevä. Iloinen sosiaalinen tyyppi joka tuntee n. Puoli kaupunkia.

[/quote] Hei sulle, siinä menee ona aikansa, koeta saada jotain muuta tuohon väliin, muuten oot koko ajan stressitilassa, josmietit tulevia käräjöitä. Unohda ne millon ne tulee, että saat väliin muuta tekemistä, elämää ja iloa. Kyllä ne muistuu siellä sitten mieleen, mutta ei niin pahana enää.

Vierailija
59/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olet eronnut ja ilmeisesti et asu tämän miehen kanssa. Onko sinulla lapsia? Yhdyn muiden neuvoihin koska väkivaltainen mies valitettavasti jatkaa käytösmalliaan ja väkivallalla on taipumus eskaloitua. Sinun pitäisi lopettaa suhde, toinen asia on sitten jos siihen kykenet. Jos et, riskeeraat todella paljon. Sääli miestä koska tuollainen väkivaltainen käytös on osoitus siitä että hänkin on saanut sellaista osakseen, ehkä kotona. Alkoholi ja huumeet vain lisäävät sitä. Poliisille ehkä kannattaisi ilmoittaa, mies voisi alkaa vainota sinua koska ei halua tulla jätetyksi. Ensisijaisesti ota etäisyyttä ja katso sitten mitä tehdä. Kun romanttiset tunteet ottavat vallan ajattele eteenpäin, sinua tahdottomana, masentuneena ja pelokkaana, itsetunto nollassa ja mustelmilla, sitähän et halua elämältäsi! Neuvon sinua myös vähentämään alkoholin käyttöä ja hakeutumaan turvallisten miesten seuraan vaikka jännitystä puuttuisikin. Pitkän päälle se on oikea tapa elää!

En saarnaa koska minulla on oma kokemus tällaisesta.

K

Vierailija
60/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:16"]Hei,

olet eronnut ja ilmeisesti et asu tämän miehen kanssa. Onko sinulla lapsia? Yhdyn muiden neuvoihin koska väkivaltainen mies valitettavasti jatkaa käytösmalliaan ja väkivallalla on taipumus eskaloitua. Sinun pitäisi lopettaa suhde, toinen asia on sitten jos siihen kykenet. Jos et, riskeeraat todella paljon. Sääli miestä koska tuollainen väkivaltainen käytös on osoitus siitä että hänkin on saanut sellaista osakseen, ehkä kotona. Alkoholi ja huumeet vain lisäävät sitä. Poliisille ehkä kannattaisi ilmoittaa, mies voisi alkaa vainota sinua koska ei halua tulla jätetyksi. Ensisijaisesti ota etäisyyttä ja katso sitten mitä tehdä. Kun romanttiset tunteet ottavat vallan ajattele eteenpäin, sinua tahdottomana, masentuneena ja pelokkaana, itsetunto nollassa ja mustelmilla, sitähän et halua elämältäsi! Neuvon sinua myös vähentämään alkoholin käyttöä ja hakeutumaan turvallisten miesten seuraan vaikka jännitystä puuttuisikin. Pitkän päälle se on oikea tapa elää!

En saarnaa koska minulla on oma kokemus tällaisesta.

K
[/quote] Samaa mieltä,ne sekavat tunteet ja ajatukset niin se selkiytyvät ajan kanssa. Ja samaa mieltä myös tuossa, että miehet, normaalit ja turvalliset miehet, jotka kunnioittaa ja välittää oikealla tavalla. Kohti elämää ap. :)