Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin juuri lomaviikon kuvia ja tajusin kuinka ruma olenkaan :(

Vierailija
15.08.2015 |

Viime viikolla tultiin lomalta ja kävin vasta nyt kuvat läpi. Olen tosi huoleton ja mukavuudenhaluinen pukeutumisessani ja hiuksissa/meikeissä jne, mutta laitan kyllä itseni ennen kuin lähden ovesta ulos. Tai ainakin niin mä luulin. Olen tainnut elää kuplassa ja kuvitellut itseni paremmannäköiseksi kuin todellisuudessa olenkaan.

Kuvissa seison huonossa ryhdissä vinot hampaat vinksallaan suussa, valkoinen punakka suominaama, huonot kulmakarvat ja jykevä miesleuka. :( Tuli tosi kurja olo kun ystävättäret huomattavasti hehkeämpinä vieressä. 

Jos jotain huonoa niin hyvääkin: maanantaina soitto hammaslääkäriin hampaiden kuntoonlaittamista varten (juu, maksaa mansikoita mutta aivan sama, on säästöjä), joku väri vaikka purkista naamaan ja auringossa maltilla ja väriä vaatteisiin ja noi hemmetin lenkkarit lentää hevonkuuseen! Onko jotain vinkkejä? :( Aikamoinen sisuannos iski.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Sinulla on huono itsetunto. Kun alat voida henkisesti paremmin, se näkyy myös ulos. :)

Vierailija
2/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näytän aina ihan järkyttävältä kuvissa. Punakalta pullaposkelta, jolla on kaksari ja pälvikalju. Oikeasti olen normaalipainoinen, enkä omasta mielestäni luonnossa niin paha. Toiset ei vaan oo kuvauksellisia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät mahan sisään ja nostat ryhdin kohdilleen ja loihdit naamalle iloisen ilmeen, niin olet hehkeämpi sinäkin. Vaikka oliskin vähän rumat hampaat. Eikä maksa mitään!

Vierailija
4/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:46"]

Mäkin näytän aina ihan järkyttävältä kuvissa. Punakalta pullaposkelta, jolla on kaksari ja pälvikalju. Oikeasti olen normaalipainoinen, enkä omasta mielestäni luonnossa niin paha. Toiset ei vaan oo kuvauksellisia. :D

[/quote]

Mä mietin että miten joku ei-niin-kaunis-luonnossa voi olla todella hyvännäköinen kuvissa? Ilmeisesti mulla toisinpäin (en kyllä väitä olevani mikään Afrodite luonnossakaan) - näytän kuvissa kauhealta!

Vierailija
5/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ovat rumempia kuin toiset, sen kanssa on pakko elää. 

Vierailija
6/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lohduttavia sanoja, sillä olen itsekin valokuvissa vielä kamalamman näköinen kuin luonnossa. Tsemppiä aikomiisi muutoksiin :) Muista silti että ihminen se on rumempikin, eli arvosi ei ole kiinni siitä mihin suuntaan hampaat osoittaa ja miltä naama näyttää kuvassa tai livenä, muutit näitä asioita tai et.

Vierailija
7/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:46"]

[/quote]

Mä mietin että miten joku ei-niin-kaunis-luonnossa voi olla todella hyvännäköinen kuvissa? Ilmeisesti mulla toisinpäin (en kyllä väitä olevani mikään Afrodite luonnossakaan) - näytän kuvissa kauhealta!
[/quote]
Olen tuo aiempi kirjoittaja, ja mulla on ainakin yksi kaveri, joka on luonnossa todella kovan ja melkein miehekkään näköinen, toki ei mitenkään ruma, mutta näyttää kuvissa satakertaa kauniimmalta. On harjoitellut selkeästi sellaisen mahdollisimman imartelevan ilmeen, kun taas minä hymyilen tahattomasti kuvissa aina epävarmasti ja tämä ilme on mulle todella epäimarteleva. En vaan tiedä miten päin olisi kun joku kaivaa kameran esiin.

Vierailija
8/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi hyvännäköinen livenä. Muutkin naiset kiinnostuvat... mutta valokuvissa hän on lähes aina varsinainen pallinaama. Jotkut kauniitkin ovat kauniita vain liikkeessä. Tunnen myös muita ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka eivät onnistu kuvissa ja sitten niitä, jotka ovat tosi valokuvauksellisia.

Vierailija
9/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ethän vaan ala minkään kamalien itseruskettavien kanssa läträämään, jos tuolla "väri purkista naamaan"-tarkoitit sitä. Korkeintaan joku hyvä tasoittava meikkivoide juuri samaa sävyä ihosi kanssa (esim. lumenen CC ja seerumimeikkivoide hyviä ja edullisia), sitten sopivan sävyistä aurinkopuuteria ja/tai poskipunaa. Pyydä tarvittaessa ammattilaisen apua värivalintaan ja oikeaan levitysteknikkaan. Hyvällä varjostuksellakin tuon "miesleuan" saa piiloon! Hanki kulmakarvoihin kestoväri tai jos rahaa riittää niin itse harkitsisin hyvän ammattilaisen tekemää kestopigmentointia kulmiin. Työkaverillani, jolla on alopecia, on pigentoidut kulmakarvat ja silmänrajaukset ja näyttää tosi hyvältä! 

Niin ja muista, että tiedän oikeasti monia luonnossa kauniita ihmisiä, jotka kuvissa vaan näyttävän vähän oudoilta. 

Vierailija
10/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! :) Ihmisiä on erilaisia ja niin kuuluukin olla - mulle tuli vaan shokkina se miltä näytin. Ulkonäkö ei missään nimessä ole kaikki kaikessa mutta nyt heräsin että jotain täytyy tehdä. Kaikille piirteille ei voi mitään mutta ehkä voisin oppia korostamaan ja häivyttämään jne. Lisäksi huomasin että viimeisin hiusvärjäykseni ei todellakaan sovi mulle, liian tumma naamaan. AP (myös viesti nro 5)

Vierailija
11/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:00"]

Ei ethän vaan ala minkään kamalien itseruskettavien kanssa läträämään, jos tuolla "väri purkista naamaan"-tarkoitit sitä. Korkeintaan joku hyvä tasoittava meikkivoide juuri samaa sävyä ihosi kanssa (esim. lumenen CC ja seerumimeikkivoide hyviä ja edullisia), sitten sopivan sävyistä aurinkopuuteria ja/tai poskipunaa. Pyydä tarvittaessa ammattilaisen apua värivalintaan ja oikeaan levitysteknikkaan. Hyvällä varjostuksellakin tuon "miesleuan" saa piiloon! Hanki kulmakarvoihin kestoväri tai jos rahaa riittää niin itse harkitsisin hyvän ammattilaisen tekemää kestopigmentointia kulmiin. Työkaverillani, jolla on alopecia, on pigentoidut kulmakarvat ja silmänrajaukset ja näyttää tosi hyvältä! 

Niin ja muista, että tiedän oikeasti monia luonnossa kauniita ihmisiä, jotka kuvissa vaan näyttävän vähän oudoilta. 

[/quote]

Hei sinä! :) Missä on ohjeita ''miesleuan'' häivyttämiseen? Tubesta varmaan löytyy meikkitutoriaaleja? Ajattelin että onko sulla joku tietty mielessä? Terkuin Ridge Forrester the AP

Vierailija
12/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enskesänä älä käy lomalla! Mökötä kotona.

Vierailija
13/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva nappaa sinusta ohikiitävän hetken, jossa olet aivan erinäköinen kuin livenä, jolloin kasvoissa on liikettä ja elämää. Kukaan ei siis tuijota sinua samalla tavalla kuin itse katsot kuviasi, koska se olisi mahdotontakin. :)

Vierailija
14/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän kans aina valokuvissa ihan hirveältä, ja olen ihmetellyt että miten niin monet voi väittää mua kauniiksi. No kuvasin sitten kerran pari videota itsestäni ja tajusin mitä ne muut näkee, näytän videossa sata kertaa kauniimmalta kuin valokuvissa. Kokeilepa sinäkin!

Vierailija
15/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:00"]

[/quote]

Hei sinä! :) Missä on ohjeita ''miesleuan'' häivyttämiseen? Tubesta varmaan löytyy meikkitutoriaaleja? Ajattelin että onko sulla joku tietty mielessä? Terkuin Ridge Forrester the AP

[/quote]

En osaa itse häivyttää miesleukaa, sillä mulla on käänteinen ongelma eli olematon leuka. Mutta Youtubessa on paljon hyviä tutoriaaleja, osa myös suomeksi. Kokeile hakusanoilla "aurinkopuuteri, häivytys, korostus, meikkututoriaali". Tai sit marssi lähimään Sokokseen/Sokos Emotioniin/Stokkalle, missä on kosmetologeja töissä laadukkaalla meikkiosastolla ja pyydä heitä valitsemaan sulle sopivat tuotteet ja kädestä pitäen opettamaan niiden käyttö. Näin olen itse oppinut parhaiten käyttämään poskipunaa ja sillä oli iso ero ulkonäköni suhteen ja opin pitämään kalmankalpeasta ihonväristäni. 

Vierailija
16/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa? Säännöllinen liikunta vois auttaa tuohon ryhtiongelmaan. Liikunta tekee kaikin puolin hyvää mm. iholle ja koko olemukselle. Liikkuminen virkistää ja saa näyttämään paljon pirteämmältä ja hehkeämmältä. Kuulostaa varmaan kliseiseltä, mutta näin se on.

Puhun kokemuksesta, koska itse aloitin tänä kesänä säännöllisen lenkkeilyn pitkän tauon jälkeen ja tuntuu, että se on vaikuttanut aivan kaikkeen. Erityisesti se on kohentunut itsetuntoa. On niin siistiä, kun jaksaa juosta ja kroppa paranee silmissä. Olo on ryhdikäs ja entiset selkäkivut ja jumit ovat historiaa. Lisäksi jaksan myös henkisesti aiempaa paremmin ja olo ei läheskään usein ole niin väsynyt, kuin se joskus oli. Liikunta kannattaa kaikin puolin. :)

Vierailija
17/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvissa paremmalta (oikeesti!! Sitä äimistellään! ..kiva). Sulla on vaan toisinpäin.

Vierailija
18/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat taakse ja "ime" napaa selkärankaa kohti.

Vierailija
19/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös katselin lomakuvia, ja näkyypäs mun pyöristyminen hyvin! Oon kuvitellut että olen saanut vain hienoista pyöreyttä, koska peilistä katsoo ihan kaunis nainen jolla on tissit vähän kasvanut ja no ehkä pikkasen muukin kroppa. Totuus oli kamala! Mä olen kasvoista ihan pelkkää pullataikinaa, kamala tuplaleuka joka ei näy kun peilistä katsoo! Myös todella huono ryhti ja niskaan tullut sellainen niskaläski. Vaikka mun bmi on vaan 27! Olen siis lihonnut todella rumasti!

Vierailija
20/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:39"]

Hartiat taakse ja "ime" napaa selkärankaa kohti.

[/quote]

Sit näyttää siltä kun olis paskat jo housussa...