Ulkona näkee niin monella nuorella tytöllä selluliitti jalkoja
Lyhyissä shortseissa tai hameissa. Mietin että eikö ne ole itse huomannut asiaa? Mietin myös että onkohan minullakin niin pahat selluliitit kun lähden ulos mutten peilistä huomaa.? Onko kukaan huomannut tätä asiaa ?
Kommentit (47)
On sulla murheet. Kunhan on terve muuten, niin luulis ettei selluliitti paljoa haittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:59"]Olen huomannyt itselläni, kun kiristää ihoa tai istuu puristavasti. Muiden koivet ei hevon helvettiäkään kiinnosta.
[/quote]
Moniin huomaan itsellänikin nyt kun kirsitän kunnolla taka reisiä. Mut näkyyköhän kävellessä ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:59"]Olen huomannyt itselläni, kun kiristää ihoa tai istuu puristavasti. Muiden koivet ei hevon helvettiäkään kiinnosta.
[/quote]
Moniin huomaan itsellänikin nyt kun kirsitän kunnolla taka reisiä. Mut näkyyköhän kävellessä ?
[/quote]
Varmaan joissain tilanteissa. Pitää kysyä kaverilta seuraavaksi kun kävellään jossain.
Juuh minä olen ainakin huomannut omani, mutta on niin kuuma että käytän silti shortseja eikä jaksa kiinnostaa miltä höllysellut jonkun silmään näyttää. Näyttää omaankin silmään rumalta mutta en vaan välitä siltikään.
Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu.
Jokainen käveli, pyöräili tai vähintään käveli busiille kaikki matkansa. Siitä varmaan ero. Olen itsekin huomannut nuorten "löysyyden". Pojat ovat joko plösojä tai tosi hinteliä, lihaksettomia.
Tytöt langanlaihoja kuitenkin jenkkakahvat löytyy, tai sitten ihan ylipainoisiakin löytyy.
Liikunnan puute, limpparit, sokeripitoinen ravinto ylipäänsä. Siinä ne ovat selitykset.
Toki on todella urheillullisia, hyvännäköisiäkin nuoria vaikka kuinkak paljon. Mutta se, mikä oli ennen keskiverto on nyt poikkeus.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:58"]
Lyhyissä shortseissa tai hameissa. Mietin että eikö ne ole itse huomannut asiaa? Mietin myös että onkohan minullakin niin pahat selluliitit kun lähden ulos mutten peilistä huomaa.? Onko kukaan huomannut tätä asiaa ?
[/quote]
Miksi luulet etteivät ole huomanneet asiaa?
Mistähän ne naisten ulkonäköpaineet tulee?
Perinnöllistä. Mulla on selluliittia vaikka BMI pahasti alipainon puolella.
No voi kauheeta! Paljon on selluliittiä liikkeellä..paljon myös köyhyyttä, sotia, väkivaltaa ja hei-kaikenkokoisia ihmisiä! Hanki elämä kun noin tylsää on että pitää ahdistua ihmisten selluliiteistä, urpo.
Mulla ei niinkään selluliittiä mutta järkyttävät venytysarvet takareisissä, en kehtaa laittaa shortseja :(
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]
Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu.
Jokainen käveli, pyöräili tai vähintään käveli busiille kaikki matkansa. Siitä varmaan ero. Olen itsekin huomannut nuorten "löysyyden". Pojat ovat joko plösojä tai tosi hinteliä, lihaksettomia.
Tytöt langanlaihoja kuitenkin jenkkakahvat löytyy, tai sitten ihan ylipainoisiakin löytyy.
Liikunnan puute, limpparit, sokeripitoinen ravinto ylipäänsä. Siinä ne ovat selitykset.
Toki on todella urheillullisia, hyvännäköisiäkin nuoria vaikka kuinkak paljon. Mutta se, mikä oli ennen keskiverto on nyt poikkeus.
[/quote]Höpsistä. Katso vaikka 50- ja 60-luvun missikisoja, tai vielä 70-luvun alkupuolenkin, siellä on missiehdokkaillakin selluliittia, eivätkä sitä häpeile.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]Juuh minä olen ainakin huomannut omani, mutta on niin kuuma että käytän silti shortseja eikä jaksa kiinnostaa miltä höllysellut jonkun silmään näyttää. Näyttää omaankin silmään rumalta mutta en vaan välitä siltikään.
[/quote]
olen kade asenteestasi. Mä en vaan pysty. :(. Huomaan toki toisten sellut, en pidä niitä edes pahoina tai tuomitse mutta että omat sellut paljaana.Ei pysty. Kauhea epävarma ja ruma olo. Niinpä tyydyn sitten kellohelmaisiin hameisiin jotka yltään noin 10cm polven yläpuolelle. Siitä sääriin asti ei ole sellua.
Terkuin bikinirantojakin välttelevä lapseton nainen jolla vain muutama kilo ylimääräistä. Todennäköisesti kroppani on varmaan ihan normasli ja ok, mutta pidän itseäni kammotuksena.
Alapeukkugeneraattori iski jälleen :D
Katsokaa itse ekojen viestien peukkuja vs. seuraavat. Ja kaikki lähetetty vartin sisällä. Joku luo täällä ylä- ja alapeukkuja.
90% naisista on selluliittiä.
Sen tarkoitus on varmistaa, et jos tulee raskaaksi, niin keholla on ravintoa varalla, jos se sattuu loppumaan pariksi viikoksi. Syytä luontoa, ettei tehnyt naisista sellaisia kuin itse haluaisit heidän olevan. Sillä on tosin turvattu monesti koko lajin olemassaolo. Mut hei, kuhan susta näyttäis hyvältä.
On se kesä nyt niin kamalaa aikaa! Paljastuu todellisuus tavallisten ihmisten tavallisista vartaloista! On selluliittia, karvoitusta siellä täällä, luomia, arpia, löllykkää. Ja niin tavallista.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Miksi luulet etteivät ole huomanneet asiaa?
[/quote]
Kaikkia ei kiinnosta puristella reisiään ja persettään peilin edessä?
Olen huomannyt itselläni, kun kiristää ihoa tai istuu puristavasti. Muiden koivet ei hevon helvettiäkään kiinnosta.