Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat

Vierailija
14.08.2015 |

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

Kommentit (322)

Vierailija
141/322 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
142/322 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kuinka ihmisiä kiinnostaa enemmän julkkisten vaatteet ja sugar daddyt kuin tavalliset asiat eli tää aihe esim🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/322 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
144/322 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on päiväpeiton päälle jäänyt kakkaviirut tutulta, joka istui suihkun jälkeen sen päälle paljaalla pyllyllä, hyhyh

Vierailija
145/322 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

Ja siinä istuskellessasi varmaan kusaiset lattiakaivoon. Niinhän av:n mukaan kaikki tekevät!

Vierailija
146/322 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten veden pH arvo vaikuttaa peseytymis tapoihin 😆

Vierailija
147/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kuinka veden pH arvo vaikuttaa itsensä pesemiseen ja hygieniaan? Oisi kiva tietää..

Vierailija
148/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan koskaan aikuisiällä huomauttanut hajuista joten ilmeisesti 1-2 kertaa viikossa riittää.

Vierailija
149/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"] 5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä.  Sulla on varmaan tosi ohuet hiukset. Mun hiuksissa kestää tovi, että ne saa edes märiksi, jotta voi aloittaa pesun. Usein joudun skippaamaan hoitoaineen, koska on kiire töihin. Sen huuhtelussa menee aikansa. Sulla on joko paska suihku tai sitten vaan seisot suikun alla ja odotat että ne kastuu? Tai molemmat? Itsellä paksu tukka ja kastelen sen niin että hieron hiuksia ja nostelen niitä. Sitten shampoo, hieron ensin päänahkaan, siis hiusten päälle ja huuhtelen. Sitten toistan käsittelyn koko päähän jolloin shampoo levittyy helpommin. Sitten suihkusaippuaa koko kroppaan ja huuhtelu. Hoitoaine latvoihin ja pituuksiin. Siinä aineen vaikuttaessa sheivaan kainalot ja sitten huuhtelen hoitoaineen. Pidän päätä taaksepäin kallistettuna ja käsillä huljuttelen samalla hiuksia. Tähän kaikkeen menee se viitisen minuuttia! 10 minuutissa ehdin sheivata myös sääret ja bikinialueet sekä käyttää syväpuhdistavaa shampoota.

Kävin kokeilemassa tuota. Ei todellakaan riittänyt viisi minuuttia, saati sitten kymmenen.

Pakko kommentoida tähän että hemmetin paksut hiukset täytyy olla ettei niitä saa märiksi moneen minuuttiin! Tai että hiuhteluun menee monta minuuttia.

Mulla on paksu parisängyn päiväpeitto ja voisin veikata että suihkun alla saisin sen kastumaan kokonaan alle minuutissa.

Vierailija
150/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pyyhkii kylpypyyhkeellä pepun sisältä?? En minä ainakaan. Enkä pyyhi muutenkaan intiimi alueita sisältä niinkuin wc paperin tapaan.

Mä ainakin pyyhin. Ei huvita jättää niitä märiksi hautumaan.

Pesen molemmat ohan saippualla ja takapuolen varmaan pariinkin otteeseen eli ihan puhtaat ne on. Enkä käytä samaa pyyhettä kovin montaa kertaa.

Vierailija
151/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua silti ihmetyttää ne jotka eivät julkisessa vessassa käytyään pese käsiään. Muiden ja ihan itsensäkin takia.

Itse pesen vessakopissa jos siellä lavuaari ja käsipaperia koska monesti lavuaarien luona on vain ärsyttävä puhaltava kuivain, alhaalta ylöspäin puhahtavaa kuivainta en käytä ikinä. Se on oksettava kapistus mikä puhaltaa toisten käsistä tippuneet saastat minun käsiin. 🤢 Käsipaperi kätevä niin sillä voi myös avata ovet koskematta nuppiin tai kahvaan, sitten kyynerpäällä pitää ulointa ovea auki ja ovelta heittää paperin roskiin.

Vierailija
152/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en ehdi käydä suihkussa 5 enkä 10 minuutissa:

- Paksun tukan kastelu. Sitten suihku kiinni.

- Shampoopesu.

- Yleensä toinen shampoopesu, paitsi jos olen pessyt tukan edellisenä päivänä. Ja tätä "tuplashampoota"han suositellaan kaikille, varsinkin jos käyttää muotoilutuotteita, jotta tukka&päänahka puhdistuvat kunnolla. Itse en käytä, mutta rasvaisuuden takia yleensä 2 kertaa. Tässä vaiheessa hieron päänahkaa joka puolelta A. Jotta se puhdistuisi kunnolla, B. Koska se on rentouttavaa ja mukavaa.

- Kun shampoo on päässä, naaman pesu. Mahdollinen käynti peilin edessä finnit puristelemassa, ennen naamanpesuaineen levitystä tietysti.

- Huuhtelu. Suihku kiinni.

- Hoitoaineen levitys hiuksiin. 

- Hoitoaineen vaikutusaikana kainaloiden, alapään ja jalkojen saippuointi. En yleensä saippuoi antaumuksella käsiä, keskivartaloa enkä jalkoja (reidet&sääret), ohimennen lähinnä pyyhkäisen. Alapäätä (etu&taka) hinkkaan eniten jotta se puhdistuu kunnolla. Neutraali pesuneste käytössä, joten kuivuminen ei ole ongelma.

- Huuhtelu. Hoitoaine pitää huuhdella kunnolla pois (tämäkin oli niissä suihkuohjeissa/suosituksissa), se ei ihan 5 sekunnissa tapahdu.

- Näiden lisäksi joskus naaman kuorinta (2. shampoopesun tai hoitoaineen jälkeen) ja sheivaus (kaiken jälkeen).

Pimpp*ä ei kuulu pestä saippualla. Se jos tavarasi alkaa haista johtuu siitä, että olet tuhonnut kaikki hyvät bakteerit neuroottisella kuuraamisella.

Vierailija
153/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kukaan koskaan aikuisiällä huomauttanut hajuista joten ilmeisesti 1-2 kertaa viikossa riittää.

Olet varmaan se ystäväni, jonka lähellä käännän pääni sivuun sisäänhengittäessäni. Yhteisen ystävämme kanssa pohdin, kehtaisiko aikuiselle kauniisti sanoa.

Vierailija
154/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:48"]Mä en ole koskaan käyttänyt suihkugeeliä tai -saippuaa ja hyvin olen pärjännyt. Käyn suihkussa joka toinen päivä (joka tämäkin monelle järkytys!) ja pesen silloin hiukset, johon käytän shampoota. Siinä mielestäni ihan tarpeeksi pesuaineita yhdelle suihkukerralle.

Mahtaa tuoksua hyvälle sun kainalot, peräaukko ja pimppa. Onneks en oo se mies, joka joutuu maistamaan. Miten voi olla perushygienia aikuisella naisella noin hukassa...

Ei pimppaan mitään saippuaa tarvitse. Haisupimpat löytyy niiltä saippuan kanssa hankaajilta jos on hetki pesusta kulunut.

Itse peseydyn joka päivä, en käytä ikinä saippuaa suihkussa ellei ole oikeasti jotain likaa remontti- tai puutarhahommista. Hiuksiin vaan hajusteeton shampoo. Ei haise pimpp* eikä pylly.

Vierailija
155/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi kyykkyvatkaus on turhaa.

Mä muuten tunnustan kyykkyvatkaavani meidän uimahallin suihkussa! Suihkujen suuttimet ovat sellaiset kiinteät, seinään kiinnitetyt eli vettä ei saa suunnattua diskreetisti haaroväliin. Onhan se varmaan vähän hassun näköistä kun olen haara-asennossa ja yritän saada kerättyä kämmenkuppiin vettä pilden ja perseen pesemistä varten, mutta en oikeasti keksi muutakaan tapaa (ellen hae saunasta kiulua johon kerätä vettä enemmän :D ). Mä ainakin haluan mennä altaaseen ja pukeutumaan niin, että olen peseytynyt kunnolla. Vähän kyllä ällöttävät ne naiset ja tytöt jotka vain seisovat suihkujen alla, hyvä jos pesevät edes kainaloistaan deodorantit pois ennen uimaan menoa...

Ei sinne torspoon ja perärööriin mitään paineistettua suoraa vesisuihkua tarvitse saada. Ihan seisoaltaan suihkun alla pystyy peseytyä. Johan tuommoisella raivokkaalla vemputtamisella vettä menee emättimen sisäänkin.

Vierailija
156/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestään alapää myrkyillä ja ihmetellään, kun se haisee ja vuotaa.

Pakko kommentoida tähän että joidenkin alapäässä on muutakin kuin pelkkä reikä. On isot ja pienet häpyhuulet ja itse pesen ne ihan normi pesuaineella. Sitä reikää ei tarvi pestä.

Ei haise enkä kärsi hiivasta eikä valu mitään ylimääräisiä möhniä.

Sori mutta ällöttää ne jotka ei pese alapäätään kun vedellä. Menee tähän kategoriaan että pestään muttei sitten kuitenkaan pestä. Ei ne pissat ja kakat millään vedellä lähde. Toivottavasti peset edes häpykummun ja nivuset kunnolla pesuaineilla!

Ja joka päivä vaihdetaan alushousut ja tehdään alapesut. Vähintään kerran päivässä pitää alapää pestä. Mielellään aamuin ja illoin. Ison hädänkin jälkeen monesti suotavaa ja menkkojen aikaan useammin.

Ja voin kertoa ettei minun menkatkaan haise. Joskus yksi mies kehuskeli haistavansa aina jos naisella on menkat. Kysyin sitten että onko minulla, ei kuulemma. Lyhyt hame oli päällä ja terveysside. Silti ei mikään lemunnut. Myös side vaihdetaan usein eikä niin että sitten kun on ääriään myöden täynnä. En voi tajuta että jonkun menkat haisee. Hyi!

Hyi hitto. Iljettää jo pelkkä ajatus, että tunkisin saippuaa pimppaani. Yhtä terveellistä kuin pestä suu saippualla kerran pari päivässä.

Vierailija
157/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se ap käy kurkistelemassa muiden ihmisten pesutapoja?

Itse otaksun että on nähnyt yleisissä pesutiloissa tai sukulaisten mökeillä? Ei ap

Oksettava kyylä. Kuka katsoo rassaako joku muu röörinsä saippualla vai ei.

Vierailija
158/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on päiväpeiton päälle jäänyt kakkaviirut tutulta, joka istui suihkun jälkeen sen päälle paljaalla pyllyllä, hyhyh

Hyi hemmetti! Oksettavaa, että jotkut istuu paljaalla perseellään huonekaluilla, saati vielä tuttavatkin istuskelee.

Joillakin kavereillakin oli ällö olla kylässä, kun heidän lapset pieniä, kun suihkun ja vessakäynnin jälkeen saattoivat tunninkin kirmailla alasti ja istuskella joka puolella.

Vierailija
159/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiin vessoihin en mene. Koppeihin jää haisemaan haisuleiden viikko sitten pestyt toosat. Oksennus lentää

Vierailija
160/322 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä entisellä työkaverilla oli parhaat peseytymiset mitä koskaan nähnyt: saunan jälkeen kuivasi suoraan itsensä ja pukeutui, no onhan se suihku ihan turha siinä kohtaan