Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
1061/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria ei ole mitenkään poikkeuksellinen kaunotar. Toki Joidenkin Santerien ja muiden mielestä upea kun kokemus naisesta rajoittuu omaan äitiin.

Joonas selvästi ottaa morsiamekseen tuon hyvä perseisen nuoren.

Kyllähän hän on keskimääräistä paremman näköinen. Sun peilistä varmaan toki tuijottaa tosi hottis...

En tiedä missä Ranualla tai Kouvolassa asut mutta ei kyllä ole :D Toki jos kotikylällä kaikki ovat sukua keskenään niin ainahan se näyttää hyvältä kun joku ei samoja geenejä jaa. Tirsk.

Välillä tulee olo kun näitä kommentteja lukee että taitaa moni ohjelmaan osallistuja läheisineen kommentoida kaikkea, mikä nyt ei satu miellyttämään. Ohjelman perimmäinen tarkoitus on löytää puoliso tämmöisille perusjampoille ja sitä osallistujat ovat. Eivät rumia mutta eivät kauniita, tavallisia.

No, turha näistä on kinata. Makuasia toki, osittain. Uskoisin että suurin osa ihmisistä ei jaa mielipidettäsi, asui sitten missä cityssä hyvänsä :)

Vierailija
1062/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria ei ole mitenkään poikkeuksellinen kaunotar. Toki Joidenkin Santerien ja muiden mielestä upea kun kokemus naisesta rajoittuu omaan äitiin.

Kyllähän hän on keskimääräistä paremman näköinen. Sun peilistä varmaan toki tuijottaa tosi hottis...

En tiedä missä Ranualla tai Kouvolassa asut mutta ei kyllä ole :D Toki jos kotikylällä kaikki ovat sukua keskenään niin ainahan se näyttää hyvältä kun joku ei samoja geenejä jaa. Tirsk.

Välillä tulee olo kun näitä kommentteja lukee että taitaa moni ohjelmaan osallistuja läheisineen kommentoida kaikkea, mikä nyt ei satu miellyttämään. Ohjelman perimmäinen tarkoitus on löytää puoliso tämmöisille perusjampoille ja sitä osallistujat ovat. Eivät rumia mutta eivät kauniita, tavallisia.

Tirsk, tirsk.

Kuka on teidän luokan nätein tyttö, sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhee päällepäsmäri tämä Annareetta, huh hu. Ihme tenttaaja.

"Oletko parisuhteessa pomo?"

"No en todellakaan ole!"  Joo, etpä vissiin, kun jo treffivaiheessa tylytät ja pomotat ja päsmäröit. Ihan kauhea eukko. 

Se ei oo minuu semmonen! :D

Vierailija
1064/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Reeta on ihan selkä pomotyyppi. Erikoista ettei myönnä itse sitä ja sehän nimenomaan ennustaa onelmia! Ehkä ajattelee "kun minä siellä maalla olen niitä töitä vuosikaudet tehnyt niin tiedän miten asiat hoidetaan. Ja ei se ole pomotusta, jos en suostu mitään vaihtoehtoisia toimintatapoja kuuntelemaan, koska minä tiedän". :D

Vierailija
1065/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna-Reetta on kyllä vaikean oloinen ihminen

Typpiä, joka ei siedä toisenlaisia mielipiteitä. Hän tietää kaiken paremmin.

Vierailija
1066/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Anna-Reetta on juurikin ollut alistettu aikaisemmassa suhteessa! Eikä halua siihen enää. Hyvä!

Vierailija
1067/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Anna-Reetta on juurikin ollut alistettu aikaisemmassa suhteessa! Eikä halua siihen enää. Hyvä!

Niin, tai aikaisempi suhde loppunut hänen pomotteluun eikä myönnä vieläkään olevansa pomottaja.

Vierailija
1068/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pullervoja nuo nuoret naiset😲

Vierailija
1069/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tunnistan itseni:( kun olin alistettu ja pidettiin kiinni. Ei ikinä enää.

Vierailija
1070/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten menee heilurin toiseen päähn, että ottaa täydellisen tohvelin. Siitäkään ei hyvä seuraa, kun huomaa pian, ettei voi kunnioittaa lapamatoa ja oma pomotus alkaa käydä itsellekin silmiinpistäväksi.

Vierailija
1071/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Johanna ilmaisi, kuinka tärkeää puolison usko on hänelle. Ihmettelen vaan, että eikö tämäkin olisi jo aikaisemmin tullut ilmi. Arho käyttäytyi mielestäni fiksusti tilanteessa.

Vierailija
1072/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menee heilurin toiseen päähn, että ottaa täydellisen tohvelin. Siitäkään ei hyvä seuraa, kun huomaa pian, ettei voi kunnioittaa lapamatoa ja oma pomotus alkaa käydä itsellekin silmiinpistäväksi.

Kyllä on hauskaa lukea näitä:) Kukaan ei tunne eikä tiedä mistään mitään ja kaikki on niin tietävinään! Ihan kuin tuolla kukaan olisi luonnollinen, joko on vain valmistautunut kysymyksin tai höpöttelee. Anna-Reetta on tarkasti miettinyt kysymykset ja esittää ne ihan jokaiselle. Onkohan sekin kiellettyä?

Vierailija
1073/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho saattaa yllättää. Ei ehkä olekaan se helpoin ja lutuisin kumppani jolle kaikki käy! Jättäisin väliin..

Vierailija
1074/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi naurattamaan kun Anna Reetta pisti opettajamiehen mäkeen. Ei selvästi tykännyt (edellisviikon jakso) kun opettajamies kysyi suoraan, että tykkääkö Anna Reetta olla pomo :D

Hyvä juttu. Ettei hyvä mies joudu tuollaisen pomon jyräämäksi..

Vierailija
1075/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AR ei siis kai vastannut itse ollenkaan Samille esittämiinsä vaikeisiin kysymyksiin? Asia on myös niin että kaikki voivat näissä keskusteluissa esittää täydellistä puolisoa , mutta totuus on toinen. Siitä varmaan on meillä kaikilla kokemusta. En minäkään ekoilla treffeillä kertois mun käytöksestä, kun raivoratas pyörähtää oikein kunnolla!

Vierailija
1076/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annareetalla on tosi kaunis hymy.

Vierailija
1077/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsk, tirsk.

Kuka on teidän luokan nätein tyttö, sinä?

Noniin Vikke, netti kii ja rauhoittumaan

Vierailija
1078/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai aikaisempi suhde loppunut hänen pomotteluun eikä myönnä vieläkään olevansa pomottaja.

Tämäpä. Sen lisäksi ex on kyllästynyt tuohon joka asiaan puuttumiseen; "neuvomiseen", jota AR selkeästi harrastaa. Miksi muutenkaan olisi kysynyt jokaiselta, että mitenkäs suhtaudut jos joku sua neuvoo jossain asiassa, jonka teet ihan päin. prinkkalaa? Ilmeisesti on myös tapana antaa "rakentavaa" palautetta, kun siitäkin piti kysyä. Kyllä oisin tuollaisten ensitreffien jälkeen juossut karkuun ja lujaa. 

Vierailija
1079/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho toistelee aina "tuotanoin" "nii justiinsa"

Vierailija
1080/4633 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en millään jaksa uskoa elämänkumppanin valintaan vain ulkonäköön katsomalla. Voi Arho ja Joonas.

Ketju on lukittu.