Absolut Tor päänahkaan, mitä tekee hiuksille?
vaikuttaako jotenkin karvankasvuun jos hikoilu estyy? hikoilen päästä niin, että tukka on aina märkä :(
Kommentit (5)
No ei mullakaan ole. Sivuvaikutuksista on tullut ainoastaan lievää suun kuivumista, mikä on varsinaiseen vaivaan verrattuna minimaalinen haitta. Useimmilla ei mun lääkärin mukaan tule kummoisia sivuvaikutuksia, mutta tästä voi toki kysyä lääkäriltä lisää ja pohtia riskejä. Huomattavasti vähemmän haittaa tästä on ollut kuin Absolut torrin aiheuttamasta kirvelystä yms. Itselle lääkkeen löytyminen oli lottovoitto kaikkien muiden kokeiltujen keinojen ja sosiaalisten haittojen jälkeen, siksi ajattelin vinkata.
Tuttu vaiva, ja Absolut Torriakin kokeiltu. Hankala käyttää päänahkaan, eikä se oikein hyvää tee. Suosittelenkin ihotautilääkärillä käyntiä ja Oxybutynin Mylan -nimistä lääkettä. Varsinainen käyttötarkoitus on ihan muu, mutta mun yli kymmenen vuotta kestänyt päähikoilupainajainen helpotti huomattavasti, kun aloitin lääkkeen syönnin.
Itse olen käyttänyt Absolut toria päänahkaan ja kasvoille vuosia ongelmitta. Olen laimentanut vedellä 1/3 (1 osa abs ja 2osaa vettä). Vedän ruiskuun ja sillä laitan hiusjuureen. Hyvin toimii.
Ahaa... sivuvaikutukset aika karmeita, eikä mulla ole virtsankarkailuoireita?
Lääkettä käytetään vähentämään kiusallisen usein ja voimakkaana tulevaa virtsaamisen tarvetta sekä estämään tähän liittyvää virtsankarkailua.
Lääke vaikuttaa virtsarakon sulkijalihakseen ja rakon seinämän lihaskerrokseen siten, että virtsa pysyy paremmin rakossa.
Lääke kuivattaa usein suuta ja kurkkua. Lisäksi se voi aiheuttaa ummetusta ja näköhäiriöitä. Joskus ilmenee huimausta, väsymystä, levottomuutta, sekavuutta tai aistiharhoja. Kuumassa ympäristössä voi tulla lämpöuupumusta, koska lääke vähentää hikoilua. Haittoja esiintyy useimmin iäkkäillä. Lapsilla voi ilmetä nenäverenvuotoa.
Etenkin lääkityksen alkaessa mahdollinen väsymys ja näön hämärtyminen voivat heikentää tarkkaavaisuutta liikenteessä. Muiden lääkkeiden samanaikaisesta käytöstä pitää sopia lääkärin kanssa.