Alapään pesusta intiimi ja nolo kysymys..
Kuinka saatte klitoriksesta ja mahdollisesti suurehkoidenkin sisempien häpyhuulien poimuista kaiken töhnän ja lian pois? Kun tuntuu, että pelkällä saippualla, vedellä ja kädellä avittamalla ei lähde :-( Tässä päivänä menneenä kekkasin, että kastelin pumpulipuikon pään Ceridal-intiimiöljyyn ja sillä "ronkin" paikat puhtaaksi. Ja joo, ongelmana tosiaan liiallinen valkovuotokin joka edesauttaa moskan kertymistä.
Kommentit (114)
joka ei puhdistu suihkussa. Käyn kerran kuussa lillumassa muutaman tunnin kylpylässä, porealtaassa puristan sitä kuin finniä, niin avot!
Mulla tuo töhnäpoimu niin herkässä paikassa, etten pystynyt kuin kerran ronkkimaan...pumpulipuikko ei edes mahtunut sinne!
Pesen bideesuihkulla vessakäyntin yhteydessä. Kaikki naiset vaan eivät tunnu tajuavan alapesujen päälle.
Se kuvaamasi töhnä on ihan samaa tavaraa kuin se, mitä miehillä tulee esinahan alle. Ja miehiähän kyllä kovin opastetaan pesemään. Toisilla tulee enempi ja toisilla vähempi.
Toisessa ketjussa joku olikin tästä sanonut. Ihmettelen samaa että, miten esim. amerikassa kukaan saa suihkussa noita pois, jos on tuollaista. Ei siellä saa suihkua irti katon tasosta ja alasuihku on tuntematon käsite.
Kuinkan paljon olen jo kielimiehenä sulatellut ja liponut suuhuni tuota "poimujuustoa"?
Ehkä mietin seuraavalla kerralla, mutta en varmasti pysty olemaan nuolematta. Alkoi tekee mieli pusutella pimppaa...
Pesen alapään aamuin illoin pelkällä vedellä.
uskomatonta!! miten jotkut jaksaa pilluaan noin tarkkaa miettiä ja ronkkia!!
asun sivistyneessä ruotsissa täällä ei ole keksitty alapää suihkua,jopa naisvankiloista puuttu moinen ylellisyys.miheni huolehtii pimpparellan puhtaudesta pesee minulta joka päivä.
Tanskassa, Ranskassa, Italiassa, Espanjassa, Portugalissa, jne on joko bidee-suihkuja tai bidee-altaita. Monissa Aasian maissa on bidee-suihkut tai pestään vedellä. Japanissa on wc-istuimissa ne pesumahdollisuudet (washlet). Etelä-Amerikassa on bideet. Afrikassa monissa maissa on myös pesukulttuuri.
USA, Kanada, Australia ja Englanti - ja Ruotsi eivät tunne alapesumahdollisuuksia. USA:laisilla muutenkin joku ongelma tuossa pesuasiassa, kun ei oi punastelematta puhua. Hampaat kyllä hohtaa valkoisena ja pas** haisee.
Ap:n ongelma on mulle kyllä ihan vieras.
Sama täällä! Ap:n ongelma on mulle kyllä ihan vieras.
Tähän viestiin siis viittasin:
En ole kyllä tähän päivään mennessä huomannut, että pimpissä jotain töhnää olisi.
Pesen alapään aamuin illoin pelkällä vedellä.
Sama täällä! Ap:n ongelma on mulle kyllä ihan vieras.
Tähän viestiin siis viittasin:
En ole kyllä tähän päivään mennessä huomannut, että pimpissä jotain töhnää olisi. Pesen alapään aamuin illoin pelkällä vedellä.
mutta ei alapään tarvitsekaan olla samalla lailla puhdas kuin esim lasipöytä.
Varsinkin tämä ylläoleva kommentti :D Joka tosin pitää ihan paikkaansa, jos vakavoidutaan hetkeksi.
edelleen :-) Alapäässäni töhnää yhä vaikka takana niin lactal-kuuria, kuin kaikkea muutakin mahdollista. Työpaikkakin on, mutta silti joskus aikaa kaivella pinppiään sillä silmällä. Pesen aamuin illoin vedellä. ap hih
Olen synnyttämätön ja hedelmällisen iän lopussa. Itse käytän lähes aina pesun jälkeen öljyä alapään limakalvoilla, ja se auttaa töhkän pois saamista pelkällä vesipesulla. En käytä voimaa tai saippuaa, koska olen kärsinyt hiivakierteestä. Jos töhkää ennättää kertyä, se lähtee hyvin pois pyyhkimällä paperilla, jossa on öljyä. Töhkän poistaminen ei ole lisännyt hiivaa. Ceridalin pitäisi kuulemma tuhotakin hiivaa, joten se on alas oikea öljy. Saippuaa käytän vain peräaukon suunnalle (on pukamia) ja kaikki karvat ajelen. Mielestäni häppärien töhkä ei haise, mutta epäsiistiltä se näyttää.
vedät klittan esinahan taakse ja pidät sen sitten toisen käden sormella klittan pään. ja käytä keskikarheaa pesusientä, koko alapäähän. huuhtele hyvin, voit aika-ajoin desinfioida. istu suihkussa lattialla, levällään ja tutki,pese. kun vekotin täysin auki pääsen pinnoille.
ei ihme jos naisten värkkyjä haukutaan haiseviksi kun ei osata pestä. seisovillaan vähän sinne päin vettä tai pideejoka toki ensiapuna päivällöä,mutta ei se oo se iso pesu. samoin kun sheivaavat,se pakarat ja peräaukko jää karvaiseksi.
ettäs naiset kehtaakin tarjota tuota toisen suuhun. oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Ap, liika pesu edesauttaa sitä valkovuotoa, koska peset alapään omat bakteerit pois.
vuodot on vääjäämättömiä valitettavasti. niistä ei pääse eroon. ne haisee. naisella on klittan esinahka,sinne kertyy möhnää vaikka olis tervekin vagi.
Ei ikinä valu mitään eikä ole haissut, pesen vedellä jokapäivä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
on tajunnut saman asian kuin minä. Eli sinne värkkiin tosiaan jää monenmoista töhnää kun kerran on melko poimuinen paikka. Katsokaan av-mammat seuraavan alapesun jälkeen ihan luupilla sitä tuheroa. Mitä kaikkea sieltä löytyykään.
ap
joo klittan esnahan alla kun vetää huppua taaksepäin-joillakin tiukempikin, siellä valkoista smegma peitettä, ei ihme että värkit haiseeeeeeeeee, hiki, virtsa, persaukon hajut lähellä. tosi pesä. istukaa suihkukopissa haarot levällään, jos piueni maha, niin ylttää näkemäänkin kauhut.. tuota sitten pitäis suukottaa ja lutkuttaa,huh, yökki
Ihana nimitys, nam!