Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miehen tyyli!

Vierailija
14.08.2015 |

Mitä fiiliksiä teissä herättää aikuinen mies, joka pukeutuu kuin yläasteelainen? On swag, on lippalakit päässä, hiphop housut, hupparitkin on yläasteelta ja mielestä jääneet samat päälle? Kertokaa mitä miettisitte, lähtisittekö treffeille? Vai Turn off?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 04:06"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote] Sun tekstistä huomaa et oot todella teini vielä, hei naiset ei oo ämmii...Alentava nimitys.
[/quote]
Haista paska ja mä kutsunn naisii ämmäksi jos haluan.
[/quote] No sulla ei sitä tyttökaveria oletettavasti oo? Ainakin jos puhuttelee niitä noin....
[/quote]
Naiset tykkää et niit ämmitellää. En haluu antaa tieksää semmost kiltin pojan imagoo naiselle. Ei ole nyt tyttistä mut oon mä pildee khyllä saanut.
[/quote] :D No okei, no se vaikka et niitä ämmittelis, ei pitäis viedä mitään imagoa siltä pois, voi sitä olla miehekäs ilman tuota ämmittelyäkin...mieti nyt, käyttäydyt herrasmiesmäisesti ja itsevarmasti, siihen ne naiset ihastuu...ainakin ne joilla on makua...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi