Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku saanut apua hermokipuun kipupsykologilta?

Vierailija
21.06.2024 |

Itse kuljin sairaalassa tuollaisen luona puoli vuotta mutta mitään apua hermokipuihin en siitä itselleni saanut. Yleensä vain kipeydyin entisestään kun piti raahautua sinne vastaanotolle

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo vain yritä saada potilaan hyväksymään se kipu ja kiinnittämään huomio toisaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut mitään apua kipupsykologin käynneistä. Pisti rentoutuskurssille, joka ei auttanut kipuun yhtään. Muuta ei tarjonnut.

Vierailija
4/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo vain yritä saada potilaan hyväksymään se kipu ja kiinnittämään huomio toisaalle.

Niin kai. En vain saanut kivuiltani kiinnitettyä huomiota muualle :(

Vierailija
5/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai omaksua buddha munkin henkisyys, että pystyisi irtautumaan ruumiista. Valitettavasti en sille asteelle edennyt.

Vierailija
6/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Parhaan avun olen saanut neurosonic-patjasta. Ovat vaan niin kalliita ettei ole varaa kotiin ostaa sellaista.

Parhaimmillaan olen saanut sillä puoleksi vuodeksi kivut pois kokonaan. Sitten pitää taas ottaa uusi hoito.

Vierailija
7/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä oli apua. Ei se tosiaan tietysti sitä kipua sinänsä pois vie, mutta mahdollistaa tyydyttävämmän elämisen kivusta huolimatta ja sen kanssa. Olen itse saanut työkykyni takaisin niiden harjoitusten avulla.

ja silleen se vähentää kipuakin, että muutenhan tässä on hermokovun itsensä lisäksi kaikenlaidta muutakin kipua, joka johtuu siitä, että ei esim pysty liikkumaan normaalisti. Kun sitten pystyy edes vähän liikkumaan ja venyttelemään, osa noista muista kivuista lähtee pois. Kokonaistilanne  siis paranee, vaikkei täysin niin kumminkin siedettävämmäksi.

Vierailija
8/14 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Parhaan avun olen saanut neurosonic-patjasta. Ovat vaan niin kalliita ettei ole varaa kotiin ostaa sellaista.

Parhaimmillaan olen saanut sillä puoleksi vuodeksi kivut pois kokonaan. Sitten pitää taas ottaa uusi hoito.

Hei, kerrotko lisää. Millaisista kivuista kärsit ja mikä tuo patja on, missä hoitoa annetaan jne. Kiitos!

Vierailija
9/14 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Neurosonic, niitä patjoja saa käydä kokeilemassa joissakin myymälöissä ja jos se sopii, niin voi ottaa hoitoja vaikkapa joissakin hierontapaikoissa.

Vierailija
10/14 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä oli apua. Ei se tosiaan tietysti sitä kipua sinänsä pois vie, mutta mahdollistaa tyydyttävämmän elämisen kivusta huolimatta ja sen kanssa. Olen itse saanut työkykyni takaisin niiden harjoitusten avulla.

ja silleen se vähentää kipuakin, että muutenhan tässä on hermokovun itsensä lisäksi kaikenlaidta muutakin kipua, joka johtuu siitä, että ei esim pysty liikkumaan normaalisti. Kun sitten pystyy edes vähän liikkumaan ja venyttelemään, osa noista muista kivuista lähtee pois. Kokonaistilanne  siis paranee, vaikkei täysin niin kumminkin siedettävämmäksi.

Millaisia harjoituksia sait? Kiinnostaisi kovasti tietää! 

T. neuropaattisesta kivusta kärsivä

Vierailija
11/14 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta Neurosonic, niitä patjoja saa käydä kokeilemassa joissakin myymälöissä ja jos se sopii, niin voi ottaa hoitoja vaikkapa joissakin hierontapaikoissa.

Eli mainos tämäkin aihe. En kokeile.

Vierailija
13/14 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mainos tämäkin aihe. En kokeile.

Ei kyllä ole mainos, ihan tavallinen tallaaja olen. En itse asiassa itse pystynyt edes käyttämään koko laitetta, mutta jotkut ovat kehuneet. Vain kokeilun jälkeen tietää. Vinkkasin noista firman toimipisteistä, koska kävin itse siellä ja kokeilla saa kerran ilmaiseksi. 

Vierailija
14/14 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupsykologilta?