Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL

Yksi Suomen suosituimmista ohjelmista
11.03.2022 |

Se tulee jälleen, se tulee jälleen.

Kohta taas nytkytetään :D

https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…

Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?

Kommentit (1426)

Vierailija
1321/1426 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Suomen kansa!!!!  "Kuinka- tyhmä- voi- olla- että- äänestää- mua"-Kirsi  HAHAHAHA!!!

Vierailija
1322/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä Nabaz, Tuula, Sofia ja Mathias saatais pois niin olisin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi oli koppava ja ylimielinen siksi se joutui ulos BB-talosta

Vierailija
1324/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi oli koppava ja ylimielinen siksi se joutui ulos BB-talosta

Joo oli hieman liian ylimielinen ja se ärsytti katsojia. 

Vierailija
1325/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabazista ja Tuulasta olen samaa mieltä. Tuulan ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa. Että hermosuoni turpoaa, kun se raakkuva varis huutaa: Kyllä kansa tietää. Kuvittelee varmaan voittavansa. Joka äänestyksen jälkeen nousee keltaista nestettä litran verran nuppiin lisää. 

Vierailija
1326/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi asukkaat suostuvat tuollaiseen, että Tuula tulee uhoamaan nenän eteen:

Ootko äänestänyt mua?

En voi uskoa. Itse sanoisin kyllä, että hänelle ei kuulu ketä muut ovat äänestäneet, enkä tietenkään kertoisi mokomalle pellelle. 

Tuulamuori se saa äänestää muita, mutta häntä ei saisi kukaan äänestää lähtöön. Mikä se kuvittelee olevansa?

Vierailija
1327/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabazista ja Tuulasta olen samaa mieltä. Tuulan ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa. Että hermosuoni turpoaa, kun se raakkuva varis huutaa: Kyllä kansa tietää. Kuvittelee varmaan voittavansa. Joka äänestyksen jälkeen nousee keltaista nestettä litran verran nuppiin lisää. 

taas eilen käänsi Kirsin muistelossa muistelot itseensä. Saman teki Rusun teehetkessä. 

Vierailija
1328/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntynyt kirjoitti:

Miten noi asukkaat suostuvat tuollaiseen, että Tuula tulee uhoamaan nenän eteen:

Ootko äänestänyt mua?

En voi uskoa. Itse sanoisin kyllä, että hänelle ei kuulu ketä muut ovat äänestäneet, enkä tietenkään kertoisi mokomalle pellelle. 

Tuulamuori se saa äänestää muita, mutta häntä ei saisi kukaan äänestää lähtöön. Mikä se kuvittelee olevansa?

Laura hoiti tilanteen kyllä ihailtavan tyynesti. Itse olisin varmaan vain juuri sanonut siitä,että tää on peliä ja kaikki täällä tulee melko varmasti ääniä saamaan. Laura keskusteli hienosti.

Vierailija
1329/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyyntynyt kirjoitti:

Ootko äänestänyt mua?

Laura hoiti tilanteen kyllä ihailtavan tyynesti. Itse olisin varmaan vain juuri sanonut siitä,että tää on peliä ja kaikki täällä tulee melko varmasti ääniä saamaan. Laura keskusteli hienosti.

Niin kyllä, mutta en Laurana olisi sanonut ketä olen äänestänyt, koska sitä ei ole mikään velvollisuus kertoa tuolle akalle. 

Vierailija
1330/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tässä myöntää että ole hiukan yllättänänyt kuinka valistuneita äänestäjät (käsikirjoittajat) oli eilen äänestyksessä

Vierailija
1331/1426 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden neljännen viikon alussa Isoveljen pelikirjassa kääntyy uusi sivu: Päälliköiden valtakaudet. Tätä uutta ajanjaksoa symboloi myös täysin uudistettu päiväkirjahuone, jonka ulkomuoto muistuttaa asukkaita siitä, mitä he ovat tulleet tänne tekemään: taktikoimaan, pelaamaan ja voittamaan. Uusi vaihe on luvassa myös viikoilla yhdeksän ja kymmenen. Näistä kolmesta pelivaiheesta selvinneet asukkaat kilpailevat finaalivaiheessa.

Uusi päällikkö valitaan maanantaina. Päällikkö asuu omassa sviitissä ja hänellä on siellä käytössä suihku ja viihdykettä ja parempaaa ruokaa, sillä päälliköllä on oma kauppabudjetti. Päällikkö saa valita keitä päästää sviittiinsä. Päälliköllä on myös immuniteetti ja saa nimetä asukkaita tavalliseen tapaan.

Päälliköiden valtakaudet käynnistyvät vaaleilla, kun asukkaat valitsevat joukostaan sen, kenestä kruunataan talon päällikkö. Vaikka ensimmäinen päällikkö on demokraattisesti valittu, tulevien viikkojen päälliköt ansaitsevat tittelinsä joka viikko käytävässä päällikkökisassa. Lisäksi päälliköllä on erityisvastuita ja etuoikeuksia myös talon kauppatehtävissä ja haasteissa.

Vierailija
1332/1426 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska häätöäänestys???

Vierailija
1333/1426 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabazin sössötys ja valittaminen on alkanut ärsyttää. Nabaz ahnehtii rahoja, herkkuja ja sitten valittaa. Saanut ilmeisesti kaikki periksi mitä on halunnut.

Nabaz voisi mennä häkkiin ja sitten äänestykseen ja sen jälkeen Kirsin luo.

1334/1426 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äänestääkö jotkut katsojat oikeesti? Eiks toi oo vaa rahan keruuta ja kusetusta, vaikka äänestäs 100 eri kännykällä yhtä nii tuskin tilanteet ois sen erilaisempia kaikkien häädössä olevien prosentti erot olis varmaan silti sen 0,5% :D

Vierailija
1335/1426 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monikulttuurisuus joka on suuri rikkaus sen olemme nähneet tämän vuoden BB:ssä. 

Vierailija
1336/1426 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoonosoomi esitys menee jotenkin sympatiapisteiden keruuna mielestäni välillä myhäilee itsekseen. Mina ei ummarra mina voita sina havia vaikka mina vaan suora puhua. Kolkyt vuotta Suomessa? Jooh tai ei sitten.

Vierailija
1337/1426 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karva, nyt nojailemasta karvaisena ruokapöydästä ilman paitaa. 

Vierailija
1338/1426 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saihan merve namia?

Vierailija
1339/1426 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen?

Vierailija
1340/1426 |