Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Victoria jää nuolemaan näppejään.
Tuskin jää vaikka ei tästä ohjelmasta löytyisikään. Kyllä noin sirolle nätille naiselle ottajia riittää.
Siro ja nätti. Aika luiseva. Aika alipainoinen taitaa olla
Helppo kantaa hääpäivänä kynnyksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jää vaikka ei tästä ohjelmasta löytyisikään. Kyllä noin sirolle nätille naiselle ottajia riittää.
Ei uskoisi, että on ollut kaksi kertaa paksuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi. Ei ole jäänyt grammaakaan ylimääräistä. Kiva hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä, että joku ei siedä Victoriaa.
On vain niin läpinäkyvää, että hän on tullut ohjelmaan hakemaan itselleen näkyvyyttä ja someseuraajia, ei mitään puolisoa. Näin vei paikan joltain joka olisi ollut tosissaan mukana. Eikä maalla asuminen tee kenestäkään maajussia muutenkaan.
Ihan hyvän näköinen hän on, mutta ei nyt ihan hehkutuksen mukaisen kaunottar brittiläisine piirteineen.
Miten niin? Ei mulle ainakaan ole tullut tuollaista mieleen. Siinä etsii seuraa kuin muutkin osallistujat.
Täällä aina moni sanonut ja havainnoinut samaa, kuten minäkin. Tullut telkkariin hakemaan näkyvyyttä ja instaseuraajia, kuten esim. Aki ja Rita temppareissa. Ei vaikuta siltä, että olisi ihan tosissaan rakkauden perässä, niin erikoiset treffivalinnatkin. Ponnahduslauta myynnille, enkä ihmettelisi jos alkaa myymään jotain valmennuksia kun sai näkyvyyttä tästä.
PIKATREFFIEN TAIKAA
Morsianehdokas: Millaisia kristillisiä arvoja sulla on?
Arho: Ohhoh, kylläpäs se viisi minuuttia meni nopeasti.
Morsianehdokas: Eihän tässä ole mennyt kuin minuutti?
Arho: Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkäsin Englannin Catherinenkin puolesta, että onkohan anorektikko ja tuleekohan ollenkaan raskaaksi. Mutta niin vain sai kolme tervettä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkäsin Englannin Catherinenkin puolesta, että onkohan anorektikko ja tuleekohan ollenkaan raskaaksi. Mutta niin vain sai kolme tervettä lasta.
Kyllä ne kuninkaallisten tulevat puolisot tutkitaan, että pystyvät saamaan jälkikasvua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän haistahtaa siltä, että kateus saa palsta-mammat taas ilkeilemään. Ottakaapas nyt aikuiset ihmiset itseä niskasta kiinni ja muistakaa ne ala-asteella opetetut käytös-säännöt.
Opettele kateuskiimainen itse edes kirjoittamaan oikein ne nolot ja tyhjänpäiväiset tusinalässytyksesi.
Rasittavaa kuunnella Anna-Reetan kysyvän jokaiselta ehdokkaalta pikatreffeillä että miksi ehdokas kirjoitti hänelle JUST HÄNELLE. Antoi itsestään idioottimaisen vaikutelman. Hänestä oikein paistoi tarve kohottaa omaa itsetuntoaan
Joku jo olikin kiinnittänyt huomiota Arhon pikatreffeiltä pudonneeseen naiseen joka muistuttaa Kaija Koota nuorempana.  Nainen  totesi treffien jälkeen Arhon olevan täyden kympin mies.
Olisiko kannattanut antaa mahdollisuus ryhmätreffeille?
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa kuunnella Anna-Reetan kysyvän jokaiselta ehdokkaalta pikatreffeillä että miksi ehdokas kirjoitti hänelle JUST HÄNELLE. Antoi itsestään idioottimaisen vaikutelman. Hänestä oikein paistoi tarve kohottaa omaa itsetuntoaan
Luulen kyllä ettei hänellä ole laisinkaan tarve kohotella mitään:) niinhän ne muutkin kysyi samalla lailla jos huomasit? Ja tuohon kysymykseen vastaus on kyllä merkittävä! Kirjoitin kun ei ole muuta elämää, katselen tilan perään, hyvä ulkonäkö, olen just nyt työtön, haen julkisuutta vain ym ym ym. Minä ainakin kysyisin noin, ja varmaan kaikki kysyivät, me emme vain kuule kaikilta kaikkea:)
Sillä yhdellä miehellä on vain yksi hyvä nainen siellä valittavana ja sillä toisella miehellä on kaksi. Muut vaihtoehdot ovat mörköjä, joista mies näkee painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä ettei hänellä ole laisinkaan tarve kohotella mitään:) niinhän ne muutkin kysyi samalla lailla jos huomasit? Ja tuohon kysymykseen vastaus on kyllä merkittävä! Kirjoitin kun ei ole muuta elämää, katselen tilan perään, hyvä ulkonäkö, olen just nyt työtön, haen julkisuutta vain ym ym ym. Minä ainakin kysyisin noin, ja varmaan kaikki kysyivät, me emme vain kuule kaikilta kaikkea:)
Joonas kysyi samoin ja Arho ja Viktoria. Mutta Anna-Reetalla olikin 7 ehdokasta, esim Arholla ja Viktorialla siellä vain neljä. Useampi sulho ja useampi kysymys:) Harmi, kun emme näe kaikkea jutteluja.
A-R kyllä vaikutti juuri siltä että hänellä tarvetta hakea vahvistusta itsetunnolleen. Kova tivaus ensin, minkä jälkeen ylimielinen katse puolisoehdokkaaseen ajatellen hiljaa itsekseen että tuossa taas yksi puolisoehdokas kertoo kuinka kaunis ja mukava olen. Muilta maajusseilta en kuullut vastaavanlaista kovaa tivausta
Ai että! Odotan niin, että tulee farmi viikot! Varsinkin Anna-Reetan, muilla tuntuu olevan valinta jo selvä. Hällä lähtee kolme miellyttävää komeaa miestä ja tuntuu että kaikki aika tosissaan. Ihan varmasti viikon aikana valinta varmistuu! Jännää!
Typerää ettei Arhon Johanna tehnyt jo kirjeessä selväksi, että uskonto on hänelle todella tärkeää ja odottaa myös kumppanin olevan uskonnollinen. Eihän Arho häntä olisi sinne silloin valinnut. Vei nyt mahdollisuuden joltain muulta. Kieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi. Ei ole jäänyt grammaakaan ylimääräistä. Kiva hänelle.
Ikään kuin raskauskilojen jämähtäminen olisi joku väistämätön asia. Tiedän monta äitiä, jotka ovat hoikkia, itselläni kolme lasta ja painoindeksi 19.
Anna-Reettan passiivisagressiivinen tivaus ja käytös sitä opettaja miestä kohtaan oli kamalaa katsottavaa. Ei ollutkaan ihme, että nyt tiputti opettaja miehen. Jotenkin kumman tyly oli koko ajan häntä kohtaan.
Viktorialle lapsien hankinta ei selkeästi olekaan mahdottomuus, jos kyseessä tarpeeksi ihana mies, kuten Viktor. Muiden kohdalla ei edes harkinnut asiaa. Selkeästi Viktor ja Aleksi pääsevät pisimmälle.