Tapailumies ei pitänyt ulkonäöstäni
Yritän päästä yli, mutta jostain syystä tuntuu pahalta.
Emme ole enää tekemisissä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Naisellahan se on yleensä se ylipaino kun ulkonäöstä puhutaan.
Minulla ei. Kasvoni ovat ilmeisesti rumat, ja mies piikitteli minua niistä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs laitoit etukäteen itsestäsi muokattuja superhienoja kuvia. Kyllä siinä mies tuntee itsensä petetyksi, kun todellisuus ei vastaa kuvia.
Emme tutustuneet deittisovelluksessa vaan ns. oikeassa elämässä.
no, sitten sinä vaan olet ruma. deal with it
Niin taidan olla.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Totta. En pidä läskeistä miehistä, vaikka valtaosa suomalaismiehistä on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.
Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.
Vaikkei sinun piireissäsi, niin monille miehille kyllä.
Eivät koulutetut miehet i d oo tt eja ole, ja perhe perustetaan samankaltaisen kanssa.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Tämän aamun ties kuin mones mies v iha aloitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs laitoit etukäteen itsestäsi muokattuja superhienoja kuvia. Kyllä siinä mies tuntee itsensä petetyksi, kun todellisuus ei vastaa kuvia.
Emme tutustuneet deittisovelluksessa vaan ns. oikeassa elämässä.
no, sitten sinä vaan olet ruma. deal with it
Kurkkasitko juuri peiliin ja surit rumien vanhempiesi lisääntymistä?
Kyllä, rumuus periytyy - samoin surkeat käytöstavat.
Naama on niinku Luoja loi.
Uutta matoa koukkuun! Mitä sinä tuollaista ukkoa haikailet, joka piikittelee yhtään mistään. Etsihän seuraava treffikumppani.
Ihan sama mikä on naisen ulkonäkö, se ei kuitenkaan miellytä kaikkia miehiä. Epäempaattiset tuovat sen jopa julki. Kyllä sinullekin löytyy mies, joka pitää ulkonäöstäsi ja osaa sen myös sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä ap:n valittavasta ja uhriutuvasta asenteesta. Hylkäisin riippumatta ulkonäöstä.
Ai siis olen jotenkin huono ihminen, kun ulkonäöstä ilkeily tuntuu minusta pahalta?
Oudointahan oli se, että mies olisi halunnut tavata vielä, vaikkei selvästikään pitänyt ulkonäöstäni.
- ap
Ei täällä minkään juntin takia kannata itsetuntoaan laskea. Sukupuoleen katsomatta. Next. Tai yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä on naisen ulkonäkö, se ei kuitenkaan miellytä kaikkia miehiä. Epäempaattiset tuovat sen jopa julki. Kyllä sinullekin löytyy mies, joka pitää ulkonäöstäsi ja osaa sen myös sanoa.
En usko sellaista löytyvän. Muutamaa miestä olen tapaillut, ja kaikki ovat tuoneet julki sen, että kasvoissani on parantamisen varaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä ap:n valittavasta ja uhriutuvasta asenteesta. Hylkäisin riippumatta ulkonäöstä.
Ai siis olen jotenkin huono ihminen, kun ulkonäöstä ilkeily tuntuu minusta pahalta?
Oudointahan oli se, että mies olisi halunnut tavata vielä, vaikkei selvästikään pitänyt ulkonäöstäni.
- ap
Et ole. Tietty miestyyppi haluaa alistaa. Toisilla on maailman paskin, ilkeä huumori. Tämä tilanne ei kerro sinusta vaan miehestä. Hienoa, että väistit luodin!
Onko tinderin kautta saatavissa naisia jotka ovat edes siedettävän näköisiä eivätkä kärsi mt-ongelmista? Vai ovatko pelkkää urbaanilegendaa?
Kaikilla tapailunaisilla sama tausta. Jäŋŋämiéhen kanssa perhe ja nyt yhteishuoltajuus josta mies poimii rusinat pullasta ja nainen pyörii mt-ongelmissa. Voiko nelikymppisenä enää löytää oikeaa suhdetta jossa olisi hyvä olla kaikilla?
Ihminen joka käyttää termiä tapailumies ei ole toisten treffien arvoinen. liian vähän älyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Et ole, mies oli nolo kertoessaan sinulle mielipiteensä. Älä tapaa öykkäreitä.
Tuskinpa sinäkään pidät kaikkia ihmisiä viehättävinä? Uskon, että jätät tilanteen heille kertomatta.
Monet miehet ovat rumia, mutta osa naisista pitää myös heistä. Minä en pidä. Kohteliaana en kerro tilannetta kyseisille miehille, vaan välttelen heitä. :D
Minulla ylimääräinen kertynyt aina mahaan. Se johtuu sairaudestani. En voi sille mitään. En minä ala selittämään tätä heti miehille. Jos en jollekin kelpaa, en kelpaa. Aina olen kelvannut ja saanut itse mieheni valita. Et sinä halua tuollaista miestä. Hän ei ole sinun arvoisesi. Rakastuessa piirteistäsi tulee maailman kauneimmat sille oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.
Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.
Olen väärässä omista kriteereistäni? Selvä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sellaista löytyvän. Muutamaa miestä olen tapaillut, ja kaikki ovat tuoneet julki sen, että kasvoissani on parantamisen varaa.
- ap
Kuka kehtaa kritisoida tapaamansa ihmisen kasvoja?
Ainoastaan ääliöt.
Olivatko kyseiset miehet sinun mielestäsi täydellisiä, aloittaja?
Minä en ole koskaan tavannut täydellistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei. Kasvoni ovat ilmeisesti rumat, ja mies piikitteli minua niistä.
- ap
Kasvosi ovat kauniit jonkun toisen miehen mielestä Toivottavasti myös omasta mielestäsi.
Tuo ihminen halusi vain loukata sinua.
Asetu sen yläpuolelle, koska tuollaiset tahallaan satuttajat ovat liejua ja pohjasakkaa. Peitä saasta kottikärryllisellä karkeaa soraa, jotta pääset kuivin jaloin yli.
Farmers Only. Tuolla haetaan seuraa ja halutaan oikeasti tavata. Tinder on so last season :p