Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä pituinen miehen täytyy olla että kelpaa

Vierailija
12.08.2015 |

Joo elikkäs rehellisiä vastauksia nyt. Kuinka paljon pituutta vaaditte miehellä olevan että voisitte edes harkita seurustelua? Monesti deittipalstoilla on 178-180cm pituusvaatimuksena.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoja, olen 160 cm itse.

Vierailija
22/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyissä miehissä on se hyvä, että näyttävät yleensä tosi nuorilta vaikka ikää olisikin jo esim. 40v. Pitkät taas näyttää usein vanhemmilta parikymppisenäkin. Sama naisilla, lyhyet naiset näyttää aina pitkiä naisia nuoremmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset mietitte entisiä seksikumppaneitanne, niin oletteko huomanneet lyhyemmillä ja pidemmillä jotain eroa? Mun kokemuksen mukaan ihan oikeesti lyhyemmät miehet n. 170-175 on ollut kaikista parhaita sängyssä. Tietysti nää voi hyvin olla ihan sattumaa, mutta mä oon joskus miettinyt, että onko lyhyitä raajoja helpompi hallita vai mikä juttu siinä on kun tosiaan taivaallista seksiä oon saanut juuri niiltä 170 senttisiltä.

Vierailija
24/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"]Ei pituus ole minustakaan määräävä tekijä parin valinnassa. Itse asiassa luulisin, että ulkonäköä enemmän vaikuttaa haju.

vanha akka
[/quote]
Onko sperman haju turn off?

Vierailija
25/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]

Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.

[/quote]

Mullakin on ollut miniminä tuolla joku ton tyylinen pituus. Silti nykyinen on tosiaan 170 senttinen :D Ei pituudella ole väliä kun kaikki muu loksahtaa.

-5

[/quote]

Aika vaikeasti loksahtaa, kun liian "lyhyet" on karsittu jo ennen ensimmäistä keskusteluyhteyttä.

[/quote]

En tiedä missä sinä elät, mutta minä en ainakaan osaa karsia ihmisiä pois niin, etteivät voisi keskustella minulle. Missä sellainen toiminto on?

Vierailija
26/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 180. Mieheni on 186 pitkänä juuri täydellinen.

Vierailija
27/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]Lyhyissä miehissä on se hyvä, että näyttävät yleensä tosi nuorilta vaikka ikää olisikin jo esim. 40v. Pitkät taas näyttää usein vanhemmilta parikymppisenäkin. Sama naisilla, lyhyet naiset näyttää aina pitkiä naisia nuoremmilta.
[/quote]

Tää ei kyllä pidä paikkaansa, ainakaan kaikissa naisissa.

Vierailija
28/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]

Kun naiset mietitte entisiä seksikumppaneitanne, niin oletteko huomanneet lyhyemmillä ja pidemmillä jotain eroa? Mun kokemuksen mukaan ihan oikeesti lyhyemmät miehet n. 170-175 on ollut kaikista parhaita sängyssä. Tietysti nää voi hyvin olla ihan sattumaa, mutta mä oon joskus miettinyt, että onko lyhyitä raajoja helpompi hallita vai mikä juttu siinä on kun tosiaan taivaallista seksiä oon saanut juuri niiltä 170 senttisiltä.

[/quote]

Mun on ikäväkyllä oltava eri mieltä. Vaikkakin lyhyen miehen kanssa naimisissa olen.

Vierailija
29/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]Lyhyissä miehissä on se hyvä, että näyttävät yleensä tosi nuorilta vaikka ikää olisikin jo esim. 40v. Pitkät taas näyttää usein vanhemmilta parikymppisenäkin. Sama naisilla, lyhyet naiset näyttää aina pitkiä naisia nuoremmilta. [/quote] Tää ei kyllä pidä paikkaansa, ainakaan kaikissa naisissa.

[/quote]

Kyllä mulle tulee usein lyhyestä naisesta nuorempi vaikutelma kuin pitkästä. Ja mun mies on lyhyt ja sitä aina luullaan 10v nuoremmaksi mitä oikeasti onkaan. En usko, että luultaisiin jos se olisi 15-20 cm pidempi. 

Vierailija
30/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]Lyhyissä miehissä on se hyvä, että näyttävät yleensä tosi nuorilta vaikka ikää olisikin jo esim. 40v. Pitkät taas näyttää usein vanhemmilta parikymppisenäkin. Sama naisilla, lyhyet naiset näyttää aina pitkiä naisia nuoremmilta. [/quote] Tää ei kyllä pidä paikkaansa, ainakaan kaikissa naisissa.

[/quote]

Mäkin just mietin, että kyllä toi monissa miehissä paikkansa pitää, mutta tuntemissani naisissa ei.

Vierailija
31/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:32"]

[/quote]

Mäkin just mietin, että kyllä toi monissa miehissä paikkansa pitää, mutta tuntemissani naisissa ei.
[/quote]

Minä taas mietin täsmälleen päinvastoin. Pienet naisethan näyttää ihan teini-ikäisiltä vielä kolmekymppisenä.

Vierailija
32/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]

Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.

[/quote]

Mullakin on ollut miniminä tuolla joku ton tyylinen pituus. Silti nykyinen on tosiaan 170 senttinen :D Ei pituudella ole väliä kun kaikki muu loksahtaa.

-5

[/quote]

Aika vaikeasti loksahtaa, kun liian "lyhyet" on karsittu jo ennen ensimmäistä keskusteluyhteyttä.

[/quote]

En tiedä missä sinä elät, mutta minä en ainakaan osaa karsia ihmisiä pois niin, etteivät voisi keskustella minulle. Missä sellainen toiminto on?

[/quote]

Netin treffipalveluissa, ei tietenkään oikeassa elämässä. Toisaalta suuri osa suhteistahan nykyään solmitaan juuri nettipalveluissa.

Vierailija
33/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että kun naiset aina vaativat miestä joka on 10+ cm pidempi, niin tästä seuraisi että mitä pidempi nainen, sen pidempää miestä hän myös hakee. Mutta olen huomannut että pidemmät naiset ovatkin yllättävän suopeita eripituisille tyypeille. Yllättäen kyllä juuri lyhyemmät naiset, 150-160 cm:set, haluavatkin todella pitkiä miehiä. Klassinen kuvaus on juuri tuo "haluan käpertyä isoon syliin". Tuntuu siltä että lyhyillä naisilla on jonkinlaisia komplekseja tai pelkotiloja pituutensa takia ja siksi he haluavat kumpanin joka suojelee heitä koska hän on epäonnekseen syntynyt Y-kromosomilla ja suojelu jää hänen roolikseen.

Vierailija
34/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:12"]

Voisi kuvitella että kun naiset aina vaativat miestä joka on 10+ cm pidempi, niin tästä seuraisi että mitä pidempi nainen, sen pidempää miestä hän myös hakee. Mutta olen huomannut että pidemmät naiset ovatkin yllättävän suopeita eripituisille tyypeille. Yllättäen kyllä juuri lyhyemmät naiset, 150-160 cm:set, haluavatkin todella pitkiä miehiä. Klassinen kuvaus on juuri tuo "haluan käpertyä isoon syliin". Tuntuu siltä että lyhyillä naisilla on jonkinlaisia komplekseja tai pelkotiloja pituutensa takia ja siksi he haluavat kumpanin joka suojelee heitä koska hän on epäonnekseen syntynyt Y-kromosomilla ja suojelu jää hänen roolikseen.

[/quote]

Vai olisikohan ihan vaan vaistomainen halu kohti "keskiarvoa", että jälkeläisistä tulisi suunnilleen keskikokoisia. Itsekin olen lyhyt 161 cm nainen ja mieheni on 184 cm. Hän on lyhin mies jonka kanssa olen koskaan seurustellut. Ei kyllä ole mulla mitään mittakompleksia saati että pelkäisin maailmassa ilman jotain isoa miestä suojelemassa. Enkä usko että useimmilla muillakaan. Vastakohdat vaan usein vetää puoleensa.

Vierailija
35/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 ja mulle käy oman pituinen tai vähän pidempi. Semmoiset n. 175 pitkät miehet on sopusuhtaisimpia. Pitkillä on usein vähän outo rakenne.

Vierailija
36/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä pituinen, kun otteet ovat kovat, takaapäin hiuksista vetäen. Lyöt kädellä tai piiskalla tai millä vaan. Otat seksiä silloin kun haluat, vaikka minä en haluaisi. Tunget syvälle kurkkuun. Alistat ja nöyryytät.

Ai kuulostaa oudolle? No kuule ihan yhtä oudolle kuulostaa tuo ap:n kysymys. Meitä on moneen junaan ja seksissä kaikelka muulla on merkitystä paitsi peniksen koolla. Ja kun kaksi ihmistä on paikalla niin molemmilla on erilaiset, omat mieltymyksensä. Yksi tykkää em kuvatusta, toinen haastaa ilman muuta käräjille.

Vierailija
37/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:42"]

Ihan sama minkä pituinen, kun otteet ovat kovat, takaapäin hiuksista vetäen. Lyöt kädellä tai piiskalla tai millä vaan. Otat seksiä silloin kun haluat, vaikka minä en haluaisi. Tunget syvälle kurkkuun. Alistat ja nöyryytät. Ai kuulostaa oudolle? No kuule ihan yhtä oudolle kuulostaa tuo ap:n kysymys. Meitä on moneen junaan ja seksissä kaikelka muulla on merkitystä paitsi peniksen koolla. Ja kun kaksi ihmistä on paikalla niin molemmilla on erilaiset, omat mieltymyksensä. Yksi tykkää em kuvatusta, toinen haastaa ilman muuta käräjille.

[/quote]

:D Aika oudolta kuulostaa tämä vastaus tosiaan.

Vierailija
38/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173cm ja mies 177cm.
Juuri sopiva ero. :)
Lyhin mieheni oli 10cm minua lyhyempi ja pisin 10cm pidempi.
Ei vaikuttanut pituus suhteeseen.

Vierailija
39/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, mutta mielellään väh. itseni mittainen (173cm)

Vierailija
40/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 180 ja ottaisin 150 senttisen jos sellaisen miehen saisin joka oikeasti sytyttää luonteeltaan. :D