Naiset! Miehen tyyli!
Mitä fiiliksiä teissä herättää aikuinen mies, joka pukeutuu kuin yläasteelainen? On swag, on lippalakit päässä, hiphop housut, hupparitkin on yläasteelta ja mielestä jääneet samat päälle? Kertokaa mitä miettisitte, lähtisittekö treffeille? Vai Turn off?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"]Nuorekas.
[/quote] Niinkö ;D Pikemminkin hämmentävä, en kehtasi kulkea tuollaisen jätkän kanssa!!!!!!
hiphop tyylistä tulee vain mieleen ylä-aste jolloin jotkut pojat pitivät liian suuria huppareita ja housut oli nilkoissa. yök. en tiedä onko sitten nyky ''hiphop tyyli'' muuttunut mihinkä suuntaan?
No mä pidän vielä näistä tyyleistä
http://www2.pictures.zimbio.com/fp/Sting+Catching+Plane+Perth+Airport+4RF0ODK7CdXl.jpg
http://style.mtv.com/wp-content/uploads/2010/08/ti-denim.jpg
Mutta nämä menee yli
http://images.rapgenius.com/d38f556a616aede459d3f63ccb426046.620x400x1.jpg
https://weenblog.files.wordpress.com/2008/10/bet-9.jpg
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:57"]
Mutta nämä menee yli
[/quote]
Vittu, just ostin nuo kengät! Huomenna uudestaan kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:57"]
Mutta nämä menee yli
[/quote]
Vittu, just ostin nuo kengät! Huomenna uudestaan kauppaan.
[/quote]
:D Repesin täysin
Mun tyyli on kuin stereotyyppisellä hevarilla. Pitkät hiukset, parta, viikset, bändipaita (huppari), reisitaskuhousut, tosin niittejä, tatuointeja ym. metallia ei ole käsissä ja naamassa ole.
Tyyli on ja pysyy, tykkää sitten akat tästä tyylistä tai ei.
Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
Jos näkisit tuon jätkän, niin voisin veikata, että saattaisit itsekkin sanoa, että hommaa uudet vaatteet kiitos...siis se käyttää 8 vuotta vanhoja huppareita, siis ihan typerän jo näköistä!! Mieti jos pieni lapsi pidettäisiin aikuisen vaatteisiin ja sama toisinpäin aikuinen käyttää lasten vaatteita! Naisena joo vittu ei kiitos ellei osta aikuisten vaatteita!! :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:51"]Jos näkisit tuon jätkän, niin voisin veikata, että saattaisit itsekkin sanoa, että hommaa uudet vaatteet kiitos...siis se käyttää 8 vuotta vanhoja huppareita, siis ihan typerän jo näköistä!! Mieti jos pieni lapsi pidettäisiin aikuisen vaatteisiin ja sama toisinpäin aikuinen käyttää lasten vaatteita! Naisena joo vittu ei kiitos ellei osta aikuisten vaatteita!! :D
[/quote] Siis tää jätkä on kohta kolmekymppinen parin vuoden sisään :D !!! :D
Jos mun jätkäkaveri käyttää lasten vaatteita niin nauraisin sent pihalle!!!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote] Sun tekstistä huomaa et oot todella teini vielä, hei naiset ei oo ämmii...Alentava nimitys.
Mulla ei ole tyyliä koska akkojen mielipiteet ei merkitse mitään. Ahdistaako kun en kumarra suuren vitun edessä?
Olen ap, niin tsekkasin nuo kuvat niin ok, on mullekin ihan ok tuollainen hip hop tyyli, jos siinä on nimen omaa tyyliä vielä...Mutta mulle :D ....ei oo fine, jos jätkä käyttää vapaaehtoisesti "lasten" vaatteita..( siis lätsiä mitä näkee lapsissa jotka omui hip hop tyylin) ...Joista selkeesti näkee että ne on vanhoja eikä ne todellakaan istu enää aikuiselle miehelle...Ei viehätä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:35"]Mulla ei ole tyyliä koska akkojen mielipiteet ei merkitse mitään. Ahdistaako kun en kumarra suuren vitun edessä?
[/quote] Tuota en ymmärrä? Siis kait sulla nyt oma tyyli on...kaikilla on oma tyyli pukeutua, ellet oo mielipiyeetön tässä tai sit neutraali pukeutuja..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote] Sun tekstistä huomaa et oot todella teini vielä, hei naiset ei oo ämmii...Alentava nimitys.
[/quote]
Haista paska ja mä kutsunn naisii ämmäksi jos haluan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote]
[/quote] No sulla ei sitä tyttökaveria oletettavasti oo? Ainakin jos puhuttelee niitä noin....
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote]
[/quote] Teit tykkäyksen ihan selvästi omalle tekstille ;D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:46"]Minä pidän löysii farkkuja, suoralippistä ja huppareita. Kuuntelen ug/gangsta räppiä ja tietysti pukeudun musamakuni mukaan. Mitenkä niin vittu jälkeenjäänyttä? Ja iha sama jos jonkin naisen mielestä pukeutumiseni on turn off. En semmosta ämmää huolissaan. Nyt oon19v ja pukeudun näin varmasti vielä 30 vuotiaanakin. Vaikka mutsi on sanonut monesti et pitäis vaihtaa tyylii mut en vaihda koska oon hoppari.
[/quote]
[/quote] No sulla ei sitä tyttökaveria oletettavasti oo? Ainakin jos puhuttelee niitä noin....
[/quote]
Naiset tykkää et niit ämmitellää. En haluu antaa tieksää semmost kiltin pojan imagoo naiselle. Ei ole nyt tyttistä mut oon mä pildee khyllä saanut.
Nuorekas.