Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaluokkalainen lapseni oli heitetty tänään ulos luokasta!

Vierailija
12.08.2015 |

Muka häirinnän takia. Voiko opettaja edes tehdä lapselle noin ensimmäisenä koulupäivänä. Olen yrittänyt soittaa rehtorille, mutta tämä ei vastaa... Kivasti alkoi lapsen koulutaival.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:17"]Lapsi on hyvin kasvatettu. Ja sitä paitsi ei ensimmäisenä koulupäivänä vielä mitään niin tärkeää opeteta, että lapsi sitä pystyisi edes häiritsemään. Ap
[/quote]

Hieno asenne lol

Vierailija
62/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:17"]

Ei nykyään edes saa heitt ulos lasta luokasta. Ainakaan ilman valvontaa!

[/quote]

Piti just sanoa samaa. On tämäkin nyt sitten provon aihe, voihan ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lto ja nimettömänä voin täällä tunnustaa, että eskariryhmäni viime vuonna oli niin hirvittävä, että voin täysin uskoa tämän..
Olen ollut alalla 15v. ja tälläiseen en ole aiemmin törmännyt. Kaikkihan laitetaan nykyään lähikouluun...

Vierailija
64/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:27"]

Olen lto ja nimettömänä voin täällä tunnustaa, että eskariryhmäni viime vuonna oli niin hirvittävä, että voin täysin uskoa tämän.. Olen ollut alalla 15v. ja tälläiseen en ole aiemmin törmännyt. Kaikkihan laitetaan nykyään lähikouluun...

[/quote]

Miksi et järjestänyt palaveria, pyytänyt psykologin testeihin ja laatinut pedagogisen arvion? Näillä keinoin aloittavan luokan opettaja olisi saanut kouluavustajan luokkaansa pysyvästi.

Vierailija
65/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:17"]

Ei nykyään edes saa heitt ulos lasta luokasta. Ainakaan ilman valvontaa!

[/quote]

Piti just sanoa samaa. On tämäkin nyt sitten provon aihe, voihan ...
[/quote]voihan opettaja soittaa jonkun koulunkäyntohjaajan paikalle vahtimaan tätä "hyvinkasvatettua" mussukkaa, jota ei ilmeisesti voi pitää samassa tilassa normaalisti käyttäytyvien lasten lasten kanssa.
Kyllä kouluissa edelleen käytetään luokasta poistamista rankaisu ja turvaamiskeinona. Oppilasaineksessa on vuosi vuodelta kahjompaa ja kahjompaa yhä enemmän joukossa. Ja usein jo toisessa polvessa, koska vanhemmat pitävät ihan normaalina käytöksenä ihan apinamaista touhua jota nämä häiriköt puuhastelevat.