Alapään pesusta intiimi ja nolo kysymys..
Kuinka saatte klitoriksesta ja mahdollisesti suurehkoidenkin sisempien häpyhuulien poimuista kaiken töhnän ja lian pois? Kun tuntuu, että pelkällä saippualla, vedellä ja kädellä avittamalla ei lähde :-( Tässä päivänä menneenä kekkasin, että kastelin pumpulipuikon pään Ceridal-intiimiöljyyn ja sillä "ronkin" paikat puhtaaksi. Ja joo, ongelmana tosiaan liiallinen valkovuotokin joka edesauttaa moskan kertymistä.
Kommentit (114)
Ceridal-öljyä kyllä levittelen sinne, kun lääkäri kehoitti kuivien limakalvonen takia.
Siis olet tainut pessä ja hangata aineilla limakalvosi liian kuiviksi!
Entäs peräaukkosi? Onko se täysin hajuton? Onko kakkasi täysin hajutonta? Entä pissa?
Sorry, olet tainnut syntyä ihmiseksi, vaikka ilmeisesti toivoisit olevasi muovinukke.
saippualla vain kädellä hangaten eikä mulla kyllä koskaan ole siellä mitään valkoista töhnää ollut.
Sitä en kiellä. Koska koko aikuisikäni olen valkovuotoillut tosi runsaasti. Hiivoja yms minulla ei ole ollut kuin pari kertaa elämäni aikana. Eli olen nyt sitten ajautunut johonkin alapesukierteeseen :-(
Kun se töhnä nyt ei suuremmin päällepäin näukään. Sitä on siellä klitoriksen hupun alla ja häppäreiden poimuissa. Mutta jos kerran on normaalia, niin muhikoon siellä. Ilmeisesti olen outo friikki näinen töhnineni. Kaikilla muilla on puhdas ja eritteetön alapää.
Kaikilla muilla on puhdas ja eritteetön alapää.
Ei ole, kun ei edes SAA olla!!! Pitääkö vääntää rautalangasta vai haetaanko ratakiskoa.
ja pesen vedellä, joskus alapääsaippualla, ja silti sitä kökköä tulee. Ei ole hiivaa nyt juuri. t. se toinen joka kaivelee pumpulipuikolla
ps. se kökkö maistuu happamalta ja vähän makealta, tiedoksi vaan kun joku kysyi miltä miehestä maistuu jos maistaa sieltä...
miks joku käyttää niin etovaa nimityst?
etupylly on sopiva ilmaisu. edessä ja takana on aika samanlaiset värkit. edessä on vaan karvoja.
Kuinka töhnäisiä pimperoita on olemassa?
Siis oikein takertuvaa töhnää???
sitä saa hangata pois heiltäkään. Normaali vesipesu riittää, yleensä siinä kyllä paikast puhdistuu aikuisella ihmisellä, joka vaan osaa käyttää hieman kättään huuhtelun apuna. Saippuaa ei saisi alapäässä käyttää, muuten kuin karvoitukselle.
Älkää nyt hyvät ihmiset olko liian hysteerisiä, niiden tuheroidenne kanssa, kohtuus kaikessa, myös hygieenisyydessä.
ettei sinne jää pahemmin mitään poimuja, kun sisemmät häppärit on melkein olemattomat eikä klitta roiku, joten eipä tartte kaivella ja ihmetellä...
Mä noin kerran viikossa suihkussa vedän kynnellä sen kertymän pois siitä klitoriksen molemmilta puolilta. En halua että se siihen jämähtää vuosikausiksi (fossiloituu vielä ;) enkä useammin viitsi, kun ei mielestäni miltään haise.
Tulehdus, hankaus, tai ph-tasapaino.
Piimää pimppiin, lactal ja hiivalääke kokeiluun. Tässä järjestyksessä. (seuraavaa jos ei edellinen auta)
Ei saippuaa pimppiin.
Mitä ihmeen töhnää teillä on? Itse käytän ehkäisyrengasta ja pesen iltaisin ja vain vedellä eikä mitään töhnää ole, ei mitään, klitoriksen poimuissa tai missään, pelkkä terve iho/limakalvo. Tiedän koska olen usein katsonut ihan peilin kanssa värkkiäni.
gynekologilta tms. Siis te jotka olette sitä mieltä että sitä töhnää ei kuulu siellä pimperossa olla. Kyllä sitä sielä kuuluu olla. Ihan oikeasti!
Ajattelin jo etten ole moista vaan huomannut mutta eipä löytynyt töhnää mistään. Vedellä pesen.
En jynssää, vedellä huuhtaisen, ei kutise vaan on terve vaaleanpunainen pimppi ja ikinä en ole töhnää nähnyt. Olenko nyt viallinen?:D
ihme töhnää teillä alapäässä oikein on?
mitä te sieltä tongitte pois?
Ei minulla ole koskaan mitään töhnää alapäästä löytynyt!?
ette te keillä tätä töhnää on, niin ette koe sen hajua mitenkään pahana? On vain valkoista ja hajutonta ainesta? Niinkö?