Kuka se loppupeleissä maksaa kohonneet hinnat jos kuluttajat eivät maksa
Ostavat siis vähemmän kuin ennen.
Minulta esimerkiksi on turha odottaa lisää rahaa kenenkään, koska rahaa ei ole. Ostan tarvittaessa vähemmän, kulutan kaikkea vähemmän.
Niin, kuka sitten maksaa?
Kommentit (30)
Jää kokoomuspellet nuolemaan näppejään.
Esimerkiksi meillä mummo otetaan hoivakodista kotihoitoon, jos minulta menee työt. Mummon 800 e/kk eläke on siinä vaiheessa tarpeen meille.
Lintiläkin varoittelee, että maksatte kohta ruokakassista puolet enemmän. Hah. Untaan näkee. Ostamme puolet vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lintiläkin varoittelee, että maksatte kohta ruokakassista puolet enemmän. Hah. Untaan näkee. Ostamme puolet vähemmän.
Tää on totta, ei enää bataattia, ananasta, kauramaitoa jne. vaan kotimaista ja prosessoimatonta. Ja vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi meillä mummo otetaan hoivakodista kotihoitoon, jos minulta menee työt. Mummon 800 e/kk eläke on siinä vaiheessa tarpeen meille.
On varmasti myös mummolle kivempi.
Voi myös kysyä, kuka tekee töitä, kun palkat ovat huonot? En minä ainakaan kasvispalkalla ala ma tu ja tai lapsiperheitä elättämään. Kerään mieluummin marjoja ja metsästän.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös kysyä, kuka tekee töitä, kun palkat ovat huonot? En minä ainakaan kasvispalkalla ala ma tu ja tai lapsiperheitä elättämään. Kerään mieluummin marjoja ja metsästän.
Tuleepahan lasku keskon ja ässän voittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ne on varattu ukrainalaisille!
No toiset maksaa enemmän kuin toiset. On selvää, että joiden rahoista on jo nyt mennyt ruokaan 50%, eivät käytä tulevaisuudessa 100% ruokaan. Ne taas, joiden tuloista on mennyt 10% ruokaan, niin he joutuvat maksumiehiksi.
Ymmärrän, psykoosi on varmaan ikävä.