Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tunnustatko laittaneesi lapsesi erikoisluokalle/-kouluun välttääksesi
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:48"]
Laitoin lapseni Steiner-kouluun, koska en halunnut lapseni saavan vaikutteita lähiseudun rasistisista persujunteista.
[/quote]
Farisealaisuutta kauneimmillaan..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:38"]
Minäkin tunnustan ja ihan syystä. Tosin lapseni on todella lahjakas eli ajattelin asiaa aikoinaan kyllä kahdestakin syystä.
[/quote] täältä idästäkin pääsee Ressun lukioon vaikka olisi käynyt peruskoulun jossa maahanmuuttajia.
Alue: Aihe vapaa
Minäkin tunnustan ja ihan syystä. Tosin lapseni on todella lahjakas eli ajattelin asiaa aikoinaan kyllä kahdestakin syystä.