Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

47v miehenä en ymmärrä miksi en kelpaa 37v naisille.?

Vierailija
10.03.2022 |

Ihan viime aikoina tullut tällainen trendi? 2000-luvun alussa kelpasi ihan heittämällä nuoremmille?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että miksi joku herra 47 ajattelisi, että nuoremmilla naisilla olisi joku velvollisuus kelpuuttaa hänet? Mitä ylipäätään on sellaisen ajattelun takana, että olisi pakko kelvata? Mitäpä jos yrittäisi vähän parannella itseään niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, niin olisi ottajia jonoksi asti.

Olen vasta 46-vuotias mies, mutta kyllä minulla pitää olla oikeus toteuttaa seksuaalisuuttani vielä keski-ikäisenä - ja vanhempanakin. Minä en kiihotu ikäisistäni, joten tarvitsen seksikumppanikseni 25-40-vuotiaan, eikä kukaan voi viedä minulta sitä oikeutta.

Ei voi viedä sitä oikeutta, koska sinulla ei koskaan ole ollutkaan mitään oikeutta saada seksikumppaniksesi minkäänikäistä naista. Se ei ole mikään oikeus. On ihan naisista kiinni haluavatko he sinun kanssasi olla, ja jos sinulla ei ole seksuaalisuus kehittynyt niin että kykenisit kiihottumaan myös ikäisistäsi niin jossain vaiheessa jäät ilman seuraa. Niin se vain menee. 

Miinulla on oikeus kuitenkin yrittää saada mieleiseni parittelukumppani, eikä minkään valtakunnan #metoot, feminismit tai naurettavuuksiin asti tiukentuvat ahdistelulait minua tule estämään. 

Miksi nuori nainen ottaisi vahnan miehen, kun nuori mies on viriilimpi?

Minun libidoni vahvistuu vuosi vuodelta, mikä on kyllä hämmentävää. Ehkä olen oikeasti nainen.

Vierailija
102/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 33 ja 47 ei kuullosta kauhean vanhalta ja jos mies on nuorekas ja hyvän näköinen niin suhdekin olisi mahdollinen.

Sä olet just vaihtanut 2-kymppisestä 3-kymppiseksi, mutta 47v mies on vaihtamassa 5-kymppiseksi eli eläkeikä kolkuttelee jo ovella muutaman vuoden päästä.

Täytän itsekin 33 tänä vuonna ja en todellakaan haluaisi tutustua lähes 5-kymppiseen. Aivan eri elämänvaihe! Itse voisin harkita vielä lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan miehestä. Itsellä viiskymppisenä on vientiä 25-40- vuotiaiden kanssa.

Vierailija
104/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että miksi joku herra 47 ajattelisi, että nuoremmilla naisilla olisi joku velvollisuus kelpuuttaa hänet? Mitä ylipäätään on sellaisen ajattelun takana, että olisi pakko kelvata? Mitäpä jos yrittäisi vähän parannella itseään niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, niin olisi ottajia jonoksi asti.

Olen vasta 46-vuotias mies, mutta kyllä minulla pitää olla oikeus toteuttaa seksuaalisuuttani vielä keski-ikäisenä - ja vanhempanakin. Minä en kiihotu ikäisistäni, joten tarvitsen seksikumppanikseni 25-40-vuotiaan, eikä kukaan voi viedä minulta sitä oikeutta.

Ei voi viedä sitä oikeutta, koska sinulla ei koskaan ole ollutkaan mitään oikeutta saada seksikumppaniksesi minkäänikäistä naista. Se ei ole mikään oikeus. On ihan naisista kiinni haluavatko he sinun kanssasi olla, ja jos sinulla ei ole seksuaalisuus kehittynyt niin että kykenisit kiihottumaan myös ikäisistäsi niin jossain vaiheessa jäät ilman seuraa. Niin se vain menee. 

Miinulla on oikeus kuitenkin yrittää saada mieleiseni parittelukumppani, eikä minkään valtakunnan #metoot, feminismit tai naurettavuuksiin asti tiukentuvat ahdistelulait minua tule estämään. 

On toki, siihen sinulla on toki oikeus, kunhan teet sen lain puitteissa vaikka koetkin ahdistelulta suojaavat lait naurettaviksi. 

Olen usein miettinyt miten surullinen keski-ikä ja vanhuus on näillä "en kiihotu ikäisistäni" -tyypeillä. Muut nautiskelevat seksistä kumppaneidensa kanssa, nämä yrittävät juosta aivan eri maailmoista olevien nuorten perässä eivätkä edes tiedä miten tehdä sen ahdistelematta. Ei käy kateeksi, joten tsemppiä sinulle elämän jälkipuoliskolle.

Vierailija
105/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 33 ja 47 ei kuullosta kauhean vanhalta ja jos mies on nuorekas ja hyvän näköinen niin suhdekin olisi mahdollinen.

Sä olet just vaihtanut 2-kymppisestä 3-kymppiseksi, mutta 47v mies on vaihtamassa 5-kymppiseksi eli eläkeikä kolkuttelee jo ovella muutaman vuoden päästä.

Täytän itsekin 33 tänä vuonna ja en todellakaan haluaisi tutustua lähes 5-kymppiseen. Aivan eri elämänvaihe! Itse voisin harkita vielä lapsiakin.

Siinäpä harkitse, mutta älä harkitse kovin kauaa tai juna menee ohi.

Vierailija
106/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen seksuaalinen viriiliys laskee iän mukana.

Kuulepas, olen vielä viisikymppisenäkin sen kaliiberin sukupuolijussi, että minusta huokuva testosteronipilvi tyrmää parikymppiset pikkupojat kanveesiin, ennen kuin ovat ehtineet naisille päivää sanoa. Ja koko kylän naiskööri kiittää minua posket punaisena - kaikki posket!

Vierailija
107/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä harkitse, mutta älä harkitse kovin kauaa tai juna menee ohi.

Ihan totta, Sherlock? Kuule ei meille kaikille ole niin väliä. Itse en nuorempana edes halunnut lapsia enkä halua vieläkään jos elämäntilanne tai mies ei ole oikea. Ei meistä kaikki jää suremaan.

Vierailija
108/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aattelee sinun olevan viisikymppinen ja itse olevansa kolmekymppisiä. Naisen matematiikkaa.

Tutkimusten mukaan luonnollinen ja myös käytännössä erittäin hyväksi sekä toimivaksi havaittu kaava on, että naisen iän tulee olla puolet+7 vuotta miehen iästä. Eli tuollaiset 37m naiset ovat jo "hiukan" iäkkäitä 47b miehelle. Vaikka matematiikka ei kuulukkaan yleensä naisten vahvoihin puoliin, kuten ei tieteet yleensäkkään, niin ovat varmaan tajuneet tuon sentään! Parempi alkaa katsella vain suosiolla nuorempia naisia kuin noita jo keski-ikäisiä. Nuorempi on AINA parempi, mitä naisiin tulee! Mutta senjän kaikki jo tiesivätkin?!

Tää on vähän huono ajatusmalli naisten kannalta. Iän myötä "huononet" ja arvosi ihmisenä laskee ihan sama mitä teet. Jos noin pitäisi naisten ajatella niin tämä maa olisi täynnä masentuneita elämänilonsa kadottaneita naisia. Ei ole yhteiskunnan kannalta tervettä kannustaa naisia tuollaiseen ajatusmalliin.

Ihminen on muutakin kuin ulkonäkönsä. Itse ainakin etsin miehestä persoonaa, joka sopii minun kanssani yhteen, sellainen ihminen jonka kanssa on kiva viettää aikaa ja joka vastavuoroisesti tykkäisi minun seurasta. Mies, joka välittäisi vain ulkonäöstäni ja seksistä olisi aika kurja kumppani. Mieluummin on yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
109/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuori nainen ottaisi vahnan miehen, kun nuori mies on viriilimpi?

niimpä itse olen 35v mies ja seksikumppanien ikähaitari on ollut 70-45v naiset. Yleisemmin 50-70v. Se on kaikista yleisin ikäryhmä jolle nuori komea mies kelpaa illan hälyytyksellä. Kypsissä naisiss on parasta se että ei tarvitse opettaa tai suostutella seksijuttuja. Nuoret on tosi estyneitä ja etsii tositarkoituksella. Ovat rasittavan estyneitä seksin suhteen.

Kokemus puuttuu nuoremmilta. Eivät osaa#NUSSIA.

Vierailija
110/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37 ja piti deittiapissa kieltää teikäläiset kun ette usko ettei kelpaa!

Vierailija
111/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aattelee sinun olevan viisikymppinen ja itse olevansa kolmekymppisiä. Naisen matematiikkaa.

Tutkimusten mukaan luonnollinen ja myös käytännössä erittäin hyväksi sekä toimivaksi havaittu kaava on, että naisen iän tulee olla puolet+7 vuotta miehen iästä. Eli tuollaiset 37m naiset ovat jo "hiukan" iäkkäitä 47b miehelle. Vaikka matematiikka ei kuulukkaan yleensä naisten vahvoihin puoliin, kuten ei tieteet yleensäkkään, niin ovat varmaan tajuneet tuon sentään! Parempi alkaa katsella vain suosiolla nuorempia naisia kuin noita jo keski-ikäisiä. Nuorempi on AINA parempi, mitä naisiin tulee! Mutta senjän kaikki jo tiesivätkin?!

Tää on vähän huono ajatusmalli naisten kannalta. Iän myötä "huononet" ja arvosi ihmisenä laskee ihan sama mitä teet. Jos noin pitäisi naisten ajatella niin tämä maa olisi täynnä masentuneita elämänilonsa kadottaneita naisia. Ei ole yhteiskunnan kannalta tervettä kannustaa naisia tuollaiseen ajatusmalliin.

Ihminen on muutakin kuin ulkonäkönsä. Itse ainakin etsin miehestä persoonaa, joka sopii minun kanssani yhteen, sellainen ihminen jonka kanssa on kiva viettää aikaa ja joka vastavuoroisesti tykkäisi minun seurasta. Mies, joka välittäisi vain ulkonäöstäni ja seksistä olisi aika kurja kumppani. Mieluummin on yksin kuin huonossa seurassa.

Tää on jännä ajatusmalli myös miesten itsensä kannalta. Tämän tarkoitushan on satuttaa vanhempia naisia, joita tällä palstalla vihataan. Vanhenemiseen kuitenkin kuuluu mentaalinen muutos, jonka myötä naista ei enää kiinnosta mitä hänestä ajatellaan. Vanhaksi sanominen ei ole haukku vaan realismia. Jos ei kelpaa jollekin niin sitten ei kelpaa, voi voi. 

Keneen tämä ajatusmalli sitten sattuu. Niihin nuoriin naisiin, jotka tajuavat, että eivät tule kelpaamaan kuin muutamia vuosia ja silloinkin pitäisi ottaa ikivanha patu mieheksi jotta olisi tälle vanhukselle tarpeeksi nuorta lihaa.  Nuorena naisena sitä ajattelee, että antaa olla sitten. Parempi olla yksin kuin ryhtyä tuollaiseen.

Ympyrä sulkeutuu. Tämä ajatusmaailma sattuu miehiin itseensä. Sitten he valittavat täällä kun eivät saa naisia.

Vierailija
112/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä ikäsi ei ole ongelma, vaan tämä ko.nainen ei vain ole sinusta kiinmostunut.

Älä esitä nuorempaa, tyyliin rippikoulun rento papp,i joka puhuu vanhahtavaa slangia.

Etsi itsellesi oikeasti sopivaa kumppania. Ole oma itsesi ja anna sen toisenkin olla. Mieti mitkä on ne sinun omat lempiharrastuksesi, lempibändit, urheilutapahtumat, yms. ehkä sieltä joku samanhenkinen löytyy. Nuorempaa en voi luvata..

Vierailija
113/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas, olen vielä viisikymppisenäkin sen kaliiberin sukupuolijussi, että minusta huokuva testosteronipilvi tyrmää parikymppiset pikkupojat kanveesiin, ennen kuin ovat ehtineet naisille päivää sanoa. Ja koko kylän naiskööri kiittää minua posket punaisena - kaikki posket!

Petelius teki susta sketsejä jo kun olit nuorukainen😀

Vierailija
114/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsi ikäisiäsi? Moni vanhempi ihminen luulee olevansa nuoremman näköinen ja oloinen kuin on ja yleensä se ei pidä paikkaansa.

Täällä olisi vapaa N47 :)

N47

Vierailija
115/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petelius teki susta sketsejä jo kun olit nuorukainen😀

Herr 47 oli siitä realistinen että ei ollut kranttu iän tai minkään suhteen kunhan oli naenen. Kylhän nää apt on koomisempia vaatimuksissaan😂

Vierailija
116/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40v ja vaimo on 48v. Lapsi on 7v mutta ei voi mitään, löydettiin rakkaus myöhemmällä iällä. Ap:n kannattaisi tehdä realityzekki. Kannattaa etsiä sielujen samankaltaisuutta sen iän sijaan. Mulla oli onnea kun löysin oikean naisen, mutta onhan meikäläisten ikäisenä raskaampaa kasvattaa lasta kuin parikymppisenä. Talous on kunnossa vasta vanhempana. Nuorempana mulla oli suurempi ikäero. Olin 18v ja nainen 27v iltalukion äidinkielen opettajana. Suhde kesti 3v multa jäi suhteesta kissakin. Lähdin rauhanturvaajaksi ja etäännyttiin toisista. Onks ap huumorihahmo? Trollaaksää huvikseen vai ootko oikeesti tosissas?

Vierailija
117/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31-vuotias ja katselen miehiä, jotka ovat syntyneet välillä 1990-1991. Vanhemmat miehet ei kiinnosta, eikä onneksi tarvitse heihin tyytyä.

Vierailija
118/125 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kelpaa nuorille naisille, olet heille liian vanha.

ja se miksi et viisikymppisenä kelpaa itseäsi 10 vuotta nuoremmille naisille, on kokonaan kiinni sinusta itsestäsi.

Millainen persoona olet?  Miten lähestyt naisia?  Millainen sun elämähistoria on?

Ikä ei ole koskaan se yksi ja ainoa ja ratkaiseva tekijä missään suhteessa, ei koskaan.

Aina on kysymys ihmisestä itsestään, niin naisesta kuin miehestä, kokonaisuutena ja persoonana ja ihmisenä.

Jos oot ap noina yleensä ottaen jotenkin yliolkainen, väheksyvä, omahyväinen ja omaa asemaasi tai muuta vastaava korostava mies, jolla ei myöskään mitään kunnollisia sosiaalsia taitoja, niin unoha kaikki naiset elämästäsi.

Voit saada ainostaan lyhytaikaista ja tilapäistä seuraa.  Et koskaan mitään muuta.

Ainutkaan älykäs ja fiksu nainen ei ala pitkään suhteeseen kanssasi, sen näkee heti jo sinun aloituksesi tekstistä.

Vierailija
119/125 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut naisystäväni 48v. Etsii tinderistä 25-35 ikäisiä miehiä. Vanhemmat näyttävät kuulemma rumilta, jostain syystä ei ole onnistunut kumppanin etsinnässä.

Vierailija
120/125 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen facta pohjaisuus sai naiset näemmä raivostumaan.

-ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän