Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaspa victoria victorin. Aleksi on jotenkin pelottavan oloinen.
Samaa mieltä Aleksista. En kyllä luottaisi häneen. Tulee epämiellyttävä olo hänestä.
Joo, tosipaikan tullen kasvaa varmaan sarvet päähän ja häntä pyrstöön. Kyllä nyt on eräiden mielikuvitus lähtenyt laukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas olisi saanut Sofiasta tai Sussista pitkällä tähtäimellä paljon paremman morsiamen.
Eihän sitä täällä tiedetä olisko saanut. Ainakin Sussi tuntui aika hankalalta. Sofia oli rauhallinen ja mukavantuntuinen, mutta ehkä ei sitten syntynyt tunteita Jooonakselle.
Hyvä tai parempi käytännössä ei aina tarkoita sitä, että silti sopii kumppaniksi koska parisuhteseen tarvitaan myös tunnetta ja kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Aleksista. En kyllä luottaisi häneen. Tulee epämiellyttävä olo hänestä.
Joo, tosipaikan tullen kasvaa varmaan sarvet päähän ja häntä pyrstöön. Kyllä nyt on eräiden mielikuvitus lähtenyt laukkaan.
Nämä ovat varmasti kaikkien aisti ihmisestä. Kyllä minä ainakin voin sanoa että osaan lukea ja haistaa jo ihmisestä kaukaa millainen se on käyttäytymisen perusteella. Itse joskus elänyt samantyylisen ihmisen kanssa kuka oli alussa aivan samanlainen, pikkuhiljaa paljastui suuri narsismi ja mustasukkaisuus olemattomista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat varmasti kaikkien aisti ihmisestä. Kyllä minä ainakin voin sanoa että osaan lukea ja haistaa jo ihmisestä kaukaa millainen se on käyttäytymisen perusteella. Itse joskus elänyt samantyylisen ihmisen kanssa kuka oli alussa aivan samanlainen, pikkuhiljaa paljastui suuri narsismi ja mustasukkaisuus olemattomista asioista.
En siis mene sanomaan että hän olisi, mutta ihmisistä pystyy aistimaan kaukaa tiettyjä asioita mitkä puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin käytös on jotenkin niin teennäistä, opeteltua, kaikki kuiskailut ja silmiin tuijottamiset. Puistattava olo tulee, kun hän antaa ymmärtää, että käytöksensä riippuu siitä, miten toinen käyttäytyy. Tulee sellainen olo, että toisen pitää varoa suututtamasta häntä eikä muutenkaan saa tehdä mitään "väärin". Riidat, mustasukkaisuus,kyttääminen johtuu siitä toisesta, se toinen on aina syyllinen, koska on käyttäytynyt "väärin".
Arho ja Karoliina ovat ihastuttavan aitoja ihmisiä! Kaikkea hyvää heille!💕
Sanon vaan, että älyttömän rohkeita nuoria ihmisiä. Esiintyvät omalla nimellä ja naamalla telkkarissa. Upeita ovat joksinen. Kiitän mukavasta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kuunnella. Tyhjän nauraminen ärsyttää.
Ääääää mä oon just tota mieltä!! En kestä:D
Arho puhui kuin jollekin koiralle, kun sen Karoliinan kanssa oli treffeillä. Jokseenkin kömpelöä lähentelyä ja hermostunutta höpötystä. Katsoin esittelyjakson uudestaan ja siinä Arhosta sai aivan erilaisen kuvan. Puhui rauhallisesti ja näyttikin aivan erilaiselta.
Esittelyjaksossa Victorialla oli talon maalaus meneillään ja uima-allas terasseineen oli tekovaiheessa. Varmaan kuvauksia varten laitettiin paikkoja kuntoon, että näyttäisi telkkarissa sitten koti paremmalta ja saa biksuissa poikien kanssa uiskennella ja itseään esitellä.
Joonaksen talon takapihalla oli trampoliini, eli oliko hänellä samassa taloudessa asuvia niin nuoria sisaruksia vai kuka sitä käyttää? Vanhempiensa talossa kun kuitenkin asui.
Victoria taisi olla ainut, joka ei asunut vanhempiensa kanssa samassa talossa.
punaposki kirjoitti:
Ennen valintaa, Anna-Reettan pitäisi testata sekä Aleksi että Kalevi tuossa läheisyydessä, pisteytys yhdestä kymmeneen
Tai sähän voisit kokeilla niitä seksilelujasi ja jättää aikuiset keskustelemaan kypsästi.
Haku uudelle kaudelle jo startannut!
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Minulla jäänyt herttaisuus huomaamatta, tosin en ole joka jaksoa katsonut mutta mielestäni vaikuttanut enemmänkin kylmältä, hymy ei nouse silmiin asti. Ehkä se tausta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Minulla jäänyt herttaisuus huomaamatta, tosin en ole joka jaksoa katsonut mutta mielestäni vaikuttanut enemmänkin kylmältä, hymy ei nouse silmiin asti. Ehkä se tausta vaikuttaa.
Samaa mieltä, ihmettelen kehuja että Linda herttainen tai mukava. Miten tämä on ilmennyt? Minusta mukavilta vaikuttaa Arhon kaikki ehdokkaat.
Suloinen ja nätti tyttö se Karoliina, tosissaan meinasin penkiltä pudota kun sanoi, että on ajatellut, ettei kukaan mies hänestä kiinnostu. Luulisi ottajia olevan, itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi jos olisin yhä nuori. t. Mies
Ihan se ja sama. Miksei nämä tukijussit edes akkoja itselleen saa kuin pitää paritusohjelma olla sitä varten?
Vierailija kirjoitti:
Aleksi vaikuttaa aika kireältä kaverilta. Hänestä ei välity hyvä tahto tai rentous muita kohtaan, ei ole jotenkaan luonnollinen, joko hän kokoajan kyselee tai sitten katselee niin, että jotain on tekeillä. Victor vaikuttaa siltä, että on helpommin lähestyttävä ja välitön ihminen. Itse naisena ahdistaisi kun Aleksi vastailee kysymyksiin kysymyksillä tai heittää jotain ns. nasevaa vastaan tuijottaen. Molemmat kyllä ulkonäöltään söpöjä.
Johtajatyyppi, ei ole tullut kavereita hakemaan, vaan menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja nätti tyttö se Karoliina, tosissaan meinasin penkiltä pudota kun sanoi, että on ajatellut, ettei kukaan mies hänestä kiinnostu. Luulisi ottajia olevan, itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi jos olisin yhä nuori. t. Mies
Kauniisti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Haku uudelle kaudelle jo startannut!
Oho, no toivottavasti löytyy kiinnostavia persoonia mukaan. Tämä on ollut kyllä ihan kiinnostava kausi. Itse en ole katsonut tätä sarjaa kuin joskus silloin viimeksi, kun se oli aika uusi juttu. Nyt tänä vuonna jostakin syystä aloin vain katsomaan ja koukutuin, vaikka maaseudulle minulla ei ole mitään siteitä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009170184.html