Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää mennä baariin, koska saan aina haukkuja

Vierailija
14.08.2015 |

Tämä ei ole mikään "kaikki miehet ovat perseestä" provo vaan totisinta totta kohdallani.

Lähes joka kerta kun olen baariin eksynyt, olen saanut haukkuja miehiltä. Milloin olen ruma, milloin olen lauta, joskus mulla ei ole mitään näytettävää ja toisinaan olen kuin paskaa syönyt. Vituttaa toden teolla, kun haluaisin baariin vain pitämään kavereiden kanssa hauskaa, kuten kuka tahansa normaali ihminen. Näköjään mun pitää pysyä sieltä poissa, jos haluan yrittää pitää itsetuntoni ja mielenterveyteni.

Olen minä moista sontaa joskus naistenkin suusta kuullut. Ihan sama kuka sen sanoo, mutta mitä tällaisen ihmisen päässä oikein liikkuu joka moisia kommentteja laukoo? :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:50"]

Kyllä mä ainaki kerron rumalle naiselle, että sen paikka ei ole baarissa. Hauskaa. M20

[/quote]Tuu mulle sanoon, sanon aina takas. Ja jos ei vieläkään usko niin teräaseella reiteen. Ei tuu ko pahoinpitely syyte ko reiteen iskee :D
[/quote]
Älä osu reisivaltimoon! Saat sit syytteen taposta tai sen yrityksestä! ;)

Vierailija
22/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni ihan nätti, pieni ja siro nainen... Tiedän, että minulla on aika olematon rintavarustus enkä sitä sen koomin esittelekään. Viime viikonloppuna joku ihan komea känniääliö tuli ensiksi hehkuttamaan kuinka suloinen ja kaunis nainen olen, MUTTA sitten vilkaisi halveksuen rintoihini ja tokaisi "muuten olisit ihan täydellinen, mutta noi sun tissit on ihan vitun olemattomat", painoi sormella ja lähti nauraen pois!? Sairasta. Enpä siinä oikein ehtinyt juuta tai jaata sanomaan, vaan jäin kavereideni kanssa siihen tyrmistyneenä ihmettelemään. Eipä ennen ole näin käynyt ja olen ihan ollut sujut pikkutissieni kanssa, mutta nyt pisti taas vähän mietityttämään, vaikka kommentoija oli ihan täys pelle..m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehuisin sinua baarissa ja tanssittaisin myös.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
24/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikonloppua sitten joku mies tuli tiskillä sanomaan mulle että "hyi en ottais sua" ja lähti pois. Että kyllä näitä mahtuu. Ikä oli varmaan lähemmäs 30v.

Vierailija
25/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ne on yleensä miehiä jotka tekee tuota. Kertoo kasvatuksen puutteesta. Miettikääpä sitä. Äidit.

Vierailija
26/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä kaupungissa?

Vierailija
27/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella. Ap

Vierailija
28/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:06"]

Niin. Ne on yleensä miehiä jotka tekee tuota. Kertoo kasvatuksen puutteesta. Miettikääpä sitä. Äidit.

[/quote]

Ja isät!

Vierailija
29/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän