Nainen, minkä pituinen miehen täytyy olla että kelpaa
Joo elikkäs rehellisiä vastauksia nyt. Kuinka paljon pituutta vaaditte miehellä olevan että voisitte edes harkita seurustelua? Monesti deittipalstoilla on 178-180cm pituusvaatimuksena.
Kommentit (97)
Ei ole pituusrajoja koskaan ollut. Aviopuolisoni on 167 cm eli sen mittainen on ainakin kelvannut. Olen itse myös 167 cm pitkä. En ole koskaan oikein ihastunut ulkonäön takia pitkiin miehiin, sellailnen pieni ja poikamainen on enemmän omaan makuuni. Olen kyllä joskus melko pitkänkin kanssa silti seurustellut, koska jos muuten synkkaa niin eihän se pituus mitään merkitse.
Aivan sama, pituus on ihan sivuseikka. Muut asiat tärkeämpiä.
170. Olen itse 172 pitkä. Mieheni on juuri tuon 170, eikä kukaan tiedä, että hän on mua lyhyempi ellei olla sanottu =)
162 muita en huolis.. harmi vaan se söpöliini on homo että ei mahiksia..
Ei ole mulle hirveästi väliä, olen itsekin lyhyt. Eli ei ole oikeastaan alarajaa
Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.
Miten kaunis naisen täytyy olla, että kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]
Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.
[/quote]
Mullakin on ollut miniminä tuolla joku ton tyylinen pituus. Silti nykyinen on tosiaan 170 senttinen :D Ei pituudella ole väliä kun kaikki muu loksahtaa.
-5
Oma mies on 170 cm ja jos jotain voisin muuttaa, niin kyllä laittaisin hänelle pituudeksi 175 cm. Inhottaa olla korkkarit jalassa miestä pidempi.
Mutta sen olen huomannut, että olen aina ihastunut aika lyhyisiin miehiin, juuri tuollaisiin 170-175 senttisiin. Kaikki julkkiksetkin, jotka on mun mielestä tosi komeita, ovat olleet n. 175 cm. Ja siis vaikka olisin vain kuvasta suurinpiirtein pään vain nähnyt, enkä siis pituutta ole tiennyt ollenkaan.
Ei pituus ole minustakaan määräävä tekijä parin valinnassa. Itse asiassa luulisin, että ulkonäköä enemmän vaikuttaa haju.
vanha akka
No on kelvannut 160 lähtien ennenkin. Itse olen 174. Olisihan se plussaa että olisi yhtä pitkä, mutta jos ei niin minkäs sille mahtaa.
No mieheni on yli 190cm ja en kyllä osaisi olla lyhyemmänkään kanssa, olisihan se vähän epäkiihottavaa, vaikka itse hyvin lyhyt olenkin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"]Miten kaunis naisen täytyy olla, että kelpaa?
[/quote]
Ei kovin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"]Ei pituus ole minustakaan määräävä tekijä parin valinnassa. Itse asiassa luulisin, että ulkonäköä enemmän vaikuttaa haju.
vanha akka
[/quote]
Ilmankos saan vain röökimuijia kun ei ne haista mitään :/
195 cm->, ihana käpertyä tällaisena 150 cm pitkänä tuollaisen syliin :)
No siis, olen itse päälle 165cm ja käytän 10cm korkoja. Olisi kiva jos mies olisi 177cm.
Ei ole mitään pituusrajoja - mutta sanotaanko, että tuskin syttyisin alle 160-senttisestä.
Olen itse 169 cm ja lyhin mieheni on ollut itseni pituinen ja pisin 182 cm.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]
[/quote]
Mullakin on ollut miniminä tuolla joku ton tyylinen pituus. Silti nykyinen on tosiaan 170 senttinen :D Ei pituudella ole väliä kun kaikki muu loksahtaa.
-5
[/quote]
Aika vaikeasti loksahtaa, kun liian "lyhyet" on karsittu jo ennen ensimmäistä keskusteluyhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:13"]Joskus muinoin suomi24:lla treffailtuani voisin todeta, että 99 prosentille naisista 175 cm on minimi.
[/quote]
Jep. Naiset valehtelee täällä. Suomi24 kertoo totuuden.
T. Lassukka.
vähintään itseni pituinen eli n. 165cm