Miksi osa naisista harrastaa tätä?
Ensin mennään asunnolle ja suudellaan, mutta alusvaatteissa tai jopa alasti ollaankin yht äkkiä sitä mieltä, että ei haluakkaan seksiä. On pari kertaa käynyt näin eri naisten kanssa.
Kommentit (51)
Ne näki sun kuolleen äidin istumassa kiikkustuolissa ikkunan vieressä.
Vallankäyttöä, ei mitään muuta, jotkut menee nukkumaan samaan sänkyyn ja kiusaavat sillä.
Kiusa se on pienikin kiusa. Näitä ei kannata tapailla enää tuollaisen jälkeen.
No mitä sä teet väärin?
Jokuhan ne säikäyttää. Kuuluuko niistä enää tuon jälkeen?
Kosketat liian kovakouraisesti? Haiset pahalta? Lakanat on likaiset?
Oon tapaillut aikuista miestä jonka käsitys esileikistä oli se että hän rutistaa kovakouraisesti mun toista rintaa. Ei jatkoon.
Tulee mieleen että mies on huono suutelija/puhuu jotain tyhmiä/onnettoman pieni muna/huono hygienia/ tai jotain mitä en nyt keksi. Vika miehessä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne näki sun pikkuisen katkaravun.
17 cm katkarapu?
-ap
Pallihiki. Käykää kunnolla suihkussa 🙄
Ne ei halua seksiä. Ehkä ajattelivat haluavansa mutta ei sittenkään, tai sitten alunperinkin vaan halusivat viettää aikaa ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 cm katkarapu?
-ap
Sulta unohtui pilkku ja väärän mittayksilönkin laitoit. Eli 1.7 mm todellisuudessa.
Joku aiheuttaa yhtäkkisen katumuksen ja turnoffin. Mikä se sitten voi olla? Tuntemattoman kanssa voi pelottaa? Iho?
Veikkaan että haluavat läheisyyttä, eikä vielä seksiä, tutustumista. Seksiä vasta kun tuntee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kosketat liian kovakouraisesti? Haiset pahalta? Lakanat on likaiset?
Oon tapaillut aikuista miestä jonka käsitys esileikistä oli se että hän rutistaa kovakouraisesti mun toista rintaa. Ei jatkoon.
Nämä molemmat tapaukset tapahtuivat naisten asunnoissa ja olin käynyt suihkussa ennen sitä. En myöskään ole kovakourainen varsinkaan herkkiin paikkoihin kuten rintoihin.
-ap
Mitä tarkoitat seksillä?
Luulisin, että ensin pitää tuntea toinen hyvin ja pystyä luottamaan ennen kuin mennään pidemmälle. Mutta mä kai onkin ihan kalkkis ja hirveä konservatiivi näissä asioissa.
Seksi on ennen kaikkea korvien välissä. Se tulee aivoista. Siksi on harhaanjohtavaa sanoa, että jollain on liian pieni tai katkarapu.
Todennäköisesti teet, sanot tai elehdit jotenkin mistä naiset eivät vain tykkää?
Muuta en voi oikein sanoa, kun me naiset ollaan yksilöitä.
Se on järjen ääni takaraivossa mikä saa naiset perääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että haluavat läheisyyttä, eikä vielä seksiä, tutustumista. Seksiä vasta kun tuntee paremmin.
Tämä on se syy. Jotkut haluavat oikeasti endin tutustua ihmiseen, lämpöä ja läheisyyttä, eivätkä vain seksiä. Vai oliko teillä ollut etukäteen puhetta, että pikaiset panot naisen luona?