mistä töitä saa?
Kommentit (12)
Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin.
Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"]
Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin. Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää..
[/quote]
Vapaamuurareilla riittää aina töitä veljeksille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"]Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin.
Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää..
[/quote]
Aika moni on pedagogisella taustalla ponnistanut yksityiselle hr-puolelle.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"]
Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin. Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää..
[/quote]
Vapaamuurareilla riittää aina töitä veljeksille.
[/quote]
Entä jos on siskos eikä veljes? Kelpaako, jos pukeutuu mieheksi?
T: Drag King Porvoosta
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"]MOL:sta.
[/quote]
Ja puolet paikoista, joihin omalla taustalla kelpaisi, on puhelinmyyntiä eikunsiis telemarkkinointia. Nam. <3
Rekrytointifirmojen kautta. Meille haetaan juuri kahta uutta työntekijää, mutta emme enää laita työpaikoista TE-toimistolle tietoa. Kerta riitti. Sen sijaan maksamme rekryfirmalle, että etsivät meille potentiaalisia uusia työntekijöitä. Haastattelemme sitten itse, kun rekryfirma löytää sopivia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"]MOL:sta.
[/quote]
Ja puolet paikoista, joihin omalla taustalla kelpaisi, on puhelinmyyntiä eikunsiis telemarkkinointia. Nam. <3
[/quote]
Eikä edes PeräHikiä ole turvassa, koska markkinoida voi myös kotipuhelimella!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"] Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin. Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää.. [/quote] Vapaamuurareilla riittää aina töitä veljeksille. [/quote] Entä jos on siskos eikä veljes? Kelpaako, jos pukeutuu mieheksi? T: Drag King Porvoosta
[/quote]
Kysele feministimafialta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"] Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin. Itse olen taas vailla töitä.. Seuraavaksi varmaan varaan ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille ja yritän keksiä jotain.. Olen pätevä aineenope, mutta tarjolla vain osa-sijaisuuksia ja silppusijaisuuksia. En jaksa enää.. [/quote] Vapaamuurareilla riittää aina töitä veljeksille. [/quote] Entä jos on siskos eikä veljes? Kelpaako, jos pukeutuu mieheksi? T: Drag King Porvoosta
[/quote]
Kysele feministimafialta.
[/quote]
Olen jo jäsen. Kuulemma käy. Ikävä kyllä meillä ei ole yhteyttä vapaamuurareihin. Epäilen, että kyseinen ryhmä saattaa suhtautua konservatiivisesti siihen, miten mies määritellään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:46"]Luulen, että parhaiten suhteilla. Pitää kysellä tutut ja sukulaiset läpi ja hankkia suosittelija. Pitää ottaa työ kuin työ ja edetä siitä sitten eteenpäin.
[/quote]
Aika moni on pedagogisella taustalla ponnistanut yksityiselle hr-puolelle.
[/quote]
Kerro lisää!
Täällä Itä-Suomessa ollaan jo pitkään ihmetelty ihan samaa.