Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa naisista harrastaa tätä?

Vierailija
12.03.2022 |

Ensin mennään asunnolle ja suudellaan, mutta alusvaatteissa tai jopa alasti ollaankin yht äkkiä sitä mieltä, että ei haluakkaan seksiä. On pari kertaa käynyt näin eri naisten kanssa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä teet väärin?

Jokuhan ne säikäyttää. Kuuluuko niistä enää tuon jälkeen?

Kuului kyllä, mutta jutut kaatuivat muihin seikkoihin.

-ap

Vierailija
22/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne ei vaan kiihottunut tai sit oli joku isompi ongelma. Ei pidä harrastaa seksiä, jos ei siltä tunnu. Ajattelivat, että halu syttyy, mutta ei syttynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan pääse siihen tunnelmaan vaikka alkuun olisikin tehnyt mieli. Tai sitten joku pieni juttu "kytkee aivot päälle" ja alkaa ajatella liikaa.

Vierailija
24/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksiä on muutama.

Nainen on nuori ja kokematon, eikä tiedä, mitä haluaa. Hän on päihtynyt ja tajuaa kesken kaiken tehneensä kännisen virheen. Hän on traumatisoitunut ja mielestä nousee jokin flashback menneestä.

Tai sitten hän ei vaan kiihotu kanssasi ja on riittävän hyvällä itsetunnolla varustettu, jotta kehtaa puhaltaa pelin poikki. Ei nainen halua lopettaa seksiä, joka on hyvää.

Vierailija
25/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Lisäksi, jos seksiin ei aiemmin illalla ole millään tavalla vihjattu tai mitään sutinaa ei ole ollut, voi olla et nainen meinaa teidän vain nukkuvan yhdessä. Farkut jalassa nukkuminen ei ole kivaa, itse ruukaan nukkua alushousuissa ja topissa. Jos siinä sit sängyllä suudellaan tms. niin tarkoittaako se automaattisesti että pitää edetä *hdyntään? Mun mielestä ei. Pitää kyetä olemaan ruodussa vaikka vähän sylki vaihtuisi. Kunnes molemmat on varmoja siitä mihin asti mennään. Mut toi hygienia ja muu, tarkista ne nyt vielä. Esim. henki voi löyhkätä vaikket itse sitä huomaisikaan, hampaiden välit saattaa lemuta kuolemalle. Suuteletko huonosti? Limaa paljon tai tunget kieltä toisen suuhun ? Tai jos pöksyt heti ahdistaa ja etumus jo litimärkä niin ei sekään naisia innosta aina.

Vierailija
26/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä teet väärin?

-ap

Mutta oliko seksiä? Välttämättä ne muut seikat eivät ole koko totuus...

Vierailija
27/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole miehen edessä ilman vaatteita jos en kävis jo tosi kuumana.

Joskus lopahtanut halut esim kun mies haisee järkyttävältä, koskee kovakouraisesti (tätähän sä et itse huomaisi jos se vaan on sun tapa toimia) tai mies tekee tai sanoo kesken kaiken jotain joka alkaa etomaan.

Tai sit ne tietää että nussit ympäriinsä ja tulevat tuossa kohdin järkiinsä.

Vierailija
28/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallankäyttöä, ei mitään muuta, jotkut menee nukkumaan samaan sänkyyn ja kiusaavat sillä. 

Hahhah, jos on mahdollisuus harrastaa hyvää seksiä ihanan, kiihottavan miehen kanssa, niin ei siinä tule vallankäyttö mieleen. Näin käyttäytyvät naiset eivät vain halua sinua. Niin yksinkertaista.

Vierailija
29/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhden miehen suutelu oli niin kamalaa että juttu loppui siihen. Koko ajan kieltä kurkkuun vaikka koitin nätisti sanoa ottamaan rauhallisemmin.

Yksi mies nuoli niin, että tuntui kun olis pureskellut alapäätä, se sattui! 😖

Jos sulla on jotain samantapaista? Et vaan tiedä sitä itse kun ne muut naiset ei kehtaa sanoa ja esittää olevansa mukana niin pitkään että homma on ohi. Voisin veikata jotain tällaista kun selvästikään et ole kenenkään kanssa suhteeseen edennyt?

Vierailija
30/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhatäti kirjoitti:

Komppaan edellisiä. Lisäksi, jos seksiin ei aiemmin illalla ole millään tavalla vihjattu tai mitään sutinaa ei ole ollut, voi olla et nainen meinaa teidän vain nukkuvan yhdessä. Farkut jalassa nukkuminen ei ole kivaa, itse ruukaan nukkua alushousuissa ja topissa. Jos siinä sit sängyllä suudellaan tms. niin tarkoittaako se automaattisesti että pitää edetä *hdyntään? Mun mielestä ei. Pitää kyetä olemaan ruodussa vaikka vähän sylki vaihtuisi. Kunnes molemmat on varmoja siitä mihin asti mennään. Mut toi hygienia ja muu, tarkista ne nyt vielä. Esim. henki voi löyhkätä vaikket itse sitä huomaisikaan, hampaiden välit saattaa lemuta kuolemalle. Suuteletko huonosti? Limaa paljon tai tunget kieltä toisen suuhun ? Tai jos pöksyt heti ahdistaa ja etumus jo litimärkä niin ei sekään naisia innosta aina.

Toinen näistä tapauksista tapahtui keskellä päivää ja toinen alkuillasta, joten eivät olleet vielä menossa nukkumaan. Otan sen aloitteena, että nainen kutsuu makkariin ja hieroo etumistani suudellessa.

-ap

Vierailija
31/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanhatäti kirjoitti:

Toinen näistä tapauksista tapahtui keskellä päivää ja toinen alkuillasta, joten eivät olleet vielä menossa nukkumaan. Otan sen aloitteena, että nainen kutsuu makkariin ja hieroo etumistani suudellessa.

-ap

Naiset koskevat muuten vaan, se ei ole aloite. Osalla ehkä voisi olla. Makkariin kutsu ei tarkoita automaattisesti s asiaa. Esileikki unohtuu?

Vierailija
32/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhatäti kirjoitti:

Minulla alkaa tosiaan seisomaan jo naista halatessa. Touhutippoja tulee vasta, kun kaluun koskee enemmän. Onko tuo ongelma naisille?

-ap

Vierailija
33/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät vaikeasti saatavaa. Ovat olevinaan muka niin siveää. Seisottajia. Vallankäyttöä.

Miehet alistetaan.

Vierailija
34/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä teet väärin?

-ap

Mutta oliko seksiä? Välttämättä ne muut seikat eivät ole koko totuus...

Toisen kanssa oli myöhemmin seksiä, mutta toisen kanssa ei.

-ap

Vierailija
35/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yhden miehen suutelu oli niin kamalaa että juttu loppui siihen. Koko ajan kieltä kurkkuun vaikka koitin nätisti sanoa ottamaan rauhallisemmin.

Yksi mies nuoli niin, että tuntui kun olis pureskellut alapäätä, se sattui! 😖

Jos sulla on jotain samantapaista? Et vaan tiedä sitä itse kun ne muut naiset ei kehtaa sanoa ja esittää olevansa mukana niin pitkään että homma on ohi. Voisin veikata jotain tällaista kun selvästikään et ole kenenkään kanssa suhteeseen edennyt?

Pidempiä parisuhteita on ollut, mutta nyt olen sinkkuna. En pure tai työnnä kieltä kurkkuun.

-ap

Vierailija
36/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä miehiä on niin helppo härnätä.... 😂🤣

Vierailija
37/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanhatäti kirjoitti:

Minulla alkaa tosiaan seisomaan jo naista halatessa. Touhutippoja tulee vasta, kun kaluun koskee enemmän. Onko tuo ongelma naisille?

-ap

Monilla naisilla on auttamattoman huono ymmärrys miehen anatomiasta ja siksi erektio nähdään puhtaasti tietoisena päätöksenä.

Vierailija
38/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne näki sun pikkuisen katkaravun.

Huomasi asuntoa nuuskiessaan, että mies ei ole rikas.  Senhän  huomaa kaikesta, sisustuksen laatu ja kylppärin varustetaso kertoo paljon.

Kiitä aloittaja luojaasi ettet saanut laskua perääsi, olit ehkä  antanut kuvan että pätäkkää on ja nainen käytti kallista aikaansa mitättömyyteen.  Mikä siinä muuten on, että naiset menevät miesten asuntoon, itse varoin moista.

Vierailija
39/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkivät vaikeasti saatavaa. Ovat olevinaan muka niin siveää. Seisottajia. Vallankäyttöä.

Miehet alistetaan.

Nyt on uhriutuminen huipussaan 😂

Vierailija
40/51 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanhatäti kirjoitti:

-ap

Naiset koskevat muuten vaan, se ei ole aloite. Osalla ehkä voisi olla. Makkariin kutsu ei tarkoita automaattisesti s asiaa. Esileikki unohtuu?

Mä en kyllä koskisi miehen etumusta, jos en ole valmis seksiin. Ihan oikeasti.

Onko tuollainen koskettelu muka naisilla yleistä "ihan muuten vaan"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme