Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isac Elliot

Vierailija
15.08.2015 |

Oon jo pitkään miettinyt, mihin tuon artistin suosio oikein perustuu? Ei sitten minkäänlaista karismaa, nytkin vain Tubecon-lähetyksessä hiplaa korvanappiaan ja raakkuu äänenmurrosäänellään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:46"]

Oon jo pitkään miettinyt, mihin tuon artistin suosio oikein perustuu? Ei sitten minkäänlaista karismaa, nytkin vain Tubecon-lähetyksessä hiplaa korvanappiaan ja raakkuu äänenmurrosäänellään.

[/quote]

Se "suosio" joka hänellä nyt on perustuu taitavaan markkinointistrategiaan ja päteviin markkinointihenkilökuntaan, jotka ovat nostaneet hänen "lippunsa korkealle". Sama juttu Robinin kanssa. Ei ole mitään tekemistä lauluäänen, karisman tai minkään muun kanssa. Samalla taktiikalla periaatteessa jokaisesta ihmisestä voisi tehdä samankaltaisen artistin. Tosin riippuu tietenkin miten "suosiota" mitataan. Eihän edellä mainitut henkilöt ole suosittuja kuin 7-17 vuotiaiden tyttöjen suosiossa ja sitten tietysti vauvapalstojen keskustelufoorumeilla olevien keski-ikäisten pervomammojen märkä päiväuni.

Vierailija
2/3 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja nätti, kiva idoli pikkutytöille. Laulaa ihan kivasti ja monia hyviä biisejä. Itse olen ihmetellyt mihin Cheekin tai Wiskarin suosio perustuu, tai kaija koo, marion, apulannat jne. puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:09"]Nuori ja nätti, kiva idoli pikkutytöille. Laulaa ihan kivasti ja monia hyviä biisejä. Itse olen ihmetellyt mihin Cheekin tai Wiskarin suosio perustuu, tai kaija koo, marion, apulannat jne. puhumattakaan.
[/quote]vertaat apulanta tohon?aikuisten oikeesti :

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän