Mitä hyvää tuot parisuhteeseen?
Esimerkiksi ystävällisyyttä, huumoria, leikkisyyttä, terveitä elämäntapoja, avuliaisuutta, anteliaisuutta, huomaavaisuutta, ruuanlaittotaitoa, hellyyttä, huolehtivuutta, ahkeruutta, innostusta, luotettavuutta, turvaa, avoimuutta, jotain ihan muuta?
Mitä annettavaa sinulla on, ja mikä on kumppanissa sinulle tärkeää?
Voit mieluusti kertoa myös sukupuolesi ja ikäsi.
Kommentit (10)
En oikeastaan tiedä. Minusta vaikuttaa olevan kiinnostunut eräs jostain syystä, enkä tiedä miksi. Vähän tuntuu että ainoastaan täytän jonkun hänen fetissinsä mitä tulee ulkoisiin tekijöihin.
Eihän naiset tuo suhteeseen asioita. Ainoastaan hakevat suhteelta asioita.
Vierailija kirjoitti:
Osaat siis varmaan vetää johtopäätökset ja päättää, kumman sukupuolen kanssa haluat olla parisuhteessa tai päättää olla kokonaan ilman parisuhdetta.
Puolisoni sanoin tuon onnea ja iloa ja olen hänelle kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat siis varmaan vetää johtopäätökset ja päättää, kumman sukupuolen kanssa haluat olla parisuhteessa tai päättää olla kokonaan ilman parisuhdetta.
Olen oman sinkkuuden hyväksynyt jo vuosia sitten. Seksiä saa irtosuhteista ihan riittävästi
Loputonta halua keskustella - enpä varmaan juuri muuta. Vaimo on totaalisen kyllästynyt jatkuvaan vatvomiseen, vaikka yritän hehkuttaa itseäni joka naisen keskustelukykyisenä unelmana!
En aio osallistua tähän heikosti peiteltyyn yritykseen luoda lisää vihaa. Parempaa vointia aloittajalle, pusuhymiö.
Tuskin mitään, mitä joku toinen ei toisi roppakaupalla enemmän ja paremmin.
-Ikisinkkumies
Parhaimmillani olen leikkisä, hassutelija, tykkään nauraa, rakastan seksiä, olen luova ja mielikuvitusta riittää. Tykkään rapsuttaa ja hieroa, halailla ja pussailla. Tykkään myös jutella ja käydä eri paikoissa. Rakastan myös tiimityöskentelyä oli kyseessä sitten kotityöt, puutarhan hoito, talon remontti tai vaikka auton huoltaminen.
Illan vietto ystävien kanssa myös mukavaa, pelailla vaikka pelejä porukalla.
Urheilu, luonnossa kävely, retkeily olisi yhdessä myös mukavaa.
N33
Mieheni sanoi tänään että olen hauska =) :D
n29