Oletko tuntenut/nähnyt livenä "pahimpia rikollisia"?
Itse J Elg, en onneksi juuri häntä tuntenut, mutta läheltä liippasi
Näin sen terhin kanssa itse asiassa bussissa "ehkä viikko ennen" hirmutekojaan
Kommentit (67)
Olen tuntenut ja tunnen edelleen. Eivät ainakaan minulle ole koskaan olleet pahoja.
Ei kovin paha rikollinen, mutta kaupassa näin Pirkko Jalovaaran. Hän oli saarnaaja ja tuomittiin rahankeräysrikoksista kun oli kerännyt rahaa johonkin rukouspiiriin ja käyttänyt ne omiin menoihinsa.
Yhden tunsin aikoinaan joka murhasi jonkun tyypin.
Muutamia ministereitä ja kauppiaita
J. Hyvösen, istuttiin samaan aikaan
Nacci, asui mun naapurissa kun oltiin n 10 vuotiaita
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut ja tunnen edelleen. Eivät ainakaan minulle ole koskaan olleet pahoja.
Kuten minäkin tunnen tai nyt se yksi on kuollut mutta kuitenkin. Vaikka kaikkea silloin aikoinaan näin ja tiesin niin mua ei koskaan uhkailtu tyyliin "jos kerrot jollekin niin" eikä mitään muutakaan uhkaa koskaan mua kohtaan ollut. Kaikki tiesivät että olen luotettav enkä kerro mistään asioista eteenpäin kuten en ole kertonutkaan edes anonyymisti keskustelu palstoilla.
On olemassa väkivaltaisia ihmisiä jotka eivät "jää kiinni" siitä koskaan, vaikka uhrit kyllä tietävät sen. Oli se fyysistä, jatkuvaa sanallista tai henkistä. Siitä pitivät huolen. Eli todistusaineistoa ei jää. Olen joutunut sellaisen kohteeksi nuorempana ja muuten. Myös ihmisiä väärin kohtelevia löytyy virkailijoista ja systeemistä, kansahan vaatii huonoa kohtelua osalle, köyhistä viis ja luottaa äänestykseen kuin kiveen. Osa haluaisi ettei ketään kiusata.
Halla-ahon näin levähdyspaikalla,
Luokkatoverini tehtaili suhteellisen vakavia rikoksia jo kouluaikana. Muutamaa vuotta myöhemmin hänen kolttosensa oli telkkarissa iltauutisten pääaiheita, joskaan tekijän nimeä ei mainittu - se oli vasta myöhemmin lehdessä. Hän sai yli kymmenen vuotta linnaa.
Musta..laisia näen. Ovat koiravarkaita ja alhaisimpia ihmisiä, joita tiedän.
Useampia.
Tunnetuin Janne "Nacci" Tranbergin. Sen kanssa heitin muutaman sanan kun tuli silloiseen työpaikkaani syömään. En silloin ymmärtänyt millainen rikollinen todellisuudessa on. Tiesin hänet lähinnä vain moottoripyöräjengin keulahahmona.
Urho Kekkonen tuli bongattua hiihtoladulla aikanaan. Hänhän oli suomettumisen isä.
Veera Biancan isä tuli yksi päivä vastaan;"D
Yhden jr merkityn tunnen.
Hyvin lennokas kaveri ja hyvin tultiin juttuun se aika ennen kuin lähti istumaan. Sen jälkeen emme ole nähneet. Täysi sekopäähän se tarvittaessa oli ja tiesi sen itsekin.
Itse olen ns tunnollinen, kunnollinen asuntovelallinen perheenisä slipoverissa.
Vaikka ja kuinka monta kertaa. En vain ole siitä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta..laisia näen. Ovat koiravarkaita ja alhaisimpia ihmisiä, joita tiedän.
Ikaalisista varastivat pihasta toisten lemmikkikoirat?
Paavo Lipposen näin kerran