Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat aikakoneen tunniksi käyttöön. Minne matkustaisit?

Vierailija
13.08.2015 |

Aika, paikka ja mantere täysin vapaavalinnanen.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin aikamatkan 1800-luvun ensimmäiselle puolikkaalle Karjalaan tutustumaan sukujuuriini ja esi-isiini ja -äiteihini. Samalla saisin selville, pitävätkö jotkut suvussa edelleen kiertävät tarinat paikkansa. Sitten tekisin loikan 1900-luvulle maailmansotien väliseen aikaan, osittain Karjalaan ja osittain Kantasuomeen. Syy sama kuin tuolla aikaisemmalla matkallakin eli tarinoiden todenperäisyyden selvittäminen. Lopuksi pompahtaisin tänne nyky-Suomen puolelle 40-luvun loppupuolelle, jolloin voisin tutustua erääseen henkilöön. Ne juuret, ne juuret!

Vierailija
42/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tapaamaan Jeesusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin pari vuotta taaksepäin ja viettämään hetken kuolleen poikaystäväni kanssa. Ikävä on.

Vierailija
44/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin viisi vuotta taaksepäin katsomaan äitiäni, joka vielä silloin muisti kuka olen, kertoi loistavia vitsejä, näki lävitseni kaiken mitä jätin sanomatta, nauroi, osasi syödä ja pukeutua itse.

Vierailija
45/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Jeesuksen (sen joka nyt lähimpänä tätä ilmeisimmin keksittyä kaveria on ollut) tai T-Rexin. Sen eläimen, en sitä bändiä.

Vierailija
46/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta taaksepäin aborttia edeltävään iltaan. Pitäisin lapseni ja mielenterveyteni.

Vierailija
47/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin siihen hetkeen, kun exäni jätti minut. Pyytäisin häntä antamaan anteeksi ja jäämään ja muuttaisin tapani ja olisin maailman paras vaimo hänelle. Nyt kun olemme eronneet ja tapasin uuden mieheni, joka on kusipää, itsekäs ja ilkeä. Olen saanut maistaa sitä miten itse kohtelin exääni. Exäni oli kultaisin ja kiltein mies, mitä maa päälä kantaa. Positiivinen aina iloinen. Arvosti minua ja kunnioitti. Minä kohtelin häntä kuin paskaa. Nyt vasta olen ymmärtänyt miten huono ihminen olin ja nyt vasta olen oppinut arvostamaan häntä ja ymmärtämään sen, että häntä parempaa miestä en saa. Nyt se on vaan liian myöhäistä haaveilla hänestä. Rakastan häntä aina.

Vierailija
48/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmaisin ja haastattelisin Jeesusta, jos hän nyt löytyisi Jerusalemista n. v. 4. Osastahan häntä ei ollut lainkaan olemassa.

Vierailija
49/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, vuosi olisi jotain 30-37. Ehkäpä vuosi 30 olisi paras lähteä huhuilemaan Jeesusta Israelin alueelta.

Vierailija
50/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tilanteeseen, kun äidillä puutui kädet pakottamaan lääkäriin heti jo silloin. No nyt äiti olisi jo vanha, mutta kuoli kuitenkin mielestäni ennen aikojaan aivoinfarktiin. En minä voinut noita oireita kokemattomana tunnistaa ja äiti ei suostunut heti lääkäriin, tuntui että ei ole kaikki kunnossa mutta en tajunnut tilanteen vakavuutta. 

Vierailija
51/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin katsomaan, nousiko Jeesus todella kuolleista.

Vierailija
52/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen, että haluaisin nähdä mummoni... ikävä edelleen kova, vaikka kuoli useampi vuosi sitten <3

Vierailija
53/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämh, saako tämän vaihtaa muutaman kuukauden lomareissuun esim. Kaliforniaan, ja niin että ihan tavallisella matkustajakoneella sinne ja niinkö takas?

Vierailija
54/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lottokojulle ja sitten muutamiin hetkiin omassa historiassa neuvomaan "Ei näin vaan tee noin".

Vierailija
55/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin lapsuuteeni. Isää ikävä. <3

Vierailija
56/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin lukion ensimmäiseen päivään ja rohkaisisin itseäni ottamaan enemmän kontaktia muihin ja että elämä paranee vielä.

Vierailija
57/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä miltä Suomessa näytti kun jääkausi päättyi ja jäämassat liikkuivat ja maa kohosi. Siihen ei kyl ehkä tunti riittäisi.

Vierailija
58/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin 20-luvun Suomeen katsomaan minkä virheen ne tekivät itsenäisyyden alussa kun nyt ollaan näin suossa.

Vierailija
59/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lottonumerot katsomaan ja sit tulevaisuuteen. Esim. 100 vuoden päähän. 

Vierailija
60/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Elviksen keikalle, eturiville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän