Tiedättekö sen hajun
kun vaatteet tms. laittaa ulos kuivumaan ja sitten ne haisee sellaselle "ulolle"? Onko se teistä hyvä vai huono haju? Mitä hajua se eniten muistuttaa?
.
Itse en tykkää ollenkaan siitä hajusta. Minusta se muistuttaa eniten märän koiran hajua.
Kommentit (11)
En tykkää :D musta se on kans vähän kun joku märän koiran haju. Siksi en koskaan kuivaa pyykkejä ulkona.
Mulla pyykit haisee ihan merelle. Vihaan sitä hajua.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:38"]Mulla pyykit haisee ihan merelle. Vihaan sitä hajua.
[/quote]
Hei tää on kans hyvä! Mäkään en tykkää meren hajusta. -ap
Ei meidän pyykit kyllä haise märälle koiralle ulkokuivauksen jälkeen. Puhtaalle tuoksuvat. Käytän hajusteetonta pesuainetta. Koirat sen sijaan taas haisee pahalle!
Te varmaan käytätte sitten niitä oksettavan hajuisia pyykinpesuaineita? Saan päänsärkyä niistä hajusteista,
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:42"]Te varmaan käytätte sitten niitä oksettavan hajuisia pyykinpesuaineita? Saan päänsärkyä niistä hajusteista,
[/quote]
En käytä. -ap
Mulla tulee hyväntuoksuista nimenomaan hajustetuilla, meren tuoksu tulee hajustettomasta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:50"]Mulla tulee hyväntuoksuista nimenomaan hajustetuilla, meren tuoksu tulee hajustettomasta.
[/quote]
Mä oon kokeillu molemmilla, musta ne haisee yhtä pahalle. -ap
Ehkä paras tuoksu maailmassa. Luonnollinen puhtaan pyykin tuoksu.