Heittäytyäkö vai ei?
Olen kolmekymppinen nainen ja ikisinkku. Kuivaa kautta takana kokonaisuudessaan 12 vuotta (kyllä, luit oikein), syynä suurimmalti osin huono itsetunto ja harrastukset joissa miehiä ei tapaa.
Latasin sitten tinderin huvikseni reilu kk sitten ja olen nyt tavannut erään miekkosen kanssa kolme kertaa. Tuli puheeksi, että tarjolla olisi nyt ainakin "jotain kevyempää jos kunnon suhde ei kiinnosta". Olen nyt pohtinut tilannetta ja mietin että kai sitä nyt kerran voisi kokeilla (kertaan se varmaan jäisikin, tuskin tyyppiä kiinnostaa toiste). Puhukaa mulle nyt järkeä, jooko? Mitä tekisit itse?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:50"]
Mua ihmetyttää tässä eniten se että miksi halut nyt yhtäkkiä irtosuhteita, kun et ilmeisesti ole mitenkään erityisen seksuaalinen, kun olet pärjännyt 12 vuotta ilman.
[/quote]
Ehkä mulla ei ole ollut koskaan pokkaa niihin? Tai niitä ei vaan ole ollut tarjolla. Nyt sitten tuli tarjolle. Mutta jatkanpa pohdintojani keskenäni, viikonloppuja! :)
Sori, en ole koskaan aiemmin postannut tänne mitään, joten minulla ei ole tekemistä muiden heittäytyjien kanssa :)