Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko feministin kanssa?

Vierailija
15.08.2015 |

Kannattaako miehen seurustella feministin kanssa? Entä tykkääkö naiset mies feministeistä?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen euro 80 senttiä, mutta tunti 40 minuuttia! :O

Tuo on kyllä totta, nainen "tekee" paljon enemän töitä, saavuttaakseen saman päämäärän. Siis tekee samat asiat moneen kertaan, niinkuin lapioimalla lunta sinne mistä ne pitää sitten kuitenkin poistaa.

Vierailija
102/103 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai :)  koska olen se sovinisti sika jota hän arvostaa ylikaiken. Minullahan on kaikki valta häneen, ja on hauskaa kiusata, kun se sitten niin somasti keksii uusia temppuja :)  Eipä ole tylsää päivää koskaa, aina uusia leikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:29"]Feminismi on aate jonka mukaan naisilla tulee olla samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin miehille.Miten joku normaali älyllä varustettu ihminen voi tätä vastustaa. Jos ihmisellä on äiti, sisko tai jopa omia tyttolapsia, miten voi vastustaa ajatusta,että tällä rakkaalla ihmisellä ei olisi samoja mahdollisuuksia kuin itsellä(miehellä). Olisi sinusta isänä mukavaa jos tyttäresi joutuisi syrjityksi sen takia ,että haluaa samat ihmisoikeudet ja mahdollisuudet kuin veljensä? Tai ,että kukaan ei haluaisi seurustella hänen kanssaan koska hän ei halua olla huonompi ja alempiarvoinen ihminen kuin miehetkään?Itse olen nainen, mutta en ikinä haluaisi alentaa ja sortaa miestä sen takia ,että hän on mies. En haluaisi,että mies saa huonompaa palkkaa vain sen takia ,että on mies jne.Ja toinen juttu on sitten se,että miehet vaatii,että naisten täytyisi tienata ja elättää perheensä siinä missä miestenkin, mutta silti naisilla ei saisi olla samoja oikeuksia. Eli naisilla ei saisi olla samoja oikeuksia kuin miehillä, mutta silti pitäisi olla tämän yhteiskunnan silmissä yhtä tuottava. Olen kuullut sanonnan jonka mukaan feminismi on aate joka on kriminalisoitu kaikissa sivistysvaltioissa kuten Saudi-Arabiassa.Onko Suomalainen mies samalla viivalla naisten oikeuksien suhteen kuin saudi-arabimies? Ja jos on, turha huudella,että menkää naiset töihin ja elättäkää itsenne ja perheenne, kun kerran olette sitä mieltä,että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.

No tietääkseni naiset saavat jo samaa palkkaa samasta työstä. Mutta feministit eivät tätä tietenkään usko.
Ovat saaneet samaa palkkaa jo vuosikymmeniä. Mutta uhriutuminen on tärkeää feministeille.

Mikään ei kuitenkaan ylitä sitä hekumaa, kun pääsee syyllistämään miestä, siten ettei se paskiainen pysty puolustautumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän