Mies ei kuuntele
Meillä on suhteessamme lähes kaikki hyvin, mies on huomaavainen ja kiltti, seksi toimii ja ajattelemmekin kaikesta aika samalla tavalla, mutta minua on alkanut ärsyttää pikkuhiljaa enemmän ja enemmän se, ettei mies tunnu kuuntelevan kunnolla. Hän kyllä kommentoikin asioita takaisin, mutta ei ilmeisesti ns. "rekisteröi" tietoa.
Saatan kertoa jonkin asian vaikka tänään ja parin päivän päästä mies kysyy asiaa uudelleen. Aiemmin jaksoin vielä selostaa jutun alusta asti uudelleen, mutta nykyään vastaan yleensä "mähän kerroin sulle tän jo" ja nopea selostus asiasta.
Ja tämä kuuntelemattomuus ei enää ole pelkästään ongelma minulle, vaan hänellä on alkanut käymään myös töissä tapauksia, joissa hän ei ole kuunnellut, mikä on aiheuttanut extra työtä tai mokia.
Olen sanonut miehelle hänen kuuntelemattomuudesta jo kymmeniä kertoja, mutta minkäänlaista muutosta ei ole asiaan tullut. Miten on mammat tällaista ratkaissut, vai onko ratkaisu klassinen "jätä se sika"?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:26"]
En halua pelotella, mutta jospa kyse onkin vakavammasta alkavasta muistiongelmasta? 3915
[/quote]
Ikää on 26v, joten toki mahdollista, mutta pidän hyvin epätodennäköisenä.
-ap
Kyse voi olla myös valikoivasta kuulosta. Tämä on helppo testata. Kerro jostain tylsästä, esim sun sukulaisten luo menosta, roskien viemisestä jne. Sitten samalla äänellä haluatko suikkarin tai oikeastaan mitä vain seksiin liittyvää. Joko jätkä kuulee tai sitten hän on ihan oikeasti kuuroutumassa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:41"]
Pienet on ongelmat naisilla.
[/quote]
Ihmiset toki kokevat erilaiset asiat erisuuruisina ongelmina, mutta tartun itse mielummin ongelmaan, kun se on vielä pieni ja estän sen eskaloitumisen.
-ap
En halua pelotella, mutta jospa kyse onkin vakavammasta alkavasta muistiongelmasta? 3915