Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ja peliaddikti mies

Vierailija
15.08.2015 |

Mies pelaa kaiken vapaa-aikansa räiskintäpelejä ja perheessä on 1- ja 2-vuotiaat lapset, joita mies ei valvo ja vahdi lainkaan edes silloin, kun teen kotitöitä tai ruokaa jne. Mies olettaa, että teen yksin suurimman osan kotitöistä sekä vahdin lapsia. Lisäksi mies haluaisi nopealla aikataululla kolmannenkin lapsen. Minä en saisi opiskella tai kehittyä työssäni (töihinmenon jälkeen), vaan mun pitäisi tehdä hanttihommia lopun ikääni sekä ottaa päävastuu kodista, kun mies tekee uraa ja vapaa-ajan pelaa. Olen kouluttautunut yliopistossa, mutta tähän mennessä olen tehnyt "tilapäisesti" koulutusta vastaamattomia töitä. Mies ei silti edes halua, että etenisin haastavampiin töihin. Edes ulos kävelylenkille hän ei haluaisi lähteä kanssani. Lomat vietetään aina anoppilassa maaseudulla, ei oman perheen kesken ja/tai matkoilla. Olen *totaalisen* kyllästynyt tähän tilanteeseen ja kukaan lähipiirissä ei tunnu ymmärtävän minua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti lähde kolmatta lasta tekemään tuollaisen vässykän kanssa. Lähdet reippaasti luomaan uraa ja vaadit miestä osallistumaan enemmän. 

Vierailija
2/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis pelaa tultuaan töistä kotiin ja jatkaa yömyöhään saakka. Viikonloppuisin hän pelaa aamuvarhaisesta yömyöhään kauppareissua ja ruokataukoja lukuunottamatta. Näin on jatkunut viimeisimmät 2-3 vuotta melkein jatkuvasti. Pelaaminen alkoi pian sen jälkeen, kun tapasimme, mutta on jatkunut ja "pahentunut" lasten syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiselle pullautit 2 lasta? Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

Vierailija
4/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Biologinen kello tikitti. (Muussa tapauksessa olisin eronnut välittömästi). Bonuksena saan kuulla mieheltä päivittäistä v*ttuilua iästäni ja siitä, kuinka meillä on jo kiire sen kolmannen lapsen yrittämisen kanssa.

Vierailija
5/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta sun elämä. EI peliaddiktit ikinä muutu, utse tajusin etsiä parempaa isämateriaalia ja heittää ongelmaiset ajoissa pois. EI kolmatta lasta missään tapauksessa, suhde on jo nyt kuollut. Mieti kumpi sulle on tärkeämpää ura vai mies+taattu rahatilanne? Mutta ennen kuin jätät, etsi se työpaikka ja kerää sukanvarteen.

Vierailija
6/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Biologinen kello tikitti. (Muussa tapauksessa olisin eronnut välittömästi). Bonuksena saan kuulla mieheltä päivittäistä v*ttuilua iästäni ja siitä, kuinka meillä on jo kiire sen kolmannen lapsen yrittämisen kanssa.

[/quote]

Sinulla on jo ne 3 lasta :-) Pakkaa tavarasi, lapset ja häivy. Se kolmas lapsi tuskin edes huomaa.

Vierailija
7/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin pelata yli kaiken mut muija ei anna. Lapsuuden kaverit on kaikonneet kun en enää osallistu yhteisiin peli-iltoihin. Rakkauden takia sitä uhraa jopa harrastuksensa.

Vierailija
8/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mies haluaa lisää lapsia, vaikka ei edellisiäkään huomioi millään tavalla? Uskomatonta :D Sulla on jo kolmas lapsi huollettavana, näköjään. Ei jatkoon. Nyt nainen otat ipanat kainaloon ja lähdet menemään. Ja palautat miehen vanhemmilleen hoidettavaksi, pelatkoon siellä sitten.

Vierailija
9/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun ukkoa sanoo, kun otat pelaamisen puheeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan