Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
No antaa olla jos eivät ymmärrä. aina löytyy komeita korkeasti koulutettuja pahoja poikia tai fiksuja jolla on paljon rahaa ja mersu ja hyvin asiat ja iso kaveripiiri.. tommoset tottakai saa naisia. Itse olen puun ja kuoren välissä.. tuntuu erittäin pahalta ettei parisuhdetta tässä iässä löydy.
taidan luovuttaa ja olla ikisinkku.
Joku harrastuspaikka missä tapaisi toisia yksin eläjiä. Seurakunnan jutuissa on usein yksinäisiä jotka ajattelevat samoin kuin sie. Käyppä siellä.
Itse olin naimisissa vaimoni kanssa 22 v. ja kyllä se yhtä kärsimystä melkein oli.
Kaikki joulut ja muut pönötysjuhlat jossain anoppilassa ja lasten kasvatusten neuvot ja vertailut - esim. siskon tai serkun naapurin kaiman muksuun.
Sängyssä meni ihan ok, mutta kaikki muu tuntui menevän aina toisten mielen mukaan ja oikeastaan koskaan ei saanut olla rauhassa, vaan aina oli menoa jonnekin.
Eron jälkeen olen ollut seitsemännessä taivaassa - nauttinut yksinäisyydestä ja pelkästä olemisesta - rauhasta ja kaikesta siitä, mistä piti ennen tinkiä.
Wc:kin on aina vapaana, eikä tarvitse puolta tuntia rimpuilla hädän kanssa
Voimia sinulle. Kunpa yksinäiset ihmiset löytäisivät toisiaan!
Elämä yksinäisenä on helvetillistä, näin naisena sanon. Se menettelee silloin jos on omassa elämässä paljon menoa ja jotain merkityksellistä, kuten töissä tai jossain muussa mihin on intohimoa ja saa täten tyydytystä. Myös ystäväpiiri on tärkeä. On myös mukavaa kun on toivo siitä että tulevaisuudessa vielä varmaankin kohtaa rakkauden, vaikka sitä ei vielä olisikaan.
Mutta jos on tyhjä elämä itsellä, ei paljoa sosiaalisia kontakteja, tai masennukseen taipuvainen lisänä itsetunto-ongelmat, yksinäisyys on paljon surullisempaa ja toivottomampaa. Kokemusta on molemmista tilanteista. Parhaimpina päivinä on toiveikas olo ja odotukset ovat korkealla tulevasta parisuhteesta, huonoina päivinä kauhistuttaa kelpaako enää kenellekään tai mitä jos ei vaan tuuri käy ja vuodet vierivät ohitse.
Vaikka sanoisin että itse valitsisin mieluummin elämän jonkun ihan ok-tyypin kanssa kuin yksin, oli se sitten vähemmän unelmallinen puoliso, niin en silti pystyisi suhteeseen kenen tahansa kanssa. Rajansa kaikella. Jos ei yksinkertaisesti yhtään seksuaalisesti nappaa tai ei pysty mitenkään kuvittelemaan elämää jonkun kanssa, niin mieluummin yksin. En kestäisi olla henkilökohtaisesti mitäänsanomattoman tuppisuun kanssa jolla ei ole mitään annettavaa muuta kuin seksi ja tylsä seura, tai lisävelat ja kasa muita ongelmia. Kuitenkaan tilanne ei monellekaan ole niin epätoivoinen kuin valita juuri tämä, tai varmuudella yksin loppuelämä.
Kannattaisi yksinäisten epätoivoisten miesten ajatella mitä on itsellä tarjota ja hieman panostaa siihen. Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus. Varmasti on paljon hyviä tyyppejä jotka vain jostain syystä ovat yksin ja vaikea kohdata naisia. Mutta inhottaa sellaiset valittajat jotka eivät ole itse valmiita tekemään mitään, vaativat vain oikeuttaan läheisyyteen ja naiseen.
Hirveempää elää parisuhteessa jos toinen pihtaa
Ei ole edes toivoa saada satunnaisesti jos ei halua ns. Pettää
Olen 43-vuotias nainen. Sinkkuutta sellainen 15 vuotta takana. Miehiä olisi kyllä ollut tarjolla mutta kun kenellekään ei kelpaa sellaisena kuin on. Aletaan vihjailla että pitäisi olla rikkaampi, enemmän kotona, vähemmän kotona, paremmissa töissä, ei töissä ollenkaan, olla raitis, lähteä ryyppäämään, lukea lehtiä, ei lukea mitään, ei saa puhua tästä, ei kiinnosta tuo aihe, miksi olet hiljaa, miksi tulit käymään, miksi et tule käymään... koskaan ei osu kohdilleen. Ainut syy naisen tapailuun tuntuu olevan tuo seksi. Ja sekin niin että nainen antaa, rapsuttaa selkää, hieroo, silittää. Ei koskaan toisinpäin.
Niin kyllästynyt koko aiheeseen...
Vierailija kirjoitti:
No antaa olla jos eivät ymmärrä. aina löytyy komeita korkeasti koulutettuja pahoja poikia tai fiksuja jolla on paljon rahaa ja mersu ja hyvin asiat ja iso kaveripiiri.. tommoset tottakai saa naisia. Itse olen puun ja kuoren välissä.. tuntuu erittäin pahalta ettei parisuhdetta tässä iässä löydy.
Mietippä hetki, onko kaikki avioliitossa tai parisuhteessa olevat tuntemasi ihmiset joko epätavallisen komeita pahoja poikia tai rikkaita porhoja? Ihan kaikki, omat kaverisi, työkaverisi, isäsi, veljesi, serkkusi, naapurisi?
Allu vois pysytellä niissä omissa ketjuissaan eikä tulla toisten ketjuihin omaa jankkaamistaan jankkaamaan.
Minä ilmoitan tuon uhkailut sen työantajalle Postille.
Tavallisen miehen käsite on varmaan muuttunut ajan myötä. Nykyään naiselle ei kelpaakaan enää vanhanaikainen "tavallinen mies", koska maailma on muuttunut. Monille omat isät ehkä olivat sellaisia "tavallisia" kaljan kittaajia sohvalla eikä ollut paljoa muuta kuin työ ja lapset siinä sivussa, sekä saarioisten valmisruoka ellei eukko laittanut parempaa. Se oli normaalin miehen elämää. Viikonloppuna ryyppäämään. Samaa vuodesta toiseen. En väitä että arkielämä sinänsä on muuttunut, mutta ennen oli sellainen normaali kuva vallalla miehistä, että ne nyt on niitä laiskoja herneaivoja ja sikoja jotka ei välitä mistään mitään, varsinkaan vaimostaan. Ja se vaan oli hyväksyttävä.
Nykyään naiset ovat tietoisempia maailmasta ja siitä, että laadukas elämä voi sisältää muitakin asioita, ja laadukkaampia miehiäkin on olemassa, ja kukapa ei tavoittelisi parempaa. Nykyään on niin paljon enemmän mahdollisuuksia kehittyä ihmisenä, oli se sitten henkistä, uraa, harrastusta tai muuta kiinnostuksen kohdetta. Ongelmiinkin on olemassa enemmän vertaistukea ja apua. Kertoo aika paljon ihmisestä jos valitsee olla välittämättä mistään näistä mahdollisuuksista.
Mihin sie hameväkeä tarviit?
M44
Ehkä luotaantyöntävintä on tuo "mä en saa" puhe, kun ei kerrota, mitä haluttaisiin tarjota toiselle. Vaatimuksia ladellaan puolin ja toisin, sitten jää parisuhteet saamatta, kun ei opetella arvostamaan toista ihmistä. Ollaan vaan vaatimassa omille tarpeille täyttäjää.
Olen naimisissa mutten saa kuin joka päivä haukkumista mieheltäni, olisin yksin mieluiten mutta miten erota kun ei ole säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luotaantyöntävintä on tuo "mä en saa" puhe, kun ei kerrota, mitä haluttaisiin tarjota toiselle. Vaatimuksia ladellaan puolin ja toisin, sitten jää parisuhteet saamatta, kun ei opetella arvostamaan toista ihmistä. Ollaan vaan vaatimassa omille tarpeille täyttäjää.
Luulen ettei vain osaa pukea tilannettaan sanoiksi kunnolla. Minä olen tehnyt paljon töitä, kouluttautunut, terveet elämäntavat jne. mutta ei löydy naista. En ymmärrä miten voi aina olla yksipuolista.
Olin viime kesänä erityisen ihastunut ja sitä myötä tsemppasin vielä enemmän kuin normaalisti. Sain ihmeen paljon huomiota naisilta, mutta se josta olin (olen) kiinnostunut ei noteerannut mitenkään. Tuttavien mielestä mulla on asiat tosi hyvin kun 'saisin kenet vaan', mutta omasta mielestä elämäni on ihan turhaa. Ei koskaan kumppania, pelkkää kituuttamista kavereiden kanssa, joista moni on jo perustanut perheen eikä heidän aika riitä kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.
Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne
Miesten vähävaraisuus, päihteidenkäyttö jne on naisten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.
Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne
Miesten vähävaraisuus, päihteidenkäyttö jne on naisten syytä?
Ei, miesten oma vika. Mutta useimmat miehet eivät motivoidu ilman naista. Oli se sitten seksiseuraa tai parisuhde. Ilman naista monet miehet luovuttavat. Näin se on eikä kukaan nainen saa uskomaan toisin.
Sen siitä saa kun pitäisi olla Nainen, Naisellinen. Jotkut deittisivut ovat jopa vedonneet, että miehet katselisivat omanikäisiään naisia -nykyisin kun käy niin, että kaikki miehet haluavat 18-28 -vuotiaita beibejä, vaikka profiilissaan muuta väittäisivät. (Muistan vielä elävästi kun olin sen ikäinen, ja miehiä sai suunnilleen takoa taltalla irti. Nykyisin.... sitä ongelmaa ei ole). Lopputuloshan on se, että senikäiset naiset katoavat maisemaan koska liiallinenkin huomio on pelottavaa, muunikäiset turhautuvat, ja kaikki miehet turhautuvat. Ja sivuilta menee ansaintalogiikka, siksi ne vetosivat. Jostain syystä naiset eivät turhaudu niin helposti kuin miehet, joten jos alkaa vaikuttaa siltä, ettei tästä parinmuodostuksesta nyt mitään tullut, niin miesten vihaamisen sijaan he ilmoittautuvat kuoroihin, espanjantunneille, tai muuten ryhtyvät kohdistamaan energiansa muuhun.
Jos siis todella haluat tavallisen suomalaisen naisen, etkä parikymppistä blondia megabeibeä (joita ei voi riittää kaikille, se on matemaattinen mahdottomuus), niin ilmoittaudu työväenopiston espanjantunnille (ta macrameen tai mihin tahansa mistä pystyt kiinnostumaan) ja ole sosiaalinen, niin takaan että jos normivaimon haluat, niin puolessa vuodessa sinulla on sellainen.
Ei naiset ymmärrä että jos miehellä on oppimisvaikeus tai vaikee elämä ei oo rahaa masennusta ei oo kavereita.. että se on alimman tason mies heti??