Nainen, minkä pituinen miehen täytyy olla että kelpaa
Joo elikkäs rehellisiä vastauksia nyt. Kuinka paljon pituutta vaaditte miehellä olevan että voisitte edes harkita seurustelua? Monesti deittipalstoilla on 178-180cm pituusvaatimuksena.
Kommentit (97)
190 on riittävä, pystyn käyttämään korkkareita. Mieheni on 195.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:41"]Mä ihmettelen että mikä ihmeen miehen mitta se on, minkä pituinen on ja millaiset hartiat? Jos pojistanne tulee pieniä ja heiveröisiä, niin ajatteletteko ettei se nyt olekaan miehen kokoinen? Täh?
Kyllä mun puolesta saa olla jokaisella omat standardinsa, mutta ei sillä nyt miehisyyden kanssa ole mitään tekemistä.
[/quote]
Jos miesten pituus olisi tasan sama, niin leveät hartiat ja isompi massa vetää luultavasti naisia enemmän kuin hintelä heinäseiväs.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]
Kun naiset mietitte entisiä seksikumppaneitanne, niin oletteko huomanneet lyhyemmillä ja pidemmillä jotain eroa? Mun kokemuksen mukaan ihan oikeesti lyhyemmät miehet n. 170-175 on ollut kaikista parhaita sängyssä. Tietysti nää voi hyvin olla ihan sattumaa, mutta mä oon joskus miettinyt, että onko lyhyitä raajoja helpompi hallita vai mikä juttu siinä on kun tosiaan taivaallista seksiä oon saanut juuri niiltä 170 senttisiltä.
[/quote]Samma här!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:27"]
Kun naiset mietitte entisiä seksikumppaneitanne, niin oletteko huomanneet lyhyemmillä ja pidemmillä jotain eroa? Mun kokemuksen mukaan ihan oikeesti lyhyemmät miehet n. 170-175 on ollut kaikista parhaita sängyssä. Tietysti nää voi hyvin olla ihan sattumaa, mutta mä oon joskus miettinyt, että onko lyhyitä raajoja helpompi hallita vai mikä juttu siinä on kun tosiaan taivaallista seksiä oon saanut juuri niiltä 170 senttisiltä.
[/quote]
Eiköhän tässä kuitenkin sillä mulkun koolla ole oleellisempi merkitys?
Jos mieheen ihastuu, ei sitten enää ole väliä pituudella. Mutta jos näin teoriassa vain sanon, niin 180 cm ja siitä ylöspäin olisi kiva.
Miehen pitää olla hyväsydäminen, omaa silmää miellyttävä, luotettava ja turvallinen kumppani ja potentiaalinen lasten isä. Pituudesta viis.
Väh. 180cm, mielellään yli 185. Sellanen 2 metriä olisi unelma :) oma mies reilu 190 ja ah se pituus on vaan niin seksikästä!
T. 162cm
Just toi "en haluu olla korkkarit jalassa miestä pidempi!!1" -juttu on se mitä en vaan mitenkään tajua. Mitä väliä sillä on? Miksei näistä typeristä stereotypioista haluta jo päästä eroon arrgh.
Ja koomisen näköistä sekin on, kun naisen naama keikkuu jossakin siellä miehen navan tietämillä kun seisovat vierekkäin. Mutta juurikin nuo kääpiönaiset himoitsevat kaksimetrisiä miehiä.
No minä haluan miehen olevan raamikas eli ns. miehen kokoinen joten 185 on ehdoton minimi, itse olen 173 ja käytän toisinaan korkoja.
Mä oon 169cm ja miehen pitäis olla mua pidempi. Tai saman pitunen.
Ihan sama kunhan ei mielellään minua lyhyempi. Olen 162cm ja nykyinen ehkä pari senttiä pidempi.
No jos yli 170cm, niin olis kiva. En niin välitä kovin pitkistä miehistä kun joutuu menee varpailleen kun pussaa. Eli mieluiten alle 185cm t. 165cm nainen
Miehen ei tarvitse olla edes pituiseni ja nykyinen ei olekaan. En tiedä kuinka lyhyt pitäisi olla, etten edes harkitsisi ap:n sanoin. Mitä jos mies käyttäisi pyörätuolia? Pitääkö silti olla yli 185 cm, että "voitte" käyttää korkkareita? Kaikesta sitä saakin kynnyskysymyksen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:23"]Mitä jos mies käyttäisi pyörätuolia? Pitääkö silti olla yli 185 cm, että "voitte" käyttää korkkareita? Kaikesta sitä saakin kynnyskysymyksen.
[/quote]
Rehellisesti sanottuna en luultavasti tulisi koskaan alkamaan seurustelu- tai parisuhteeseen pyörätuolia käyttävän henkilön kanssa, minulle riittää se että teen silloin tällöin palkkatöitä heidän parissaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:12"]Yllättäen kyllä juuri lyhyemmät naiset, 150-160 cm:set, haluavatkin todella pitkiä miehiä. Klassinen kuvaus on juuri tuo "haluan käpertyä isoon syliin". Tuntuu siltä että lyhyillä naisilla on jonkinlaisia komplekseja tai pelkotiloja pituutensa takia ja siksi he haluavat kumpanin joka suojelee heitä koska hän on epäonnekseen syntynyt Y-kromosomilla ja suojelu jää hänen roolikseen.
[/quote]
Minkäs minä sille voin, että kaikki minusta vakavasti kiinnostuneet miehet ovat olleet vähintään 180 cm? Kaikki olleet 180-195 cm välillä. Jutun ollessa mennyt vakavemmaksi olen kysynyt pituuden, koska kiinnostaa.
Että päinvastoin sanoisin pitkien miesten valitsevan meitä lyhyempiä naisia.
En mä ala antamaan pakkeja muuten huippumiehelle sen takia, että joku ei pääsisi tekemään analyysejä mun "komplekseista ja pelkotiloista".
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]
Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.
[/quote]
Mullakin on ollut miniminä tuolla joku ton tyylinen pituus. Silti nykyinen on tosiaan 170 senttinen :D Ei pituudella ole väliä kun kaikki muu loksahtaa.
-5
[/quote]
Aika vaikeasti loksahtaa, kun liian "lyhyet" on karsittu jo ennen ensimmäistä keskusteluyhteyttä.
[/quote]
En tiedä missä sinä elät, mutta minä en ainakaan osaa karsia ihmisiä pois niin, etteivät voisi keskustella minulle. Missä sellainen toiminto on?
[/quote]
Jos sulla on siellä pituusraja näkyvillä, niin mitä luulet että tulevatko kaikki potentiaaliset rajan alle jäävät miehet juttelemaan sulle?
Kaipa se riippuu naisen pituudesta, jos itse on minnihiiri, ei ole väliä vaikka mies olisi mikkihiiri. Mutta kylläkai ihminen rakastuu ihmiseen luonteen ym. takia, eikä ulkonäöllä juurikaan ole väliä., kyllä 200kg naisilla on puoliso, ja susirumilla lyhyillä miehillä... Kauneus on katsojan silmissä.
175cm on minimi, oma mies on 183cm ja just täydellinen mulle t. 163cm nainen