Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat
Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta en taas ymmärrä sitä kyykkyvatkauksen ja vamputuksen määrää mitä esim näkee talvisaunalla, jossa satoja ihmisiä kohden on kaksi suihkua. Eikö sitä voisi pestä itseään kotona ja keskittyä vain nopeaan huuhteluun?
Nyt repesin totaalisesti. Kiitos :D
Saunassa käynti ilman pesulla käymistä.. Noh lähteekö lika niin xD
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta en taas ymmärrä sitä kyykkyvatkauksen ja vamputuksen määrää mitä esim näkee talvisaunalla, jossa satoja ihmisiä kohden on kaksi suihkua. Eikö sitä voisi pestä itseään kotona ja keskittyä vain nopeaan huuhteluun?
Kyykkyvatkaus, koskaan kuullutkaan, että mitä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en ehdi käydä suihkussa 5 enkä 10 minuutissa:
- Paksun tukan kastelu. Sitten suihku kiinni.
- Shampoopesu.
- Yleensä toinen shampoopesu, paitsi jos olen pessyt tukan edellisenä päivänä. Ja tätä "tuplashampoota"han suositellaan kaikille, varsinkin jos käyttää muotoilutuotteita, jotta tukka&päänahka puhdistuvat kunnolla. Itse en käytä, mutta rasvaisuuden takia yleensä 2 kertaa. Tässä vaiheessa hieron päänahkaa joka puolelta A. Jotta se puhdistuisi kunnolla, B. Koska se on rentouttavaa ja mukavaa.
- Kun shampoo on päässä, naaman pesu. Mahdollinen käynti peilin edessä finnit puristelemassa, ennen naamanpesuaineen levitystä tietysti.
- Huuhtelu. Suihku kiinni.
- Hoitoaineen levitys hiuksiin.
- Hoitoaineen vaikutusaikana kainaloiden, alapään ja jalkojen saippuointi. En yleensä saippuoi antaumuksella käsiä, keskivartaloa enkä jalkoja (reidet&sääret), ohimennen lähinnä pyyhkäisen. Alapäätä (etu&taka) hinkkaan eniten jotta se puhdistuu kunnolla. Neutraali pesuneste käytössä, joten kuivuminen ei ole ongelma.
- Huuhtelu. Hoitoaine pitää huuhdella kunnolla pois (tämäkin oli niissä suihkuohjeissa/suosituksissa), se ei ihan 5 sekunnissa tapahdu.- Näiden lisäksi joskus naaman kuorinta (2. shampoopesun tai hoitoaineen jälkeen) ja sheivaus (kaiken jälkeen).
Pimpp*ä ei kuulu pestä saippualla. Se jos tavarasi alkaa haista johtuu siitä, että olet tuhonnut kaikki hyvät bakteerit neuroottisella kuuraamisella.
Hyi saat*ana. Varmaan tosi hyvältä haisee sun vehkees jota ei oo pesty vuosiin muutaku vedellä hieman huuhtaisten. Yök. Tosiaankin pestään sukupuolielimet ulkoapäin saippualla. Saippuoitakin on erilaisia. ITse saan tulehduksia jos jätän intiimialueet pask*aiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Shampoopesu.
- Yleensä toinen shampoopesu, paitsi jos olen pessyt tukan edellisenä päivänä. Ja tätä "tuplashampoota"han suositellaan kaikille, varsinkin jos käyttää muotoilutuotteita, jotta tukka&päänahka puhdistuvat kunnolla. Itse en käytä, mutta rasvaisuuden takia yleensä 2 kertaa. Tässä vaiheessa hieron päänahkaa joka puolelta A. Jotta se puhdistuisi kunnolla, B. Koska se on rentouttavaa ja mukavaa.
- Kun shampoo on päässä, naaman pesu. Mahdollinen käynti peilin edessä finnit puristelemassa, ennen naamanpesuaineen levitystä tietysti.
- Hoitoaineen vaikutusaikana kainaloiden, alapään ja jalkojen saippuointi. En yleensä saippuoi antaumuksella käsiä, keskivartaloa enkä jalkoja (reidet&sääret), ohimennen lähinnä pyyhkäisen. Alapäätä (etu&taka) hinkkaan eniten jotta se puhdistuu kunnolla. Neutraali pesuneste käytössä, joten kuivuminen ei ole ongelma.
- Huuhtelu. Hoitoaine pitää huuhdella kunnolla pois (tämäkin oli niissä suihkuohjeissa/suosituksissa), se ei ihan 5 sekunnissa tapahdu.- Näiden lisäksi joskus naaman kuorinta (2. shampoopesun tai hoitoaineen jälkeen) ja sheivaus (kaiken jälkeen).
Pimpp*ä ei kuulu pestä saippualla. Se jos tavarasi alkaa haista johtuu siitä, että olet tuhonnut kaikki hyvät bakteerit neuroottisella kuuraamisella.
Hyi saat*ana. Varmaan tosi hyvältä haisee sun vehkees jota ei oo pesty vuosiin muutaku vedellä hieman huuhtaisten. Yök. Tosiaankin pestään sukupuolielimet ulkoapäin saippualla. Saippuoitakin on erilaisia. ITse saan tulehduksia jos jätän intiimialueet pask*aiseksi.
Kyllä ihan hyvin pesen päivittäin vedellä. Ei haise pimpukka, mies antaa innoissaan suuseksiä päivittäin ja siinä jos missä hajut huomaisi. Kookosöljyä sipaisen suihkun yhteydessä häppäreihin samalla kun olen naamaankin laittanut.
Varmaan saat tulehduksia koska olet tuhonnut hyvät bakteerit.
Minäkään en tajua, että jotkut ei pildeä pese saippualla ja pulloharjalla.
Hajusteilla höystetetyt genitaalit pilaa tunnelman, pimpissä kuuluu olla vieno luonnollinen tuoksu, ei saippuan haju.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua silti ihmetyttää ne jotka eivät julkisessa vessassa käytyään pese käsiään. Muiden ja ihan itsensäkin takia.
Luulisi, ettei edes kehtaisi olla pesemättä muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteilla höystetetyt genitaalit pilaa tunnelman, pimpissä kuuluu olla vieno luonnollinen tuoksu, ei saippuan haju.
Ei kai nyt kukaan halua nuolla saippuapimppiä? Haloo... XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Shampoopesu.
Tuli mieleen, että jynssääkö kaltaisesi tyypit lastensakin sukupuolielimet saippualla vastasyntyneestä asti? Tapahtuuko tätä joka päivä tai jopa useamman kerran päivässä?
Itse kärsin työssä passiivisesta tupakoinnista ja pitkien, paksujen suortuvien pesu on oma ohjelmansa.
Suihkussa käytän suihkugeeliä. En osaa olla käymättä joka päivä.
Jos hoidan kasvot siinä ohessa en selviä viidessä minuutissa.
Meillä on suihkupenkki. Siinä on kätevä istua kun esim pesee ja hoitaa jalkoja. Hoitotyöläiselle luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Eräällä entisellä työkaverilla oli parhaat peseytymiset mitä koskaan nähnyt: saunan jälkeen kuivasi suoraan itsensä ja pukeutui, no onhan se suihku ihan turha siinä kohtaan
Mä toimin usein itsekin noin. Saunahiki ei haise toisin kuin kyylääjien paniikkihiki!
Vierailija kirjoitti:
Itse kärsin työssä passiivisesta tupakoinnista ja pitkien, paksujen suortuvien pesu on oma ohjelmansa.
Suihkussa käytän suihkugeeliä. En osaa olla käymättä joka päivä.
Jos hoidan kasvot siinä ohessa en selviä viidessä minuutissa.
Meillä on suihkupenkki. Siinä on kätevä istua kun esim pesee ja hoitaa jalkoja. Hoitotyöläiselle luksusta.
Eikö tuossa kuvastu työsuojelurikkomus?!?
Ei töissään saa altistua tupakan savulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Shampoopesu.
Saat tulehduksia koska hinkkaat jollain saippualla. Vesi riittää ihan hyvin.
En pidä löylyistä ja tulee helposti huono olo. Eilen kuitenkin lämmitin hyvin saunan ja hikoilin siellä pitkään, Sitten kuurasin nahkani sienellä puhtaaksi. Moni muuten unohtaa tuon hikoilun (joko liikunnan tai saunan muodossa) tärkeyden ihmiselle sekä kunnon sienipesun.
Vierailija kirjoitti:
5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.
Itse käyn kroppasuihkussa normaalisti erikseen ja kerran pari viikossa pesen hiukset kokonaan omana juttunaan (suihkun alle kumartumimen ja pesu niin, ettei kroppa kastu). Toimii eikä toimitukseen mene ikinä yli viittä minuuttia.
T: Pitkätukkainen vilukissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]
5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.
Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.
Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.
Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.
Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(
Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/
Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..
Ja silti jatkat tuollaisessa suhteessa, sinulla ei ole mitään oikeutta valittaa
Kertokaas miksi pyyhkeenne haisee homehtuneelta hieltä jo yhden peseytymiskerran jälkeen? Jos kerran peseydytte suihkussa kunnolla?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas miksi pyyhkeenne haisee homehtuneelta hieltä jo yhden peseytymiskerran jälkeen? Jos kerran peseydytte suihkussa kunnolla?
-ap
Ongelma on nyt se ettei se haise