Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä pituinen miehen täytyy olla että kelpaa

Vierailija
12.08.2015 |

Joo elikkäs rehellisiä vastauksia nyt. Kuinka paljon pituutta vaaditte miehellä olevan että voisitte edes harkita seurustelua? Monesti deittipalstoilla on 178-180cm pituusvaatimuksena.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:42"]

No minä haluan miehen olevan raamikas eli ns. miehen kokoinen joten 185 on ehdoton minimi, itse olen 173 ja käytän toisinaan korkoja.

[/quote]

Mun mielestä naisen pitää olla naisen näköinen, joten 65 kg on ehdoton maksimi.

Vierailija
62/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaukseni on että kaikki suuret rakkauteni ovat olleet n. 197 cm pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:36"]

No minä haluan miehen olevan raamikas eli ns. miehen kokoinen joten 185 on ehdoton minimi, itse olen 173 ja käytän toisinaan korkoja.

[/quote]

[/quote]

Mitä kuvittelet saavuttavasi tuolla? Etkö ole tietoinen, että aikuinen ihminen saa asettaa mieltymyksensä ihan rauhassa vaikka 61 tai 103 kg? Sama pituuksien kanssa.

Parinvalinta on aikalailla pinnallista, sallittakoon se miehille ja naisille.

Vierailija
64/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset ja no miksi ei miehetkin! Halusin vain tulla kertomaan teille kuinka syvältä on oikeasti olla pitkä. Kaikki on suunniteltu perus 180-pitkälle jantterille: työtasot, asunnot, autot, jopa vaatteet! Tämän lisäksi esimerksi lihasmassan kerryyttäminen on _äärettömän vaikeaa_. Jos vaan voisin, olisin mielelläni 15 cm lyhymempi! 

t. 195cm pitkä, tulevaisuudessa varmaan selkävaivanen. 

Vierailija
65/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on pitempi kuin minä, olen 159cm.

Vierailija
66/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ole huoleti, painoni on 63 :)

Vierailija
67/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "vaadi" muuta, kuin että on mua (171 cm) pidempi.

Vierailija
68/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että pitää katsoa ylöspäin. Alaspäin jos joutuu katsomaan niin tunnen itseni isoksi. Jos ollaan samanpituisia tulee siitäkin vähän iso olo. 

Toki pituuteni ollessa vain 163cm niin miehen ei tarvi todellakaan olla mikään hongankolistelija.

Vierailija
69/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas tätä naisten höpötystä joutuu lukemaan.

Totuus on se, että pituudella on todella paljon merkitystä eikä sitä seikkaa muuta tekopyhät ja kaksinaamaiset kommentit internetissä. Todellisuus tulee vastaan, kun olet 165cm:n mies.

Vierailija
70/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Mitä kuvittelet saavuttavasi tuolla? Etkö ole tietoinen, että aikuinen ihminen saa asettaa mieltymyksensä ihan rauhassa vaikka 61 tai 103 kg? Sama pituuksien kanssa.

Parinvalinta on aikalailla pinnallista, sallittakoon se miehille ja naisille.

[/quote]

Mä ihmettelen että mikä ihmeen miehen mitta se on, minkä pituinen on ja millaiset hartiat? Jos pojistanne tulee pieniä ja heiveröisiä, niin ajatteletteko ettei se nyt olekaan miehen kokoinen? Täh?

Kyllä mun puolesta saa olla jokaisella omat standardinsa, mutta ei sillä nyt miehisyyden kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
71/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:41"]

Jaahas. Taas tätä naisten höpötystä joutuu lukemaan.

Totuus on se, että pituudella on todella paljon merkitystä eikä sitä seikkaa muuta tekopyhät ja kaksinaamaiset kommentit internetissä. Todellisuus tulee vastaan, kun olet 165cm:n mies.

[/quote]

Se on hauskaa kun naiset usein moralisoi sanomalla "kelpaisit jos olisit mukava ja hyväsydäminen mies", mutta kun oikeastihan naiset ovat vähintään yhtä pinnallisia kuin miehet. Raja tulee helposti jo pituuden kohdalla vastaan.

Vierailija
72/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appi on pitkä ja anoppi tosi pieni. Heidän kolmesta pojastaan kaikki ovat alle keskimittaisia. Eli lyhyiden naisten kannattaa miettiä ennen kuin sanovat mitään rumaa lyhyistä miehistä - he itse ovat syyllisiä näiden olemassaoloon.

Mä olen keskimittainen nainen, ja kuten edellisestä kappaleesta voipi päätellä, mulla ole koskaan ollut tarvetta erityisen pitkiin miehiin - persoona ratkaisee. Paradoksaalista, mutta meidän pojasta ilmeisesti tulee tähänastisten käyrien perusteella aikuisena ainakin 185.

Vierailija
73/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sattumalta seurustellut vain itseäni lyhyempien kanssa. En voi käsittää että näin monelle pituus merkitsee näin paljon. Terveisin 170cm nainen

Vierailija
74/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:10"]

Aivan sama, pituus on ihan sivuseikka. Muut asiat tärkeämpiä.

[/quote]Voisin olla ilkeä. Mutta tänään en ole ilkeällä tuulella juuri nyt joten sanon niinkuin asia on. Se on juuri näin miten edellinen kommentti kertoo. Tämä on tietysti vain minun ja( edeltävän)mielipiteeni.

Vierailija
75/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm pitkä. Lyhin seurustelukumppanini on ollut 165 cm, pisin 194 cm, eli pituudella ei ole väliä. Nykyinen mieheni on pari cm minua pidempi, mutta saatan silti käyttää korkeitakin korkoja. Jos mies on joku kompleksinen Tom Cruise, niin etsiköön itselleen sitten jonkun taskuvenuksen kumppaniksi - minä en jätä korkokenkiä kaappiin miehen ongelmien takia. ;)

Vierailija
76/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:41"]

Mä ihmettelen että mikä ihmeen miehen mitta se on, minkä pituinen on ja millaiset hartiat? Jos pojistanne tulee pieniä ja heiveröisiä, niin ajatteletteko ettei se nyt olekaan miehen kokoinen? Täh?

Kyllä mun puolesta saa olla jokaisella omat standardinsa, mutta ei sillä nyt miehisyyden kanssa ole mitään tekemistä.

[/quote]

:D huvittaa lukea miesten kipuilua pituudesta, kun se on milteinpä ainut seikka miesten ulkonäössä, jota naiset katsovat kunnolla. Sen sijaan miehille on tärkeää naisen kasvojen kauneus, rintojen koko ja muoto, vartalonmalli (omena vai tiimalasi) ja se seikka, että onko nainen hoikka vai ylipainoinen. Kaikki liittyvät tavalla tai toisella siihen mikä käsitetään naiselliseksi. Hyväksyittepä tai ette, niin miehet kiinnittävät naisia enemmän huomiota ja painoarvoa potentiaalisen pitkäaikaisen kumppanin ulkonäköön.

Tehän jätätte joskus naisen siinä vaiheessa, kun rintasyöpä iskee ja edessä on rintojen poisto. Juu, ette todellakaan kiinnitä MITÄÄN huomiota pintaan ja naisellisiin osiin...

Vierailija
77/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla nolompaa avausta kaikkee mietitte.:)

Vierailija
78/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Alle 175 cm pituisiin naisiin on mahdollisuus lyhemmälläkin miehellä, mutta yli 175 cm pituisia naisia ei kannata yrittää, jos oma pituus ei ole vähintään 190 cm.

Vierailija
79/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:52"]

Mun appi on pitkä ja anoppi tosi pieni. Heidän kolmesta pojastaan kaikki ovat alle keskimittaisia. Eli lyhyiden naisten kannattaa miettiä ennen kuin sanovat mitään rumaa lyhyistä miehistä - he itse ovat syyllisiä näiden olemassaoloon.

Mä olen keskimittainen nainen, ja kuten edellisestä kappaleesta voipi päätellä, mulla ole koskaan ollut tarvetta erityisen pitkiin miehiin - persoona ratkaisee. Paradoksaalista, mutta meidän pojasta ilmeisesti tulee tähänastisten käyrien perusteella aikuisena ainakin 185.

[/quote]

Anoppini on aika kauhea, ja kuuluu juuri näihin "alle 180-senttinen ei ole edes mies" -kerhon jäseniin. Itse toki on alle 160 cm ja poikansa 175 senttiä. Anoppi on eronnut ja jos jonkinlaista ukkoa on vuosien varrella kelpuuttanut, kun pituus on määräävä kriteeri. Jaksaa kauhistella minun ja miehen samanpituisuutta. Ei olla juuri tekemisissä.

Vierailija
80/97 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miel väh. 160, ei kuitenkan kynnyskysymys, ulkonäkö ei ole mulle niin tärkeä asia.