Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin juuri lomaviikon kuvia ja tajusin kuinka ruma olenkaan :(

Vierailija
15.08.2015 |

Viime viikolla tultiin lomalta ja kävin vasta nyt kuvat läpi. Olen tosi huoleton ja mukavuudenhaluinen pukeutumisessani ja hiuksissa/meikeissä jne, mutta laitan kyllä itseni ennen kuin lähden ovesta ulos. Tai ainakin niin mä luulin. Olen tainnut elää kuplassa ja kuvitellut itseni paremmannäköiseksi kuin todellisuudessa olenkaan.

Kuvissa seison huonossa ryhdissä vinot hampaat vinksallaan suussa, valkoinen punakka suominaama, huonot kulmakarvat ja jykevä miesleuka. :( Tuli tosi kurja olo kun ystävättäret huomattavasti hehkeämpinä vieressä. 

Jos jotain huonoa niin hyvääkin: maanantaina soitto hammaslääkäriin hampaiden kuntoonlaittamista varten (juu, maksaa mansikoita mutta aivan sama, on säästöjä), joku väri vaikka purkista naamaan ja auringossa maltilla ja väriä vaatteisiin ja noi hemmetin lenkkarit lentää hevonkuuseen! Onko jotain vinkkejä? :( Aikamoinen sisuannos iski.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundikaiffarin kyrpä persposkiston välikköön.

Vierailija
22/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4 profiili ja vartalon kulma toimii suurinmalla osalla paremmin kuin suoraan edestä kuvaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä videointia, vaikka puhelimella.

Vierailija
24/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotkut ihmiset ei vaan osaa olla kuvissa.

Mieheni on myös huono kuvissa, onneksi meillä oli yksi Suomen parhaimpia hääkuvaajana, sai mun miehestäkin ihan hyviä otoksia.

Hyvä kuvaaja saa hyvän kuvan kenestä vaan, ja harva näyttää hyvältä lomakuvissa jotka on ohimennen räpättyjä.

En usko ap että olet niin ruma kuin kuvittelet, yleensä naiset näkevät itsessään vikoja joita muut ei näe, muut näkee kokonaisuuden johon kuuluu muutakin kuin ulkonäkö.