Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä pituinen miehen täytyy olla että kelpaa

Vierailija
12.08.2015 |

Joo elikkäs rehellisiä vastauksia nyt. Kuinka paljon pituutta vaaditte miehellä olevan että voisitte edes harkita seurustelua? Monesti deittipalstoilla on 178-180cm pituusvaatimuksena.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm olisi "minimi". Mutta oikeasti ei haittaa vaikka olisi vähän allekin sen. Itse olen hyvin lyhyt nainen. Korkkarit jalassa olisin silti siis miestäni lyhyempi :)

Vierailija
82/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-15cm mua pitempi, oon kuitenkin 181cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on 177cm, hyvin kelpaa. Kelpaisi hieman lyhyempikin, mutta min. 170cm pitkä mies. Yli 180 cm miehet jätän muille.

Vierailija
84/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään vähintään 185cm.

Vierailija
85/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut mitään väliä, mutta muutaman itseäni lyhyemmän miehen kanssa deittaillessani olen huomannut, että lyhyemmille miehille oli kamala ongelma, kun käytin korkkareita.
Eli vähintään 180cm pitkä sais olla.
N180cm

Vierailija
86/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pituus on pakko sanoa, niin pitempi kuin minä eli vähintään 163cm. Mutta ei sillä oikeasti ole mitään väliä. Liian pitkäkään ei mielellään tartteis olla, mutta sillä pituudella siihenkään suuntaan ole niin väliä.

Vierailija
87/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm, 178 cm saattaisi kelvata. ;)
Itse olen 166cm ja mieheni on 185 cm.

Vierailija
88/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm on rakas.

Vierailija
89/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:52"]

Mun appi on pitkä ja anoppi tosi pieni. Heidän kolmesta pojastaan kaikki ovat alle keskimittaisia. Eli lyhyiden naisten kannattaa miettiä ennen kuin sanovat mitään rumaa lyhyistä miehistä - he itse ovat syyllisiä näiden olemassaoloon.

Mä olen keskimittainen nainen, ja kuten edellisestä kappaleesta voipi päätellä, mulla ole koskaan ollut tarvetta erityisen pitkiin miehiin - persoona ratkaisee. Paradoksaalista, mutta meidän pojasta ilmeisesti tulee tähänastisten käyrien perusteella aikuisena ainakin 185.

[/quote]

Anoppini on aika kauhea, ja kuuluu juuri näihin "alle 180-senttinen ei ole edes mies" -kerhon jäseniin. Itse toki on alle 160 cm ja poikansa 175 senttiä. Anoppi on eronnut ja jos jonkinlaista ukkoa on vuosien varrella kelpuuttanut, kun pituus on määräävä kriteeri. Jaksaa kauhistella minun ja miehen samanpituisuutta. Ei olla juuri tekemisissä.

[/quote]Itsellä on vähän saman tyyppinen anoppi. Olen ollut huomaavinani, etttä miehen pituuden korostaminen on enemmän vähän vanhemman sukupolven juttuja. Nykyään naiset eivät niin paljoa tee siitä numeroa. 

Itse en myöskään kiinnitä huomiota miehen pituuteen, vaan ihan muihin juttuihin. Kuitenkin joskus lyhyestä miehestä vaistoaa, että lyhyys on hänelle ongelma.

Vierailija
90/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on 169 senttiä eli itseäni kaksi senttiä lyhyempi. Käytän korkkareita hänen seurassaan- miksi en käyttäisi? Seurustelun alussa ihmisiltä kyllä tuli ihmeellisiä kommentteja, mutta kun aviovuodet kertyvät niin typerysten suut ovat sulkeutuneet. :)

Hyväsydämisiä ihmisiä on maailmassa niin vähän, ettei pienemmistä asioista kannata nirsoilla. Sitä paitsi pienestä miehestä saa rytättyä hyvän unilelun.

Vierailija
91/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pidempi kuin mieheni ja asiaa kauhistelleet tai kommentoineet ovat olleet poikkeuksetta vanhempia naisia. Sen ikäisillä on kai joku lavatanssiajoilta oleva käsitys pariskunnan sopivasta pituuserosta. Olen itsekin kokenut, että pituusero on miehelle ok ja anoppikokelaalle järkytys.

Vierailija
92/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 180 cm. Olen itse 155cm ja deittisivustoilla lyhyet miehet ovat aggressiivisesti kimpussa. Sellaiset 160 cm kengät jalssa yrittävät pakottaa itselleen. Tämän takia vain reilusti pitkät miehet käy. 

Vierailija
93/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin 170 cm, niin miehen pitää kyllä olla yli oman mittani. Minun mieheni kylläkin on noin 186 cm, joten hyvin natsaamme pituuksiltammekin toisillemme.

Vierailija
94/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:42"]Ihan sama minkä pituinen, kun otteet ovat kovat, takaapäin hiuksista vetäen. Lyöt kädellä tai piiskalla tai millä vaan. Otat seksiä silloin kun haluat, vaikka minä en haluaisi. Tunget syvälle kurkkuun. Alistat ja nöyryytät.

Ai kuulostaa oudolle? No kuule ihan yhtä oudolle kuulostaa tuo ap:n kysymys. Meitä on moneen junaan ja seksissä kaikelka muulla on merkitystä paitsi peniksen koolla. Ja kun kaksi ihmistä on paikalla niin molemmilla on erilaiset, omat mieltymyksensä. Yksi tykkää em kuvatusta, toinen haastaa ilman muuta käräjille.
[/quote]

Kerkesin plussata ennen ku luin loppuun :D On nimittäin mun juttu.
.
Mä olen seurustellut 170-198cm pituisten miesten kaa ja olen antanut periksi itselleni, en pidä lyhyistä miehistä. Mielummin vähintään 185 sais olla, yläraja n.2m, että yllän jotenkuten vaikka koskettamaan kasvoja ym. Itse olen 160cm.

Vierailija
95/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitti asiallisen ja tähän aikaan niin tyypillisen kysymykset. Ihmisillä on täysin epärealistisia odotuksia ja täällä netissä varsinkin vallitsee katalogi meininki. Toisen pitäisi olla sitä ja tätä. Miesten pitäisi omata Einsteinin aivot, Onassiksen pankkitili ja Richard Geren ulkomuoto?? Mutta naisillekin pikkuisen Remonti-Reidkakin pitäisi olla ja kotitöitäkään ei ole pahitteeksi rakastaa. Miehille varmaankin vastaavasti Marilynin ulkomuoto, lampaan luonto ja loputtomat seksihalur?? Näitä etsiessä se elämä kulahtaa...

Oikeesti pituudella ei todellakaan ole merkitystä!! Usko pois!! Olen seurustellut pitkien ja pätkien kanssa, mutta suhteet eivät ole kaatuneet siihen. Jos olet kunnon mies, niin varmasti sinulla on ottajia. Ja jos olet pätkä, niin on niitä pieniä naisiakin pilvin pimein ja mun kokosia 165cm, vasta onkin!! Työtoverini on noin 160 cm hattu päässä ja on erittäin miellyttävä ja hänellä on tolkku fiksu vaimo, jonka kanssa hän on saanut 3 lasta ja onni tuntuu kukoistavan... toivotan sinulle onnea ja parhainta menestystä ja pois turha alemmuuden tunne!!

Vierailija
96/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alarajaa ei ole, mutta en halua miestä, joka on itseäni paljon pidempi. Jos on pitkä, pitäisi olla siro ja laiha. Olen 164 cm. Haaveilen itseäni lyhyemmästä miehestä.

Vierailija
97/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen saanti ole pituudesta kiinni.
Ikisinkku m190cm