Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei pitänyt ulkonäöstäni

Vierailija
12.03.2022 |

Yritän päästä yli, mutta jostain syystä tuntuu pahalta.

Emme ole enää tekemisissä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.

Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.

Vaikkei sinun piireissäsi, niin monille miehille kyllä.

Eivät koulutetut miehet i d oo tt eja ole, ja perhe perustetaan samankaltaisen kanssa.

Itse olen sitä mieltä, että kunnon koulutuksen hankkiminen on naisille parasta, mitä he voivat itselleen tehdä. Sen rinnalla ykkösenä on tyhmien miesten välttely.

Vierailija
42/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.

Miksi antaisit pakit pelkän ammatin perusteella?

Ammatti kertoo paljon enemmän kuin ulkonäkö. Jos nainen jättää opinnot toiselle asteelle eikä edes omalla alallaan ole kiinnostunut kuin perustason koulutuksesta, meidän henkiset maailmamme eivät varmasti kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tinderin kautta saatavissa naisia jotka ovat edes siedettävän näköisiä eivätkä kärsi mt-ongelmista? Vai ovatko pelkkää urbaanilegendaa?

Kaikilla tapailunaisilla sama tausta. Jäŋŋämiéhen kanssa perhe ja nyt yhteishuoltajuus josta mies poimii rusinat pullasta ja nainen pyörii mt-ongelmissa. Voiko nelikymppisenä enää löytää oikeaa suhdetta jossa olisi hyvä olla kaikilla?

Teepä kuule oma aloitus tuolle aiheelle. Saman sanon niille, jotka jankkaavat tässä ketjussa koulutuksesta ja ammatista.

- ap

Vierailija
44/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä on naisen ulkonäkö, se ei kuitenkaan miellytä kaikkia miehiä. Epäempaattiset tuovat sen jopa julki. Kyllä sinullekin löytyy mies, joka pitää ulkonäöstäsi ja osaa sen myös sanoa.

En usko sellaista löytyvän. Muutamaa miestä olen tapaillut, ja kaikki ovat tuoneet julki sen, että kasvoissani on parantamisen varaa.

- ap

Mieti, onko jokin alitajuinen syy, miksi hakeudut sellaisten miesten pariin, jotka haluavat halventaa ja alistaa naista. Helpoin tapa siihen on naisen ulkonäön mollaaminen.

Vierailija
45/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellahan se on yleensä se ylipaino kun ulkonäöstä puhutaan.

Minulla ei. Kasvoni ovat ilmeisesti rumat, ja mies piikitteli minua niistä.

- ap

Kasvosi ovat kauniit jonkun toisen miehen mielestä Toivottavasti myös omasta mielestäsi.

Tuo ihminen halusi vain loukata sinua.

Asetu sen yläpuolelle, koska tuollaiset tahallaan satuttajat ovat liejua ja pohjasakkaa. Peitä saasta kottikärryllisellä karkeaa soraa, jotta pääset kuivin jaloin yli.

Mies kommentoi erästä ulkonäköpiirrettäni ja naureskeli sille. Myöhemmin kysyttäessä väitti, ettei tarkoittanut pahaa ja että kyseinen piirre ei häntä haittaa... Itselleni jäi päällimmäisenä mieleen, että taitaa sittenkin haitata kun piti ihan kommentoida.

Näitä kokemuksia on ollut ennenkin. Joko pientä piikittelyä tai ihan avointa haukkumista.

- ap

Vierailija
46/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.

Ei muuten, mutta jos nainen on loka-auton kuljettaja, niin se on ehdoton turn off. Varmaan myös haisee pahalle sellainen nainen?

On varmaan hyvännäköinenkin. Ainakin nuo meillä päin liikkuvat miehet on. En ole käynyt haistelemassa, mutta oletan, että suihku on käytössä kuten muillakin ja aika koneistetulta homma vaikuttaa.

- Itsestäsi annat vaikutelman, etteivät käytännön työt ole tuttuja, joten olet hyödytön korkeaa taloudellista panostusta vaativissa asumismuodoissa.

Vierailija
47/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä on naisen ulkonäkö, se ei kuitenkaan miellytä kaikkia miehiä. Epäempaattiset tuovat sen jopa julki. Kyllä sinullekin löytyy mies, joka pitää ulkonäöstäsi ja osaa sen myös sanoa.

En usko sellaista löytyvän. Muutamaa miestä olen tapaillut, ja kaikki ovat tuoneet julki sen, että kasvoissani on parantamisen varaa.

- ap

Mieti, onko jokin alitajuinen syy, miksi hakeudut sellaisten miesten pariin, jotka haluavat halventaa ja alistaa naista. Helpoin tapa siihen on naisen ulkonäön mollaaminen.

Minun seuraani hakeutuu miehiä, jotka eivät saa ketään muuta. Sitten tyytyvät minuun ja tapailevat minua, vaikka ulkonäköni ei miellytä heitä.

- ap

Vierailija
48/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut useat ns. Naamapakit deittipalvelun kautta eli miehestä ei kuulu enää mitään kuvan lähettämisen jälkeen. Kyllähän se alussa riepoi. Jotkut kuitenkin ovat pitäneet kuvastani.

Tosielämässä en ole kuitenkaan ruma, vaan vähintään ok, nuorena parikymppisenä jopa nätinpuoleinen.

Joten ap, aina osa tykkää, osa ei. Mene eteenpäin. Jos ei tykkää, ei oo sulle tarkoitettukaan.

Vierailija
49/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellahan se on yleensä se ylipaino kun ulkonäöstä puhutaan.

Minulla ei. Kasvoni ovat ilmeisesti rumat, ja mies piikitteli minua niistä.

- ap

Kasvosi ovat kauniit jonkun toisen miehen mielestä Toivottavasti myös omasta mielestäsi.

Tuo ihminen halusi vain loukata sinua.

Asetu sen yläpuolelle, koska tuollaiset tahallaan satuttajat ovat liejua ja pohjasakkaa. Peitä saasta kottikärryllisellä karkeaa soraa, jotta pääset kuivin jaloin yli.

Mies kommentoi erästä ulkonäköpiirrettäni ja naureskeli sille. Myöhemmin kysyttäessä väitti, ettei tarkoittanut pahaa ja että kyseinen piirre ei häntä haittaa... Itselleni jäi päällimmäisenä mieleen, että taitaa sittenkin haitata kun piti ihan kommentoida.

Näitä kokemuksia on ollut ennenkin. Joko pientä piikittelyä tai ihan avointa haukkumista.

- ap

Henkilö, joka toistuvasti sanoo jotain mikä aiheuttaa mielipahaa, tarkoittaa sitä.

Lähipiirissäni on tuollainen. Olen kerran sanonut hänelle, että asia on arka. Hän taputtaa olalle ja sanoo, ettei tarkoita pahaa.

Kyllä tarkoittaa, kun toistaa käytöstään.

Vierailija
50/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut useat ns. Naamapakit deittipalvelun kautta eli miehestä ei kuulu enää mitään kuvan lähettämisen jälkeen. Kyllähän se alussa riepoi. Jotkut kuitenkin ovat pitäneet kuvastani.

Tosielämässä en ole kuitenkaan ruma, vaan vähintään ok, nuorena parikymppisenä jopa nätinpuoleinen.

Joten ap, aina osa tykkää, osa ei. Mene eteenpäin. Jos ei tykkää, ei oo sulle tarkoitettukaan.

Minä olen ihan rehellisesti ruma.

- ap

Vierailija
51/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Minun seuraani hakeutuu miehiä, jotka eivät saa ketään muuta. Sitten tyytyvät minuun ja tapailevat minua, vaikka ulkonäköni ei miellytä heitä.

- ap

Herran jestas. Ja sinä tyydyt niihin. Niillä on niin heikko itsetunto, etteivät pysty arvostamaan naista, jolle lopulta kelpaavat.

Sinun on aika siirtyä seuraavalle tasolle, koska nuo luuserit on jo nähty.

Vierailija
52/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ap:n valittavasta ja uhriutuvasta asenteesta. Hylkäisin riippumatta ulkonäöstä.

Ai siis olen jotenkin huono ihminen, kun ulkonäöstä ilkeily tuntuu minusta pahalta?

Oudointahan oli se, että mies olisi halunnut tavata vielä, vaikkei selvästikään pitänyt ulkonäöstäni.

- ap

En tiedä oletko huono ihminen, mutta et osaa kirjoittaa. Miksi jätit avausviestistäsi pois tiedon, että mies piikitteli sinua ulkonäöstäsi? Idioottimaista.

Vierailija
53/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vältän naamapakit sillä, että laitan naama- ja kroppakuvan jo valmiiksi näkyville. Toimii karsivana tekijänä hyvin, jotkut haukkuu ulkonäön jo ensimmäisessä viestissä, ei tarvitse edes aloittaa viestittelyä. Yksikään aidolla asialla ollut treffikumppani ei ole moiseen haukkumiseen alentunut.

Sivusta

Vierailija
54/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Herran jestas. Ja sinä tyydyt niihin. Niillä on niin heikko itsetunto, etteivät pysty arvostamaan naista, jolle lopulta kelpaavat.

Sinun on aika siirtyä seuraavalle tasolle, koska nuo luuserit on jo nähty.

Lyhyiksi ne tapailut jäivätkin. Seuraava taso on sitten yksinolon hyväksyminen.

- ap

Vierailija
55/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on ainakin alhaalla. Todellisesta ulkonäöstä en niin tiedä, mutta jos "kelpaat" ainakin tapailuun tuskin olet susirumakaan. Kannattaisi joko pistää deittailu sen verran jäähylle, että pidät silmät auki sopivamman ja fiksumman kannalta, mutta muuten keskityt muuhun.

Älä ainakaan tyydy enää noihin tapailukaverinakaan joille sinä kelpaat mutta jotka eivät kelpaa sinulle. Jotkut miehet joiden itsetunto on todella alhaalla ovat tuollaisia piikittelijöitä. Tuollaiset vaanivat piikeillään kaikkia naisia ulkonäköön katsomatta.

Normaali mies jonka itsetunto on kunnossa ei piikittele ketään. Vaivautuisin katsomaan lähinnä sellaisia päin ja harkitsemaan edes tapailua sellaisen kanssa. Ihmisiä on muutenkin maailmassa niin paljon, että siihen menee aikaa löytää joku sopiva ja monet ovat onnellisia yksinkin.

Vierailija
56/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on ainakin alhaalla. Todellisesta ulkonäöstä en niin tiedä, mutta jos "kelpaat" ainakin tapailuun tuskin olet susirumakaan. Kannattaisi joko pistää deittailu sen verran jäähylle, että pidät silmät auki sopivamman ja fiksumman kannalta, mutta muuten keskityt muuhun.

Älä ainakaan tyydy enää noihin tapailukaverinakaan joille sinä kelpaat mutta jotka eivät kelpaa sinulle. Jotkut miehet joiden itsetunto on todella alhaalla ovat tuollaisia piikittelijöitä. Tuollaiset vaanivat piikeillään kaikkia naisia ulkonäköön katsomatta.

Normaali mies jonka itsetunto on kunnossa ei piikittele ketään. Vaivautuisin katsomaan lähinnä sellaisia päin ja harkitsemaan edes tapailua sellaisen kanssa. Ihmisiä on muutenkin maailmassa niin paljon, että siihen menee aikaa löytää joku sopiva ja monet ovat onnellisia yksinkin.

Itsetuntoni on ulkonäön suhteen alhaalla, koska minua on haukuttu ja arvosteltu paljon. Olen harkinnut plastiikkakirurgiaa, jos saisin muutettua ulkonäköäni edes vähän normaalimmaksi, että itselläni olisi vähän parempi olla.

En usko löytäväni "normaalia" miestä. Ne ovat jo parisuhteissa normaalien, hyvännäköisten naisten kanssa. Itselläni ei ole mitään tarjottavaa: ulkonäkö on mitä on, ikää alkaa jo olla ja luonteeltani olen varautunut hissukka.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan