Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
Ei se edellinen jäykkis bb-juontaja ollu hyvä. Se joka vielä viime vuonna oli livelähetyksissä. Nimeäkään en enää muista. Melkein yhtä jäykkä oli kuin Hussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on ihan pihalla kun kuuntelee Sannaa ja Kystalia.
Ei sovi Jannille tämä pesti. Istuu jäykkänä lukien paniikissa ennalta kirjoitettua tekstiä lapustaan, kun tietää ettei omatoimisesti osaa eläytyä ja keksiä sanottavaa.
Ravistelisi hieman jäykkyyttä pois eikä vain juontaisi monotonisesti eläytymättä ja lähinnä vaan omaa asentoa ja olemusta kokoajan miettien. Cristal vetää juonnon Jannin puolesta, vaikka tilanteen pitäisi olla toisin päin.
Kyllä hän siitä rentoutuu
se nyt jo vuosia sitten lopetti ajattelun sitä kohtaan mitä juontaa, ja hyvin riittänyt töitä
Mikähän Jannin vihaaja sinäkin olet. On todella selkeä ja rauhallinen ja artikuloi suomen kieltä hyvin.
Tosin ei ole samanlainen hosuja ja hölöttäjä kuin nuo muut studiossa, ehkä se pistää silmääsi?
Vihaaja? En tunne henkilöä, enkä henkilönä hänestä ole mitään kommentoinut. Kyllä minua kiinnostaisi kuulla työstäni palautetta. Sanoinko hänestä jotakin ikävää? Voisi kehittää työolemustaan rennommaksi, usein juontajilta vaaditaan tilannetajua, sanavalmiutta, luontevuutta ja eläytyvyyttä. Näitä piirteitä en ole hänellä missään ohjelmassa nähnyt. Ei vain ole juontajatyyppiä. En tarkoita, että tarvitsee kikattaa ja häsätä kokoajan.
Selkeästi et aamulypsyä kuuntele. Hussi jos joku on sanavalmis
Vierailija kirjoitti:
No jos te kerran pidätte seksuaalivähemmistöjä sairaina niin miksi te niin hyökkäätte niiden kimppuun? Ovatko muitakin sairauksia kantavat ihmiset tulilinjallanne?
no pari vuotta ainakin korona sairaita välteltiin kaikilla keinoilla.. ei kukaan menny halaileen että hienoo että olet erilainen
Näin homona mulle olisi ihan ok jos homoseksuaalisuus taas määriteltäisiin sairaudeksi. Ihan hyvin olen sen kanssa pystynyt elämään, eikä siitä ole ollut haittaa itselleni tai kellekään muulle. Saisiko siitä muuten jotain sairauspäivärahaa?
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä kovinkaan homoa ole himoita naismaista ihmistä jolla on tissit...
Eli yrittäisit pokata mun miestä, jolla on ylipainon takia manboobsit :D Turpiin tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos te kerran pidätte seksuaalivähemmistöjä sairaina niin miksi te niin hyökkäätte niiden kimppuun? Ovatko muitakin sairauksia kantavat ihmiset tulilinjallanne?
no pari vuotta ainakin korona sairaita välteltiin kaikilla keinoilla.. ei kukaan menny halaileen että hienoo että olet erilainen
Tarttuuko homous? Jos vastaus on kyllä niin taidatte sitten olla jo homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian OF ja kamerashowtulot ainakin kasvaa julkisuuden myötä, jos ei muuta.
haluisin nähdä niiden kotipoikien ilmeet kun tajuaa että siellähän on nakkishowta ja rahat meni jo
Olet tainnut käsittää jotain hieman väärin. Sen nakkishown takia niitä katsotaan ja transnaiseudella asiaa markkinoidaan. Voivat myös veloittaa luomunaisia enemmän, koska tarjonta/kysyntä. Sama prostituoiduilla transnaisilla. Veloittavat tuplat muihin verrattuna, koska maksajia riittää ja tarjonta rajallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä kovinkaan homoa ole himoita naismaista ihmistä jolla on tissit...
Eli yrittäisit pokata mun miestä, jolla on ylipainon takia manboobsit :D Turpiin tulisi.
Ööö en, miksi yrittäisin pokata heteroa? Muutenkin tissit ja miehen rinnat on vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Näin homona mulle olisi ihan ok jos homoseksuaalisuus taas määriteltäisiin sairaudeksi. Ihan hyvin olen sen kanssa pystynyt elämään, eikä siitä ole ollut haittaa itselleni tai kellekään muulle. Saisiko siitä muuten jotain sairauspäivärahaa?
Homot on ihan ok, koska eivät yritä olla jotain mitä eivät ole. Transnaiset yrittävät olla naisia ja niiden munia himoitsevat miehet heteroita. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja miten voi sanoa homoksi henkilöä joka panee transnaisen lisäksi myös niitä '"oikeitakin naisia"?
Ihan hyvin, jos panee miestä, on homo. Ei heterolla seisoisi katsoo penistä ja miespersettä. Hyi.
Onko tolla Janilla hammaslaminaatit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö en, miksi yrittäisin pokata heteroa? Muutenkin tissit ja miehen rinnat on vähän eri asia.
Mutta kun transnaisten tissit eivät ole tissejä vaan muovipallot ihon alla. Myönnä nyt homoutesi ja jatka elämääsi.
Onko toi kristallikin jo ihan pissipää. Ihmeellinen nyt. Onko kusi noussu päähän.
Janni on liian vakava juontaja.
Tylsää ja tasapaksua katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Janilla hammaslaminaatit?
Siis Janni
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä hyvä. Ei olis tarvinnu käydä armeijaakaan ja olisi ollut tasa-arvoinen edes siinä asiassa naisten kanssa.
Ääh tää keskustelu on ihan pilalla 😔 voitko homo trans jankkaajat mennä muualle tappelemaan
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Crystal on???
Mies. Kunnioitan crystalia kun ei jauha paskaa ja väitä olevansa "nainen" , vaikka meikkaa jne.
Mode voisitko bannata ton yrjöttävän transperverssin??