Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victor on kyllä komea ja hymyileväinen mies. Hyvin valittu Victoria!
Victor on sellainen, jota kehtaisi esitellä. Se on myös aina ihanaa, kun mies hymyilee vapautuneesti ja paljon.
Victorin vuoro astua käsittelyyn. Arho ja Kalevi haukuttu.
Kuka haukkui Victoria. Itse olen myös kehunut Arhoa, mutta ne viestit poistettiin jostakin syystä. Ei näytäkään olevan varmaa, saako täällä kehua muita kuin tiettyjä henkilöitä.
Heh, Arhon yliopistotausta oli joillekin liikaa ja kaikki ne kehuviestit poistettiin.
Onko Arho siis biologi?
No ei ole. Ei ole vielä mitään oppiarvoa.
Myös viestit arhon erittäin likaisesta navetasta poistuneet, vaikka siinä ei ole itse arhoa arvosteltu? Kuka siis poistaisi sellaisen viestin ellei hän itse?
Joo, naapuri ei ainakaan poistaisi likanavetan viestejä. Voi toki katsoa jaksot uudelleen, ellei muista navetan hämähäkkiverkkoja, joita hän oikein halusi esitellä.
Jos oma navettani olisi ollut tuon näköinen, niin en olisi laskenut kuvaajia sinne:( mutta jokainen tyylillään. Häpesin kyllä.
Muutoinkin parsinavetat, joissa lehmä seisoo paikoillaan koko pitkän talven, ovat jo historiaa. Tuommoisia navetoita ei saa edes rakentaa enää. Lehmien pitää saada olla irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victor on sellainen, jota kehtaisi esitellä. Se on myös aina ihanaa, kun mies hymyilee vapautuneesti ja paljon.
Kuka haukkui Victoria. Itse olen myös kehunut Arhoa, mutta ne viestit poistettiin jostakin syystä. Ei näytäkään olevan varmaa, saako täällä kehua muita kuin tiettyjä henkilöitä.
Heh, Arhon yliopistotausta oli joillekin liikaa ja kaikki ne kehuviestit poistettiin.
Onko Arho siis biologi?
Myös viestit arhon erittäin likaisesta navetasta poistuneet, vaikka siinä ei ole itse arhoa arvosteltu? Kuka siis poistaisi sellaisen viestin ellei hän itse?
Joo, naapuri ei ainakaan poistaisi likanavetan viestejä. Voi toki katsoa jaksot uudelleen, ellei muista navetan hämähäkkiverkkoja, joita hän oikein halusi esitellä.
Jos oma navettani olisi ollut tuon näköinen, niin en olisi laskenut kuvaajia sinne:( mutta jokainen tyylillään. Häpesin kyllä.
Muutoinkin parsinavetat, joissa lehmä seisoo paikoillaan koko pitkän talven, ovat jo historiaa. Tuommoisia navetoita ei saa edes rakentaa enää. Lehmien pitää saada olla irti.
Kyllä, lehmät irti ja oravat vapaina.
Vierailija kirjoitti:
Victor ja opettaja ovat laatumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victor ja opettaja ovat laatumiehiä.
Oliko jossain, että Victor on tislaamossa töissä?
No, toisella on ulkonäkö, toisella äly (vaikkakin hyvännäköinen oli myös opettaja).
Opettaja oli upein, koska älykkyys on tärkeä ominaisuus miehessä! Olisin valinnut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arho siis biologi?
Uusi eläinsuojelulaki ei ole vielä tullut voimaan ja eduskunnan tuntien voi kestää jonkin aikaa kunhan saavat käsiteltyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arho siis biologi?
Uusi eläinsuojelulaki ei ole vielä tullut voimaan ja eduskunnan tuntien voi kestää jonkin aikaa kunhan saavat käsiteltyä
Mutta oliko niin ettei lehmille parsinavetat saa enää rahoitusta/tukea? Siksi niitä ns uusia ei rakenneta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arho siis biologi?
Anna-Reetalla on pihattonavetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajamies on älykäs ja hyvännäköinen toisin kuin Kalevi.
Opettajamiehen luonteesta me emme tiedä mitään. Kalevista tiedämme Anna-Reetan kertomana, että hän on kiltti, kohtelias, huomaavainen, lapsirakas, eläinrakas ja ahkera. Hyvältä kuulostaa.
Liian hyvältä ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Ekologinen pyllynpyyhintä, kurresta on moneksi.
Luontokin kiittää
Vihreät arvot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai poistuu, kun Kalevin sukulainen vauhdissa.
Kalevi sukulaisineen sinua pyörittää mennen tullen, päivästä toiseen ;)
Heh, Kalevi päässyt A-R:n lisäksi jonkun toisenkin ihon alle. ETA-ketjussa taas jonkun pakkomielle on Henni.
Näköjään ;)
Mut ei näist tän enempää, jatkakoon nolot keskenään pelleilyjään.
No johan, eivät ymmärrä älykästä huumoria ;)
Mutta asiaan. Tavan tallaaja ei ymmärrä noiden stalkkereiden sielunelämää, varmasti siellä taustalla on hylkäämisiä ymv traumoja. Live-elämässä moisille saa haettua lähestymiskiellon, vaikkei sekään monesti auta. Nuo nettistalkkeritkin ovat sitkeitä. Lopettavat vasta kun kukaan ei heitä ruoki. Ruokin nyt ihan kiusallani kuitenkin, en voi vastustaa kiusausta.
Toivottavasti tuo pakonomainen toisten elämään sotkeutuminen jää nettiasteelle. Joku tuntuu kuitenkin olevan liiankin lähellä Kiviapajaa, joten huh huh. Jotkut kaunat säilyvät sukupolvesta toiseen.
Kiviapajan serlokit stalkkaa stalkkareita, hienoa!
Mukava, että täällä on puhuttu komeasta Victorista, eikä vaan savolaisista hörhöistä.
Kyllä, ihan kuin jotain Kalevia joku oikeasti stalkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
seli seli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seli seli
Olet siis stalkannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oravanmetsästys alkaa 1.12.
tässä maukas resepti
Pohjoiskarjalainen oravakeitto
3 annosta
2 kuivattua oravaa
1 l kuorittuja perunoita
Vettä
Suolaa
1,5 rkl vehnäjauhoja
Yksi pieni sipuli
Vähän voita"Oravat nyljetään, puhdistetaan, huuhdellaan ja asetetaan valumaan
Sitten ne kuivataan miedossa uuninlämmössä.
Kuivatut oravat asetetaan kiehumaan suolalla maustettuun veteen.
Kun liha alkaa pehmetä, lisätään paloitellut, kuoritut perunat, sipuli ja voi.
Vehnäjauhot vispataan pieneen vesitilkkaseen ja lisätään keittoon.
Saa kiehua kypsäksi.
Suolaa lisätään maun mukaan.
Keitto on hyvin pidetty perheruoka."Oravat ovat talviaikaan pörröisiä. Turkki otetaan titenkin talteen, takkitarpeet alkaakin sitten olla kasassa.
Kuivan kesä oravia ei siis kannata pyydystää (eikä laki sallikaan, joten Kale vaan harjoitteli).
Mukavan pähkinäisen maun oravan lihaan saa syöttämällä maapähkinöitä. Hiukan myös ruokkiessa kesyyntyvät, joten ansapyynti helpottuu. Joskus hemmottelen kurreja Kinder-munilla.
AR sanoi ilmeisesti Kalevista, että luuli tällaisten miesten kuolleen sukupuuttoon. Kalevin muinaisuudesta on tosiaan näyttöjä ja AR saa nyt mahdollisesti historian syövereistä herkkuruokaa.
Ulkonäöltäänkin vanha ja vanhanaikainen.
He ovat kyllä erikoisia, tyyliltään kuin 50-luvulta. :D
Sellainen tietty vanhanaikaisuushan juurikin sopii hyvin maasedulle. En voisi kuvitellakaan sopivampaa paria, kuin K & A-R.
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä mies tuo Kalevi. Stalkkerimuijat pyörivät ketjussa kuin p..t p..ssa 16/24
hih, ja 8/24 kaivelevat Kalen facebookia jne.
Totta kai, Kalevi suorastaan huokuu semmoista hiljaista älykkyyttä ja se harmittaa joitakin. Lisäksi komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seli seli
Olet siis stalkannut?
seli seli
Mites ois muutama D-kirjain tähän väliin vai tuleeko uusi keksintö, "seli, seli"?
seli seli seli
Muista lääkkeet.
seli seli seli seli
Lasillisen kanssa vettä ne lääkkeet sitten, älä jätä poskeen, sylkeäksesi ne pois.
Hyvin olet oppinut ;DDDDDDDDDDDDDD
Löytyihän se D-kirjainkin, argumentointi taas Kiviapajalla huipussaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä mies tuo Kalevi. Stalkkerimuijat pyörivät ketjussa kuin p..t p..ssa 16/24
hih, ja 8/24 kaivelevat Kalen facebookia jne.
Totta kai, Kalevi suorastaan huokuu semmoista hiljaista älykkyyttä ja se harmittaa joitakin. Lisäksi komea mies.
Nuo väitteet hiljaisesta älykkyydestä ja komeudesta juuri aloitti koko Kalevi-keskustelun. Kun joku hokee tätä päivästä toiseen ja osa on täysin päinvastaista mieltä. Muuten kukaan ei muistaisi koko Kalevia täällä.