Sivut

Kommentit (4611)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt montaakaan älykästä huumori viestiä:(

Ja opettele nyt ensin yhdyssanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas huvittaa, että opettajaa haukutaan täällä törkeällä tavalla. On selvää, että hän on älykäs ja hyvää keskusteluseuraa. Samaa ei voi sanoa jostakin konetta hinkkaavasta äijästä.
Juuripa niin.

Mutta kun AR ei hakenut älykästä kumppania vaan työmiestä, minkä toi monta kertaa esille.
Mikkonen etsi kumppania, joka jakaisi arjen ja maatilan työt hänen kanssaan.
Useasti sen toi esille, että työnteko on tärkeä kriteeri.
Tiedän, minkä tyyppisen miehen elämääni haluan ja mitä häneltä toivon, sanoi AR
Ja siellähän se nyt on: työmies.
Ahkeran puurtajan, joka ei niin Istuskele torneissa juomassa kahvia
Ulkonäöllä ei suurta merkitystä, kunhan hoitaa tilaa.
Ei keskustelutaidollakaan,kunhan hoitaa tilaa.
Älykkyydellä varsinkaan mitään merkitystä.
Mutta mites se läheisyys, joka kuitenkin AR:lle tärkeänäkin. Mutta Kaleville ei määräänsä enempää. Eikä varsinkaan pussailua kaupassa . Sitäkö Kaleville on läheisyys: ei määräänsä enempää, eikä varsinkaan pussailua kaupassa. niin hän vastasi kysymykseen läheisyydestä. Nyt tiedämme mitä on läheisyys, siis kauppaan pussailemaan. Paljonko muuten on tullut sitä nähtyä kauppareissulla ?

Joo, älykkyys on sitä, että tekee oravalle ansan. Ei mitään ajatusta eläinrääkkäyksestä.
Ja älykästä myös aidan teko on helppoo: tolppia sinne tänne ja vähän lankaa perään. Melkoinen ruudinkeksijä niin innoissaan.

Älykäs ymmärsi orava-ansan olevan leikkisää huumoria. Mutta toinen aidantekijöistä taisi ottaa tosissaan.

Ei, vaan vallan toisin päin.
Ihmisen eläimiin kohdistuva kiusanteko ja härnäys ei ole koskaan älykkäälle "leikkisää huumoria".
Hänen, joka näkee tuonkaltaisen ja vastaavan toiminnan huumorina ja viattomana leikilaskuna kannattaa kääntää katse itseensä.
"Miksi minä nauran ja nautin kun joku ihminen leikkii viattomalla eläimellä ja sen kiusaamisella".
Ihmisen suuruuden tai pienuuden näkee siitä kuinka tämä kohtelee itseään heikompia.
Jokainen voi miettiä itse. (jos kykenee).

Klup

Minä se vaan nautin, kun hiiri, tai myyrä menee ansaan. 🙈

Minä se vaan hankin sähköiset hiirenkarkottimet. Mökillä on tarpeen, kun ei olla siellä juurikaan talvella. Kun kuulevat signaalin, pysyvät sisätiloista poissa. Hyvin on toiminut, eikä tarvitsee ainakaan tappaa. Mies kantaa hämähäkitkin elävänä sisältä ulos, minä kutsun hänet aina apuun kun näen hämähäkin kiipeilemässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt vaan on syytä lopettaa kaikenlainen kirjoittelu tässä ketjussa ja rauhoittua. Ketä enää kiinnostaa.

Niinpä, ketä enää aidosti nuo kiinnostaa?

Vierailija

Uudestaan:
[quote=Vierailija]Miksi asialliset viestit yhä uudestaan katoavat?
Jotain rajaa nyt poistoissakin.[/
Oli kirjoitusvirhe.

Vierailija

säästöä se on pienikin säästö kirjoitti:
Kalevin ei tarvitse ostaa Anna-Reettalle kaulakorua kun Aleksi ehti sen jo luovuttamaan.

Missäköhän riipus nyt on, Anna-Reetan ihanalla siskolla ?

Täällä ei saa kehua Aleksia romanttiseksi, Kalevin sukulainen suuttuu. :D

lahjusvoitelija

Kaulakoru on nyt ilmeisen kiusallinen, niin Anna-Reetalle, Kaleville kun Aleksillekin.

Mikähän sen korun kohtalo on ollut ?

Perhosten keräilijä

[[/quote]

Hienosti toimittu! Minä kaupungissa asuvana myös otan öttimöttiäiset lasipurkkiin, peitän paperilla suuaukon ja kuljetan ulos.[/quote]

Ikkunalla pörräävästä pääsee helpommin eroon kun avaa ikkunan.

Tosin kun yhden saa pihalle, ei tarvita edes kovin huonoa tuuria ja kaksi pörrää sisälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Victor on kyllä komea ja hymyileväinen mies. Hyvin valittu Victoria!

Victor on sellainen, jota kehtaisi esitellä. Se on myös aina ihanaa, kun mies hymyilee vapautuneesti ja paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Victor on sellainen, jota kehtaisi esitellä. Se on myös aina ihanaa, kun mies hymyilee vapautuneesti ja paljon.

Victorin vuoro astua käsittelyyn. Arho ja Kalevi haukuttu.

Kuka haukkui Victoria. Itse olen myös kehunut Arhoa, mutta ne viestit poistettiin jostakin syystä. Ei näytäkään olevan varmaa, saako täällä kehua muita kuin tiettyjä henkilöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuka haukkui Victoria. Itse olen myös kehunut Arhoa, mutta ne viestit poistettiin jostakin syystä. Ei näytäkään olevan varmaa, saako täällä kehua muita kuin tiettyjä henkilöitä.

Heh, Arhon yliopistotausta oli joillekin liikaa ja kaikki ne kehuviestit poistettiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, Arhon yliopistotausta oli joillekin liikaa ja kaikki ne kehuviestit poistettiin.

Onko Arho siis biologi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun silmiini sattuneet Arhon kehumiset ovat kylläkin olleet jonkun koulukiusaajan piilovattuilua. Sitä en tietenkään tiedä ovatko ne lähtöisin sinun näppäimistöltäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Arho siis biologi?

Biolääketieteitä oli opiskellut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Arho siis biologi?

Biolääketieteitä oli opiskellut.

Kovasti sitä opiskelua on kehuttu arholla. Myös hän itse. Unohti vain sanoa, että käväisi siellä puoli vuotta ja lähti. Myös agrologi opinnot kesken. Nämä viestit arho poistaa, lukee nimittäin itse tätä ketjua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Arho siis biologi?

No ei ole. Ei ole vielä mitään oppiarvoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Arho siis biologi?

No ei ole. Ei ole vielä mitään oppiarvoa.

Tietääkseni ei ole valmistunut mihinkään lukion jälkeen. Yliopistossa oli hetken ja sanoikin itse jossain haastattelussa, että huomasi pian ettei se ollut hänen juttu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.