Tää on varmaan epäsuosittu mielipide, mutta vaatteet näyttää paremmalta muodokkailla
Kommentit (35)
Jep. Siksi kaikki runway-mallitkin on niin muodokkaita.
Naiset ovat yleensä joko hoikkia tai lihavia.
Muotoja on salilla käyvillä miehillä.
Täysin päinvastoin. Vuosia ihmettelin että miten en enää löydä hyvännäköisiä vaatteita. Laihdutin ja simpsalapim, ne vanhatkin näyttää taas hyvältä.
Riippuu vaatteista ja muodoista. Mutta ap todennäköisesti tarkoittaa jotain läskipalleroa ja sellaisen päällä ei yksikään riepu näytä hyvältä.
Tässä pitää miettiä mitä tarkoitetaan muodokkaalla ja mikä on laiha. Itse kun olin nuorena hyvinkin laiha niin että luut törrötti joka puolella niin kyllä ne vaatteetkin näytti hirveiltä. Piti pukea aika löysiä vaatteitta ettei ne luut näkyneet. sitten myöhemmin olen näyttänyt jokseenkin muodokkaalta mutta mikään läski en ole koskaan ollut mutta kuitenkin isot rinnat ja leveä lantio mutta kapeampi vyötärö. Itse sitä mieltä että juurikin tuon laihuuskauden jälkeen vaatteet näyttävät erittäin paljon paremmilta kuin silloin laihana.
Jos sitten muodokas on tänä päivänä vain yksiselitteisesti lihava niin silloin vaatteet ei näytä hyvältä. Olen itse kuitenkin sitä mieltä että muodokas tarkoittaa juurikin muodokasta ei lihavaa eli sitä että on isot rinnat, leveä lantio mutta kapeampi vyötärö. Mitä mieltä muut?
Vierailija kirjoitti:
Ap on vuoden imbesilli.
Vuoden incel.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vaatteista ja muodoista. Mutta ap todennäköisesti tarkoittaa jotain läskipalleroa ja sellaisen päällä ei yksikään riepu näytä hyvältä.
Voi olla muodokas ja laiha. Joillakin naisilla on leveä lantio.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitää miettiä mitä tarkoitetaan muodokkaalla ja mikä on laiha. Itse kun olin nuorena hyvinkin laiha niin että luut törrötti joka puolella niin kyllä ne vaatteetkin näytti hirveiltä. Piti pukea aika löysiä vaatteitta ettei ne luut näkyneet. sitten myöhemmin olen näyttänyt jokseenkin muodokkaalta mutta mikään läski en ole koskaan ollut mutta kuitenkin isot rinnat ja leveä lantio mutta kapeampi vyötärö. Itse sitä mieltä että juurikin tuon laihuuskauden jälkeen vaatteet näyttävät erittäin paljon paremmilta kuin silloin laihana.
Jos sitten muodokas on tänä päivänä vain yksiselitteisesti lihava niin silloin vaatteet ei näytä hyvältä. Olen itse kuitenkin sitä mieltä että muodokas tarkoittaa juurikin muodokasta ei lihavaa eli sitä että on isot rinnat, leveä lantio mutta kapeampi vyötärö. Mitä mieltä muut?
Esim. Kokkisenkiira on muodokas olematta lihava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla muodokas ja laiha. Joillakin naisilla on leveä lantio.
Silloin on vaan laiha leveällä lantiolla. Muodokkuus on kolmiulotteisuutta joka suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mies vai nainen?
Olen nainen.
Ap
No ihan saman huomasin kesällä kun katselin kesävaatteita ihmisten päällä. Omalla, suoralla ja laihalla vartalolla mikään ei näytä hyvältä, paitsi hyvin leikatut kotelomekot tai istuvat housut. Sen sijaan sellaisella muodokkaalla ei liian lihavalla taas näyttää monet kesävaatteet tosi kivoilta. Antaa nyt kuitenkin olla, koska olo on itsellä paljon kivempi kun ei ole ylimääräisiä kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mies vai nainen?
Olen nainen.
Ap
ja epäilemättä "muodokas" nainen..
Huippumallit ovat laihempia kuin ihmiset keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kokkisenkiira on muodokas olematta lihava.
Ap
Netin mukaan aika runsas, siksi muodokkuutta. Ei huono ollenkaan mutta kyllä se on niin että jokaiselle löytyy omat vaatteet, kaikki eivät käy kaikille. Edes hänelle.
Asiahan on juuri päinvastoin.